raad je het plaatje ?

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer raad je het plaatje ?

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 275 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door .
25 berichten aan het bekijken - 2,801 tot 2,825 (van in totaal 7,043)
  • Auteur

die is wel heel erg makkelijk.

Das een rolls Royce Silver Wrait 2 uit 1981 klopt dat ?

Nee, het is geen Silver Wraith 2. Zo gemakkelijk is het dus niet ;)
    P.s. je was dus de H vergeten in Wraith.

Een Corniche cabrio uit 88 dan ?

Die is helemaal goed :thumbup
    Corniche is trouwens altijd cabriolet, als ik het goed begreep. En het bouwjaar 1988 zit inderdaad in de juiste reeks bouwjaren van dit model.

De beurt is aan jou.

Edit: om exact te zijn is het een Corniche 2 ;)

Niet zo heel moeilijk denk ik dus merk model en bouwjaar.

Mastretta MXT, productie is officieel begonnen in januari 2011.

Bij deze mijn plaatje, graag ook weer merk, model en bouwjaar

Niemand?
    Ik zou ook geen tip weten waarmee je het niet direct raad, eigenlijk….zowel land van herkomst als bouwjaar en je vind ‘m vrijwel direct op google….dan wordt het wel makkelijk.

Schopje

Ik kom er niet uit.

Heb het idee dat niemand er uit komt. Ik verklap ‘m nog niet, want ik ga ‘m bij een ander forum (met eenzelfde soort topic) ook posten, kijken of zij er wel uit komen. Ik kom er later nog op terug.

Hier is een andere. Ik vind deze wel erg makkelijk, dus ik verwacht merk, model, uitvoering (dus bijv. zoals je bij Aston Martin (merk) Vantage (model) de uitvoeringen V8 Vantage, V8 Vantage S, V8 Virage en V12 Vantage hebt) en bouwjaar.

De Tomaso Pantera 90 Si voorzien van Ford V8, denk 1991 of daar ergens

Daar ging ik zelf ook vanuit ja! Ook al zijn er maar 38 van gebouwd, ik denk dat ik een originele 90 SI ben tegen gekomen. 1991 kan wel kloppen, ze zijn in deze vorm gebouwd van 1990 tot 1993.

Ben benieuwd naar het volgende plaatje.

Ok, niet te moeilijk: merk, model en het productieaantal.

De MG RV8. Leuke wagen, m’n overbuurman heeft er eentje.
    Productieaantal moest ik opzoeken: ik vind op de MGRV8 clubsite dat er 1983 stuks gebouwd zijn.

Helemaal goed. Ik wist wel dat het te makkelijk was, maar kom er nu achter hoe moeilijk het is om een moeilijke opgave te bedenken :???:
    Ben benieuwd wat volgt.

Vond het wel erg origineel om het productie-aantal op te zoeken.

Opnieuw weer een eigen foto, tip: ik was op moment van fotografie in Monaco.

Ik wil merk, type en bouwjaar! (lastige opdracht, weet ik, vandaar de tip

lancia delta integrale Production 1979-1994 ?

Dat is de wagen waarop deze gebaseerd is, maar ik reken ‘m niet goed.
    Ik wil echt deze wagen van jullie horen. ;)

Lancia Delta Integrale Erre 20
    Produktieaantal is 20 stuks
    Bouwjaar ongeveer 1990??

1986 geloof ik…

Heren,
    Productieaantal klopt (had ik trouwens niet om gevraagd, maar wel leuk dat je het ff meldt), maar het bouwjaar is (voor zover ik heb kunnen begrijpen uit de Italiaanse tekst) 1987. Deze wagens zijn namelijk gebouwd naar aanleiding van de twintig jaar samenwerking tussen Team Erre en Lancia.

Mocht ik er naast zitten, hoor ik het graag, maar anders issie voor Hardcore Hell, die was dan de eerste, ook al zat RicoW er dichter bij.

@RISL wrote:

Heren,
    Productieaantal klopt (had ik trouwens niet om gevraagd, maar wel leuk dat je het ff meldt), maar het bouwjaar is (voor zover ik heb kunnen begrijpen uit de Italiaanse tekst) 1987. Deze wagens zijn namelijk gebouwd naar aanleiding van de twintig jaar samenwerking tussen Team Erre en Lancia.

Mocht ik er naast zitten, hoor ik het graag, maar anders issie voor Hardcore Hell, die was dan de eerste, ook al zat RicoW er dichter bij.

Was inderdaad wegens de 20 jarige samenwerking tussen Lancia en Team Erre.
    Type stond mooi vermeld op je eigen blog :)

Bij deze de nieuwe vraag.
    Graag vermelden Merk, Type, Bouwjaar..

Shit, wist niet dattie op m’n eigen blog al stond. Hoe heb je ‘m terug gezocht op mijn blog dan???
    Gebruik je een zoekmachine dan ofzo?

Als ik ‘m zelf raad, doe ik het meestal uit m’n hoofd, soms moet ik ff in een boek zoeken ofzo…
    Die van jou ken ik al, maar aangezien ik de komende dagen geen tijd heb om iets nieuws te uploaden, zal ik ‘m nog ff niet posten hier.

Mocht er niemand uit komen, post ik ‘m alsnog.

Ik gebruik dan idd Google, met wat trefwoorden die van toepassing zijn.
    En via google kwam ik op jouw blog terecht, waar trouwens wel meer leuke foto’s staan.

Ik ken voor de rest veel basis auto’s uit mijn hoofd, maar de jaartallen enzo erbij word lastig.

Dus ik speek vals?? :jerry

Nee, ik zeg niet dat je vals speelt.
    Maar ik weet wel dat er zoekmachines zijn die omgekeerd werken, dus dat je de url invoert en dattie dan op internet de bron gaat zoeken, of plaatjes die er op lijken enzo.

Die worden namelijk gebruikt voor het controleren van copyright e.d.
    En dat vind ik dan wel vals spelen ;)

25 berichten aan het bekijken - 2,801 tot 2,825 (van in totaal 7,043)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.