Raamrubbers achter L+R + Deurrubbers L+R

Forumindex Forums Modellen Calibra Raamrubbers achter L+R + Deurrubbers L+R

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Auteur

Iemand een idee wat dit nieuw bij de dealert kost? Nog een andere manier waar het goedkoper kan of aftermarket ergens?

Of iemand die het nog heeft, mvg.

Bart

P.S : Zie net dat links en rechtsachter raamrubbers beginnen te krullen, dus die kunnen wel vervangen worden zo. Deurrubbers waren ook al niet te best meer, die ook maar gelijk doen.

Ik zoek nog dat harde kunststof strippie voor beide zijden die langs de a-stijl loopt aan de buitenkant

@bart hoedemaker:
    dat ej raamrubbers krullen heeft met de kou te maken, dit hebben zo`n beetje alle calibra`s.
    de deurubbers kostten voor de dunne rubbers aan de onderzijde €,- p/s en de dikke rubbers aan de bovenkant €244 p/s

@pastra
    :
    de strip die jij bedoelt kost €100,- per kant.

grtz bjorn

En die voor de achterste zijruiten, kwanta kosta?

origineel gepost door dudie-c20ne
    de deurubbers kostten voor de dunne rubbers aan de onderzijde €,- p/s en de dikke rubbers aan de bovenkant €244 p/s

@pastra
    :

grtz bjorn

origineel gepost door InjectTheVenom
    En die voor de achterste zijruiten, kwanta kosta?

@pastra
    :

grtz bjorn

die zitten aan je ruitje zelf vast, dus dat zou een complete zijruit worden

Auw, dat wordt dus een dure grap (heb je daar ook een prijs van?).. zitten die ook gekit of alleen geschroefd?

Oke bedankt, iemand ervaring met het vervangen van die raamrubbers van de achterste raampjes? Hoe het makkelijkste te doen, zonder de boel te beschadigen :o

@bart
    hoedemaker:
    dat ej raamrubbers krullen heeft met de kou te maken, dit hebben zo`n beetje alle calibra`s.

Oke, tis jammer dat ze niet meer terugkrullen haha :puke

Oh als het warmer word krullen ze wel weer terug.

origineel gepost door Bart Hoedemaker
    Oke bedankt, iemand ervaring met het vervangen van die raamrubbers van de achterste raampjes? Hoe het makkelijkste te doen, zonder de boel te beschadigen :o

Binnenbekleding los maken, de plastic stijlen los maken e.d. en dan kunnen de ruitjes losgeschroefd worden. Het is een tijdrovend klusje, maar wel goed te doen. De rubbers zitten aan het raampje gevulcaniseerd, dus zijn niet los te koop.

Worden complete zijruiten als je dat wilt vervangen. Ik heb nog 2 setjes liggen, een setje zonder en een setje met kenteken. Net wat je er voor over hebt.

origineel gepost door Pastra
    Ik zoek nog dat harde kunststof strippie voor beide zijden die langs de a-stijl loopt aan de buitenkant

Welke bedoel je? Heb je foto’tje ervan? Ik heb nog zooitje spul liggen van de Calibra, dus kan eens kijken voor je.

Oke bedankt. Eventjes afwachten wat de rubbers doen als het warmer word weer straks. Als ze niet echt goed terugkomen, dan moeten we maar andere komen

ze komen zoiezo goed, heb het ook maar zodra het warmer word trekken ze weer recht, zelfs het rubber van de kofferklep doet mee bij mij ;)

Ik heb zo een zijraampje ook vervangen koste bij de dealer 160 euro

origineel gepost door 16VCalibra
    ze komen zoiezo goed, heb het ook maar zodra het warmer word trekken ze weer recht, zelfs het rubber van de kofferklep doet mee bij mij ;)

@ rest: bedankt.
    Jah, het is rubber, zou eigenlijk wel weer soepel moeten worden als het warm wordt :P . Eens afwachten, kan ze dan altijd nog vervangen, al is het aardig aan de prijs, maja moet dan maar:)

100 f*cking euri per strip:o… Proberen ze de crisis boven te komen ofzo…

Is mij nog nooit opgevallen dat mijn achterraam rubbers op krullen, heb wel meerdere keren foto’s gezien van dit fenomeen maar niet op mijn Calibra.

kan, me vorige cali had dit niet, geen enkele rubbers niet! bij deze keek ik raar op :o

origineel gepost door 2slow
    Is mij nog nooit opgevallen dat mijn achterraam rubbers op krullen, heb wel meerdere keren foto’s gezien van dit fenomeen maar niet op mijn Calibra.

Echt klote bij mij ook alle rubbers gekruld en sommige zijn al flink aan het scheuren.
    Komt nog een bij dat de raampjes al mooi geblindeert zijn, kan dus ook weer opnieuw pfff….

origineel gepost door TigraFreakMenno
    Echt klote bij mij ook alle rubbers gekruld en sommige zijn al flink aan het scheuren.
    Komt nog een bij dat de raampjes al mooi geblindeert zijn, kan dus ook weer opnieuw pfff….

heb je ze via de buitenkant laten blinderen dan???

grtz bjorn

Ik neem aan via binnen, hoezo?

De kou houd nog niet op, is afwachten wat ze doen :hmmz

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.