probleem cih 20 E opgelost bedankt

Forumindex Forums Modellen Manta probleem cih 20 E opgelost bedankt

  • Dit onderwerp bevat 0 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door .
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #17243605

    volgende probleem

    heb een manta gekocht zou gereviseerd blok in liggen
    probleem waar jongen tegen aan liep en in nu ook dus

    start ik hem pakt ie aan net als of hij op 3 poten loopt
    stationair blijf ie dus wel draaien (eerst niet maar na vervangen van computer wel)

    maar best onregelmatig

    reageert niet op gas geven valt ie eigenlijk gewoon uit
    effe snel gekeken: onsteking lijkt me goed te staan cil 1 boven staat merkteken op vliegwiel voor gat en en rotor wijst naar ner 1 dus zou dus goed oeten zijn

    ook met rem reiniger reageerd ie niet echt

    computer en lmm zijn vervangen
    zo te zien bij vorige eigenaar rotor verdeler en bougies ook

    komt iemand dit probleem bekent voor

    bvd eddie

    #17946942

    Bougie kabels wel op de juiste volgorde??

    #17946943

    ontstekeking niet 180 graden verdraaid? dwz cilinder 1 boven en kleppen gesloten?

    #17946944

    ja bougie kabels gelijk aan andere manta

    was mijn idee eerst ook maar als ik zuiger cil 1 boven zet vanaf voorkant gezien dan moet toch dat puntje op vlieg wiel bij de pijl in in het gat staan en roto naar cil 1 wijzen ?

    #17946945

    Het is voor mij ook al weer even geleden, maar staat mij nog iets van bij dat ik me in het merkteken vergist heb.
    Maar zoals jij zegt moet het eigenlijk wel kloppen

    #17946946

    ik denk dat ie niet op tijd staat. Ofterwijl bij revisie een klein foutje gemaakt.

    #17946947

    @de wit wrote:

    ontstekeking niet 180 graden verdraaid? dwz cilinder 1 boven en kleppen gesloten?

    Hier zit ik ook aan te denken, en anders totaal niet op tijd staan na revisie maar dat lijkt me sterk

    #17946948

    bougie doppen op verdelerkap 2 plaatsen opschuiven, en dan weer proberen,
    ga ook voor de 180 graden verplaatsing dus :thumb

    #17946949

    dit heb ik ook al eens gehad.
    weet alleen niet meer met welke manta.
    en wat de oplossing was.

    #17946950

    Na revisie zou hij in andere auto nog goed gelopen hebben dus timing nokken as zou oke moeten zijn

    Injecktie en ontsteking heeft hij van eigen gebruikt

    Dus zou het in ontsteking of injecktie moeten liggen maar resgeerd niet echt op remreiniger dat vindt ik vreemde

    #17946951

    hoe zit het met de retour.

    #17946940

    mischien meer geluk dan wijsheid maar goed hij loopt :D :D :D :D
    had onstekings doppen op verdeler toch maar om gezet maar plofte enkel een keer
    dus gauw weer terug gezet

    toen even aan slangetje van vacuum gezogen en hoorde ik ineens een tikje als of hij los schoot
    voor dezekerheid ook originele lmm er op gezet ipv open

    en na drie jaar stil stand loopt ie en netjes
    effe linkje naar filmpje van zijn eerse minuten
    http://www.youtube.com/watch?v=_flf7b4CL5o” onclick=”window.open(this.href);return false;

    #17946941

    [youtube:11f4oc3y]http://www.youtube.com/watch?v=_flf7b4CL5o[/youtube:11f4oc3y]

    #17946952

    :thumb das mooi

    #17946953

    blok komt zeer waarschijnlijk toch te koop maar dan compleet incl bak

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.