Probleem met het inklappen van de achterbank Astra GTC 2006

Forumindex Forums Modellen Astra Probleem met het inklappen van de achterbank Astra GTC 2006

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Hallo allemaal,

Nieuw hier op dit forum. Vorige week zaterdag heb ik een Opel Astra GTC 1.6 Cosmo gekocht.
    De auto gekocht van een particulier die hem te koop had staan bij Opel garage Liewes in Roden.
    Ontzettend goed geholpen door de garage daar en super tevreden met mijn aankoop.

Voor het wielrennen neem ik vaak mijn fiets mee in de auto en klap daarom de achterbank in.
    Nou krijg ik de achterbank wel naar voren, maar krijg ik het niet voor elkaar om het zit gedeelte naar voren te krijgen zodat de achterbank hier in kan vallen.
    Dit vind ik belangrijk omdat de bekleding half leder is en erg gaat kreuken wanneer ik enkel de achterbank naar voren doe.

Herkent iemand dit probleem of kan iemand mij hier mee helpen?
    Ik ben van plan deze auto minstens 5 jaar te gaan gebruiken, dus ik zal vaak terug komen op dit forum.

Met vriendelijke groet,
    Paul de Haan

Dat gaat ook niet, dan zul je elke keer het zit gedeelte in z’n geheel moeten demonteren, zitten aan de voorkant oogjes waar je hem mee kan los maken.

Dus het is niet mogelijk om de zitting omhoog te krijgen zodat de achterbank ( waar je met je rug tegen aanzit ) daar in valt?

Dit is wat ik bedoel!

Je foto’s zijn niet zichtbaar hoor, maar bij de Astra H is dit niet mogelijk nee.

Dit is inderdaad alleen mogelijk bij de Station uitvoering. Check je handleiding bij het kopje bagageruimte maar.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.