Project Corsa B 1.6 16V GSi #2

Forumindex Forums Modellen Corsa Project Corsa B 1.6 16V GSi #2

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 81)
  • Auteur

http://link.marktplaats.nl/566890127″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Na een lange tijd bijgewerkt!

Say what!!! ik herken mijn eigen foto’s hahahaha :P

maar top project jong! :thumb

@MrDamnman wrote:

Say what!!! ik herken mijn eigen foto’s hahahaha :P

maar top project jong! :thumb

Als jij ze gemaakt hebt is dat logisch he! Hahaha, bedankt nog in iedergeval voor de foto’s. Jij maakt tenminste betere foto’s dan mijn camera. En vergis je er niet in het project is nog in volle gang en wordt steeds mooier en beter.

Als je intresse hebt binnekort gaan we wel even shooten? :)

Vind het een super mooi bakkie geworden :thumb
    mist alleen een manzel powerbox en spaghetti :D

@trashmetal wrote:

Vind het een super mooi bakkie geworden :thumb
    mist alleen een manzel powerbox en spaghetti :D

Ben er ook blij mee, maar wil er nog veel aan doen. Motorisch komt pas als laatste maar het zit er wel in dat er een powerbox inkomt en zelfs het denken aan een 2L ombouw.

@MrDamnman wrote:

Als je intresse hebt binnekort gaan we wel even shooten? :)

Komt nog wel goed, ik heb binnenkort nieuwe velgjes en dan schroefset dus dan mag het wel:)

ik heb binnenkort wel een mantzel en spaghetti in de aanbieding
    traanplaatje mag je er ook bij hebben, zie avatar :vertag
    hoef er de hoofdprijs niet voor mocht je interesse hebben…

@trashmetal wrote:

ik heb binnenkort wel een mantzel en spaghetti in de aanbieding
    traanplaatje mag je er ook bij hebben, zie avatar :vertag
    hoef er de hoofdprijs niet voor mocht je interesse hebben…

Bedankt voor je aanbod, maar nee bedankt. Ik heb eerst andere dingen wat ik wil hebben zodra ik voor zon spul ga zal ik het online zetten maar ik ben bang dat je het dan al kwijt bent.

Geht dein opel auf luft fahren?

Viel octaan und frei von blei BENZIN!!!! :twisted:

ik doelde eigenlijk op airride. ;)

@Maikel
    .. laat me weten als dat ding plat op haar smoel ligt en je nieuwe sloffen eronder zitten!

Haha ok, tja ik ben een tuner en geen styler
    voor het geld van airride kun je een group n systeem halen van ebay
    en een 2e hands mantzel, heb je in mijn ogen meer aan :jerry

Ik blijf bij mijn punt.. een opel kost veel meer geld om te tunen dan een jap. :)

en dat je een opel moet stylen en net tunen omdat het totaal geen zin heeft in mijn ogen.. leuk voor de zwarte cross of iets dergelijks maar sprintjes of 1/4 miles.. hou maar op. ;)

Opels kun je wel vlot krijgen hoor op sprintjes of 1/4 mijl

@MrDamnman wrote:

Ik blijf bij mijn punt.. een opel kost veel meer geld om te tunen dan een jap. :)

en dat je een opel moet stylen en net tunen omdat het totaal geen zin heeft in mijn ogen.. leuk voor de zwarte cross of iets dergelijks maar sprintjes of 1/4 miles.. hou maar op. ;)

een opel of jap tunen kost net zo veel, denk niet dat je helemaal verdiept hebt in tunen van opels ;)
    All show & no go = not done
    Vooral de zuiderburen zijn er een ster in omdat de wegenbelasting daar op vermogen gaat
    Ik lach me af en toe rot :D

@MrDamnman wrote:

ik doelde eigenlijk op airride. ;)

@Maikel
    .. laat me weten als dat ding plat op haar smoel ligt en je nieuwe sloffen eronder zitten!

Doe ik!

Oke tof! :thumb

Ff vraagje betreffende je corsa, zijn de plastic delen boven de wielkasten en dergelijke overgespoten of hoe is dat gedaan ?

Want dat is namelijk een beetje jammer van mijn huidige Gsi. vind het namelijk niet echt mooi als je van die grijze delen heb terwijl de rest van de
    wagen mooi zwart in de lak zit. Bij die ouwe gsitjes was alles gewoon meegespoten. Stond veel mooier.

Na lange tijd een update. Binnenkort audio update!

hey, jij ook hier…..

@bpr wrote:

hey, jij ook hier…..

Sowieso:)

Audio upgrade!

@trashmetal wrote:

@MrDamnman wrote:

een opel of jap tunen kost net zo veel, denk niet dat je helemaal verdiept hebt in tunen van opels ;)
    All show & no go = not done
    Vooral de zuiderburen zijn er een ster in omdat de wegenbelasting daar op vermogen gaat
    Ik lach me af en toe rot :D

voor een gemiddelde Civic ben je qua tuning en onderdelen over het algmeen MEER krijt zelfs dan bij de Opels..

Alleen je moet wel weten Welke motor je wel en niet goed, kan kietelen, dat geld ook voor de honda’s bijvoorbeeld.

let dan ook op dat bijvoorbeeld de Impreza ook als jap word gezien, en de Skyline, daar kom je met Chippen al heel ver ivm de turbo die daar opzit.

Willem

oh, wist ik niet. :roll:

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 81)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.