probleempje Astra X16SZR 55KW

Forumindex Forums Modellen Astra probleempje Astra X16SZR 55KW

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Ik heb hier een ASTRA G van 1998 met een X16SZR blokje er in een 8 klepper dus gelopen 140.000km .gister door fam lid gekocht heel nette donkerblauwe metalick wagen echt net ding eerst eigenaar .

nu heeft deze een streek . hij heeft nieuwe bougie,s olie olie filter gewoon z,n beurtje zeg maar MAAR !!!!!!!

Hij neemt de boel in de maling hij loopt even perfect en begind dan op toeren erg te schommelen ,ga ik rijden dan loopt hij even lekker en begind dan in lage toeren net of hij op 3 poten loopt te rijden,trap ik me gas in gaat ie door dat punt heen en als de brand weer .

al 2 keer bougie,s gewisseld vandaag ,dis modulle de bougie kabels er uit gehaald stekkers in gespoten starten lopen maar als hij even gelopen heeft gaat ie weer bokken .

iemand een idee????????

Misschien even uitlezen, kan dat er een storing inzit?

Bobine kapot misschien.

Willem

De Dis module is vervangen zegt ie..

Maar opzich, temp sensor gecontroleerd?

Zoiets had mijn pa ook.. kwam ik erachter dat de koppakking tussen de 1e en 2e cilinder er tussen uit lang..

Misschien even een compressie meting?

en mag ik vragen waar je dat las?
    volgens mij heeft ie hem alleen ingespoten.

Erwin

inderdaad niet vervangen maar ingespoten op de contacten ,ik veronderstel dat er een scheurtje of zo in de dismodule zit.

maar we laten hem eerst even uitlezen zo maar wat gaan halen en monteren op goed geluk is toch een kostbaar geheel..vandaar hier ook de vraag of er meer zijn die dit verhaal kennen .

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.