Probleem lampje ABS up grade 22-3

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Probleem lampje ABS up grade 22-3

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

bij de vectra b1 x16xel springt zo af en toe het ABS lampje aan ??????

wat heb ik gedaan .

stekkers van de zensoren los gehad en ingespoten
    voor de abs ringen schoon gemaakt
    de stekker op de Abs unid los gehad en ingespoten .

uit laten lezen zonder resultaat was geen storing op dat moment en ook geen in het geheugen , is zeker net zo kort als dat van mij zelf .!!! :D lampje springt op de gekste tijden aan en zet je de auto stil start hem weer gaat het lampje na een paar seconden uit en blijft uit ,,tot ????en daar is het dan weer maar dat kan dagen of weken verder zijn .voor beeld ben 30km op pad lampje aan stop bij tank station en herstart de uato de rest van de 170km dus 140 km geen last meer .

zit er ergens een RELAIS waar ik van denk dat er een contact blijft kleven ?????

is een vervelend kwaaltje alles doet het verder gewoon ????

wie o wie ???

Bert

Denk idd het bekende relais die in de abs computer zit. Vraag bas maar een volgens mij heeft hij hem al eens vervangen.

in de ECU zelf zit een relais ja en die gaat vaak kapot
    maar een feit is wel dat dit ALTIJD de foutcode C0121 geeft

dus ik zou dit euvel niet zomaar op het relais schuiven.

vandaag Apk en uitgelezen Apk klaar en goed gekeurd .uitlezen geeft aan dat er een melding is binnen gekomen van de linker voor wiel ABS zensor .

wat kost zo,n ding en is deze alleen bij de VOD leverbaar ???????

Bert

kijk ff of die op http://www.partsbase.nl” onclick=”window.open(this.href);return false; staat
    als die daarop staat, kun je die ook bij brezan halen.

toch maar goed dat je niet gelijk de ECU eruit gesnokt hebt he ;)

tja je denkt je leest wat.

maar inderdaad ik heb ook de achter draag arm lagersn die 4 vandaag laten inpersen zou dat wel ff zelf .

nou met grof geweld eff niet he .

toch dik 2 uur werk he .

maar heerlijk stil en weer stijf .

ook daar geen ABS wiel senzoren .

wie weet waar je de ABS zensoren verder kunt bestellen behalve bij de vod 135€ ex de btw

of wie heeft er nog een liggen ?????????? VOOR HET LINKER VOOR WIEL ,HET ZIJN LOSSE DUS NIET ALS LAGERHUIS .

graag een antwoord

Brezan
    Rijsbergen kunnen er niks mee

BERT

http://www.onderdelenlijn.nl/voorraad/resultaat.aspx?merk=opel&model=vectra&onderdeel=abs+sensor” onclick=”window.open(this.href);return false;
    2de hands

brezan moet ze kunnen bestellen staan namelijk gewoon op hbase en mijn grossier.

brezan en hbase heeft alleen de komplete lager gedeelte,s net als de astra vectra b1 heeft een losse zensor zitten en deze heeft men niet die van de achter zijde weer wel zijn ook weer lager gedeelte,s .

ik heb nu 1 net binnen via onderdelenlijn met 3 maanden garrantie bij van der Ven autodemontage weg en heel net in de prijs 30€ aan huis .

Bert

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.