Project 96′ Corsa B Ibherdesign Widebody (Oranje) (Update14)

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Project 96′ Corsa B Ibherdesign Widebody (Oranje) (Update14)

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 156)
  • Auteur

Nee nog geen tijd gehad… heb ook nog een velg weg gebracht voor hem te laten richten ;)

En was het gelukt met de remmen?

Jazeker! remt beter en ziet er ook meteen beter uit :thumb

Dat vraagt om een foto in je topic ;)

Klopt zal zo een foto plaatsen

@XtremeCorsaRacer wrote:

Nu een foto met de motorkap die ik op kop kon tikken…. :thumb

Volledige polyesther motorkap van WS-Styling, met booskijkers en de grill die recht door loopt dus geen gelas of plamuur maar gewoon orgineel :wub

Alleen nog wel de verkeerde kleur.. :vertag maar ja de looks is er al en in mijn ogen maakt het de voor kant wel af.

*vanavond nog even wat aanpassen.. ivm de motorkap, want deze kap heeft geen ruitensproeier gaten.. :wtf dus ik zal daar een oplossing voor moeten vinden.. of weet iemand daar een oplossing voor?

Ook de schroefset staat nu goed afgesteld op goede hoogte..

hey,dit is de motorkap van mijn oude corsa.ik had de ruitensproeiers in de paravaan gemaakt.(plastic kap waar ook de ruitenwisser gaten inzitten.)ik had hiervoor die chrome sproeiers bij heuts gehaald waar ook lampjes inzitten.deze kun je namelijk vastschroeven.

Mooie auto hoor.

Update 012!! :wub :wub

Ook deze widebody heeft een setje Heldere koplampen gekregen.. :D staat veel beter dan orgineel vind ik dan he haha ;)

En de Big Brake Set is gemonteerd eindelijk!! :jerry :jerry

Het verschil tussen orgineel 1.4 remmen en OPC 308×25 remmen :P

Resultaat :wub :wub (let nie op de stoeprand schade :( daar word nog voor gezorgd)

Volgende stap… het bouwen van de achteras met het 264×10 OPC remsysteem :angel en het vervangen van alle rubbers naar Poly-bussen. :thumb

Heerlijk!!! :wub :wub :wub

Had het zaterdag al gezien is egt gruwelijk dik deze remmen :thumb :jerry :kewlpics
    Wie wil ze nou niet :wub

Gisteren gespot in mn buitenspiegels tussen Aalst en Valkenswaard
    Ik reed in een witte vw caddy met ladders er op

Mooi karretje :thumb

Wordt ondertussen een mooi opvallende bak :thumb

Heb je die foto’s voor je huis gemaakt? Zoja, dan weet ik meteen waar je woont ;)

@trashmetal wrote:

Gisteren gespot in mn buitenspiegels tussen Aalst en Valkenswaard
    Ik reed in een witte vw caddy met ladders er op

Mooi karretje :thumb

Thx :D al heb ik jou niet gezien.. haha non opels valle ook niet zo op he :P ;)

@tamiya wrote:

Wordt ondertussen een mooi opvallende bak :thumb

Heb je die foto’s voor je huis gemaakt? Zoja, dan weet ik meteen waar je woont ;)

jaa we komen steeds verder.. en steeds dichterbij het spuiten van de complete auto ;) en jaa indd dat is voor me woning, jammer genoeg is die bux bunny en en mickey mouse er af :( daar aan herken je het he ? die wortel :P
    PS. ben je zondag ook in amersfoort? ;)

Update 13 Wintermodes :vertag
    Omdat ik een drukke zomertijd heb gehad… Meetings en vanalles moest ombouwen voor Muppetnl en Alsjemenou,
    heb ik niet veel tijd gehad voor het forum en voor me eigen auto om vanalles te posten :( , nu de winter periode er
    weer aan komt gaat er weer een hoop veranderen aan de Oranje Corsa, al zijn er natuurlijk ondertussen
    sins de laatste update wel wat dingen al veranderd.

:kewlpics

Veel plezier gehad op meetings en genoeg leuke dingen gezien!

De auto is volledig dambord vrij gemaakt haha en de voorkant is al bij gewerkt, daarbij een set devil koplampen op de kop kunnen tikken, en een bijna nieuwe bonrath. :D

:wub

En een set heldere maar met smoke Achterlichten. :D

Tussen al de drukte en het werk door heb ik de achteras ook kunnen ombouwen en opbouwen van het Meriva OPC systeem :wub :wub ,deze moet nu gestraald worden en dan gepoedercoat.

Tot zo ver… ik hou jullie weer op de hoogte ;)

Ik zeg goed bezig :thumb zal maar zo zeggen alles wordt het wachten wel waard :thumb

Oooooh die motorkap vettttt

:thumbup

Wanneer ga je de achteras wisselen?

king:

Nog updates hier??

@freek corsa wrote:

:thumbup

Wanneer ga je de achteras wisselen?

king:

Binnenkort brengen we alle spullen die gepoedercoat worden weg, waaronder ook de achteras. Maar voor het nieuwe seizoen is hij wel gemonteerd :D

@corsabc20xe wrote:

Nog updates hier??

Ja zeker.. check hier onder :vertag

Update 14! :D

De corsa heeft 2 bijna nieuwe voorstoelen gekregen.. Astra G OPC1 :angel heb er wat aan moeten aanpassen maar ze staan nu op orginele corsa stoel frames, dus nog steeds in hoogte verstelbaar :D

En daarbij zijn nu alle accessoires metertjes geplaatst en werkend! Instelbaar in kleur wit en blauw :D Heb gekozen voor: Volt, KVS Temp, Olie Temp en Olie Druk.

:thumb Mooie update man! Ga je de rest van het interieur ook in kleur spuiten?

@Seth wrote:

:thumb Mooie update man! Ga je de rest van het interieur ook in kleur spuiten?

Ik ben op dit moment ook bezig met me deurpanelen aan het strak maken en die zoiezo ook te spuiten maar het moet niet teveel worden denk ik zo.. :hmmz

Niet teveel worden zei ie met een heel uitgebouwde widebodykit :jerry
    Heb btw nog geen Corsa’s gezien met stoelverwarming. Welke opties staan er eigenlijk allemaal op?
    Blijft toch een verdomd mooie kar ;)

Hey pascal is er weer…. ;)

@Seth wrote:

Niet teveel worden zei ie met een heel uitgebouwde widebodykit :jerry
    Heb btw nog geen Corsa’s gezien met stoelverwarming. Welke opties staan er eigenlijk allemaal op?
    Blijft toch een verdomd mooie kar ;)

Stoel verwarming, Alles electrisch, orgineel opel cruise controle ;)

Zijn opc1 stoelen met stoelverwarming dan?

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 156)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.