probleempje met de koeling

Forumindex Forums Modellen Calibra probleempje met de koeling

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

hallo allemaal wie kan mij helpem
    bij mijn calibra 8 klepper ging de coolvin altijd draaien bij een temp van 95 graden voor een stoplicht bijvoorbeeld en bij 90 graden ging hij weer uit
    sinds een paar dagen gaat hij bij 85 graden aan met gevolg dat hij nu constant draait zogauw de motor op temp is
    nu weet ik dat waarschijnlijk mijn schakelaar in mn radiator niet goed meer is dus ik denk ff kijken hoe hij er uitziet dan kan ik een nieuwe halen
    nu komt mijn vraaqg dus er zitten 2 schakelaars en welke moet ik nu hebben de bovenste of de onderste pff ik heb echt geen idee

ik hoop dat iemand dit weet bvd willem

ja die heb ik ook gezien maar zo zitten er 2 onder elkaar bij mijn radiator maar ik weet niet welke van de 2 ik moet vervangen
    maar toch bedankt

kan het niet gewoon aan je thermostaat liggen dat die niet meer op het juiste moment open gaat.
    dat was bij mij het geval.

gr roy

stekker los nemen van 1 van de schakelaars, kijken of ie aanslaat, als ie niet aanslaat is het de schakelaar die je moet hebben.

Willem

je moet de sensor hebben met 3 draden. (althans, bij mij) Bij mijn weten is het de onderste….

wil je het zeker weten, moet je het even testen zoals wim zegt

de zwarte ronde die moet je hebben

de ander blauwe is ovaal en voor de airco

okee mensen hartelijk dank ik ga hem morgen halen
    wel tof hier zeg als je ergens mee zit

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.