probleem centrale deurvergrendeling opel astra g 2003

Forumindex Forums Modellen Astra probleem centrale deurvergrendeling opel astra g 2003

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Beste allemaal,

Sinds drie weken ben ik trotse bezitter van een Opel astra g.

Alleen heb ik nu problemen met de deurvergrendeling.

Gisteren avond de auto op slot gedaan en er was niks aan de hand. Nu wil ik hem van slot afhalen en gaat hij met geen mogelijkheid open. Nu kan ik hem met de sleutel in de deur van slot afhalen, maar als ik de deur open doe gaat het alarm af en kan ik hem als nog niet starten.

Iemand tips of ideeën hoe ik hem nu open kan maken zonder dat het alarm af gaat en hij daadwerkelijk ook start?

Batterij is niet leeg en alles in de sleutel zit goed vast.

Alvast bedankt allemaal!:)

Is het een origineel alarm van Opel of een achteraf ingebouwde ?

Als je nu met de sleutel in het slot de deur van het slot haalt en je drukt daarna op de knop van de afstandsbediening op de deuren te ontgrendelen, gaat het alarm dan nog steeds af ?

Lampje op de afstandsbediening licht nog wel gewoon op ?

Het is een origineel alarm van opel.

Lampjes branden gewoon zodra je een knopje in duw!

Ik durf de auto eigenlijk niet open te maken omdat straks het alarm af blijft gaan en ik denk dat mijn buren daar niet op zitten te wachten, maar zo kan ik natuurlijk nergens heen haha!

Gelukt!

Hoe heb je het nou uiteindelijk opgelost?

Auto met de sleutel opgemaakt, 4x sleutel in het contact, op de sleutel op openen drukken en hij was weer gereset. Kwam dit tegen op het internet en gelukkig heeft het gewerkt!

Nu wel gewoon met de sleutel op slot gedaan en van de week even nalaten kijken waar dit door komt, maar wellicht is het hele probleem nu wel verholpen maar aangezien ik morgen ochtend vroeg moet werken maar even het zekere voor het onzekere genomen voor ik de hele buurt wakker maak :D

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.