project corsa a 1400 joy new pics [ velgen en banden gemonte

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling project corsa a 1400 joy new pics [ velgen en banden gemonte

15 berichten aan het bekijken - 51 tot 65 (van in totaal 65)
  • Auteur

ziet er goed kerel, en het busje zal ik binnen kort wel real live zien

ja ik kom binnenkort met de chevy van met autotrailer de grote vectra wisseltruc uithalen

origineel gepost door vectratinus
    en ik heb al een keer zijstips van auto gespoten en dat zit er al 3 jaar op en nog steeds netjes

zeker niet van een corsa?

Je kunt die dingen ook nog gewoon nieuw kopen geloof ik, en anders er afhalen en je deuren goed poetsen :D

nee niet van een corsa ik ga het proberen en anders hebben we pech zegt ik altijd maar

Zoooooo heeee, net normoaal meer :P die dempers zijn echt lek, het zijn net fiets pompen :cry

Het is net oars ik ha het zelf angeboden.

haha ding is van maatje van me geweest! heb der vaak ingezeten haha ding klapperde als een gek:D maar wel mooi laag! en die trommels in het rood:hmmz naja ieders ze smaak haha succes met ding :D

der zitten ander schokbrekers en veren onder de corsa en de corsa is weer in vrij goed in orde paar kleine dingetje

Ik heb de fietspomp schokbrekers nu bij het oud ijzer liggen :P

De veren zitten nu op originele schokbrekers, die zitten nog vast ook, dat scheelt wel weer king:

veel succes met je nieuwe veren freek

dus als ik het goed begrijp hebje freek meuk veren gegeven en zelf nu goeie veren martijn?

freek had mij aangeboden andere veren onder de corsa te zetten dus de corsa is nu 3 cm verlaagt
    alleen die veren en schokbreker die freek nu heeft zijn de schokbrekers lek van veren heeft freek op andere schokbrekers gezet en schokbrekers bij het oude ijzer

maar ik had ook van vectra 2000 velgen en remus van freek gekocht

origineel gepost door michiel026
    dus als ik het goed begrijp hebje freek meuk veren gegeven en zelf nu goeie veren martijn?

Dan heb je het niet goed begrepen, de veren is niets mis mee, de schokdempers waren lek.

dus de veren zijn goed freek ik begreep michiel ook niet helemaal

15 berichten aan het bekijken - 51 tot 65 (van in totaal 65)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.