probleem lampje automaat

Forumindex Forums Modellen Astra probleem lampje automaat

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door .
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Hallo ik heb een vraagje van mijn astra 1.4 i se automaat bj 1993 , der is van de week het lampje van sport S gaan branden en blijft knipperen ,ik de motor uitgezet en weer gestart en weg knipperen en niet meer terug gekomen wat kan dat zijn misschien storing in bak ? weet iemand raad en advies , bijvoorbaat dank grt martin

staat hier al meerdere keren op dit forum, misschien kan je het vinden op de zoekmachine van dit forum.

zoek dan op keuze schakelaar.

Willem

Dit heb ik ook met mijn automaat gehad en niemand hier op het Forum kon hier antwoord op geven ,toen ben ik zelf maar aan de slag gegaan (helaas geen foto’s ervan gemaakt)We moesten toch een nieuwe radiateur plaatsen dus de oude eruit en zo hadden we wat meer ruimte om bij het schakel-mechanisme van de automaat te komen,deze zit natuurlijk op de bak,
    De vorm van het mechanisme is een driehoek deze moet je geheel van het blok demonteren je kan de bekabeling laten zitten en dan moet je hem een halve slag draaien en dan zie je 5 ster schroefjes zitten deze los draaien en de driehoek kan je nu delen (denk om de pakking-ring die er tussen zit)als je de driehoek open hebt zie je een pal met 3 koperen stripjes en daar blijft er 1 van hangen of maakt geen goed contact met die koperen baantjes die er op zitten ,even alles weer schoonmaken en wat koperslip erop en weer dicht bouwen,Bij onze Astra knippert nu geen S lampje meer.

zijn wel foto’s van, en heb het al meerdere keren uit gelegd…

lees deze maar eens, gewoon naar zoekfunctie keuze schakelaar ingetikt, en huppa, een van de 1e hits.

viewtopic.php?f=9&t=154804&p=1998143&hilit=keuze+schakelaar#p1998143

willem

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.