goedendag, even kort voorstellen:
Ik ben een trotse bezitter van mijn opel corsa a model uit 1992.
hij word momenteel nog aangedreven door een c14nz motor (misschien binnenkort een andere maar dat is voor later).
heb weinig problemen met de corsa behalve een paar standaard dingen (roest, vacuüm slangetje etc.).
nu wou ik laatst een aftermarket radio inbouwen en sindsdien heb ik een probleem :swear :swear :swear
ik heb hiervoor meerdere auto’s gehad waaronder ook een opel astra F en ik weet dat ik het rode en het gele draad moet omwisselen wil ik dat mijn radio zijn zenders onthoud.
hier komt het probleem naar boven: zodra ik deze omwissel gaat mijn auto op contact… ik heb de sleutel er dan niet inzitten en het gebeurd ook alleen wanneer de stekkers in de radio zitten. :wtf
nu heb ik overal gezocht en ik kan er niet achterkomen waarom die dit nou doet (ook meerdere radio’s geprobeerd).
ook ben ik erachter gekomen dat zodra ik de auto van contact af zet mijn klok niet meer verder gaat en mijn acc stand doet helemaal niks.
wat kan dit zijn???? ik ben al 2 maanden aan het zoeken en ben nu een beetje radeloos
mvg. arne