probleempje met schroefset

Forumindex Forums Modellen Astra probleempje met schroefset

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

hey
    ik heb me paar dagen geleden een tuningart schroefsetje aangeschaft maar zit met een probleempje met het monteren
    op de foto zie je op de voorste veerpoten helemaal bovenaan het alu dekseltje zitten e het probleem is dus dat hier de schokdemper dooruit steekt en niet kan vast gezet worden alsk de veerpoot eronder zet en de auto terug op de banden laat zakken steekt de schokdemper door de veerkom uit omhoog terwijl die eigenlijk vast moet zitten ter hoogt van de veerkom weet iemand of op de schroefset veerpoot nog de rubber van op de originele veerpoten moet die je op de 2de foto ziet
    kben echt ten einde raad
    alvast bedankt

Soooo, lekker duidelijk zonder leestekens.
    Maar je moet van de oude veerpoten het lager + alles wat erboven zit over zetten om de schroefset onder de auto te monteren.
    Dus die rubber deksel etc. moet op de schroefset gezet worden.

sorry voor de leestekens :) maar ik typ altijd zo :)
    maar dus moet ik toch het bovenste deel omzetten dan ? dan moetk nog ergens originele veerpoten gaan zoeken want kwil mijn originele niet los doen :)

Ja, dan zoeken op de sloop ofzo naar originelen. Waarom wil je je originelen niet losmaken?
    Leestekens maken het lezen wel een stuk makkelijker ;)

ja dan zal ik eens moeten zoeken ja :)
    en waarom ik mijn originele niet wil losmaken :) aangezien wij hier in belgie leven :d en het een heel gezeik is voor ermee gekeurd te geraken :) dus moet ik bij elke keuring die hoedjes laten ompitsen aangezien ik geen verenklemmen heb :) dus is het voor mij handiger om elke keer de volledige veerpoot te wisselen :)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.