Powerflex ervaringen

Forumindex Forums Modellen Corsa Powerflex ervaringen

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

Ik zit erover te denken om mn draagarm en trekstangrubbers te vervangen door powerflex varianten. Zou ze wel van nylon kunnen draaien maar dat lijkt me comfor technisch niet heel fijn.

Wat zijn de ervaringen met powerflex, is dat merkbaar beter dan nieuwe originele rubbers?

Ik heb bij mij bijna alles aan de voorkant vervangen door Floflex (zelfde maar ander kleurtje) 1 van de weken pak ik alsnog de achteras en het stuurhuis aan…
    Merkbaar verschil maar wel een tip als je ze plaatst: INVETTEN ;)

Ik heb alle rubbers vervangen met PowerFlex PU (corsa a)
    Zeker een aanrader!

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Ik vond het erg tegen vallen. Heb uit eindelijk alles zelf gemaakt van nijlon.
    Dit was bij een corsa a. Vind het weinig/matig voor veel te veel geld.

Floflex heb ik ook voorbij zien komen, powerflex is inderdaad niet goedkoop.

Wat vond je er matig aan, je merkte er niks van?

De veel verkrijgbare Paars, Gele powerflex bussen bij mijn astra G gehad, maar na verloop van tijd toch wel weer teveel veerkracht.

Wil je het goed doen moet je de pro serie van powerflex aanschaffen (zwarte). Die zijn stukke stugger.

en waarom zo belanrijg dat je ze goed invet??

Om ze in de eerste plaats makkelijk te kunnen plaatsen en verder niet beginnen “kraken”

Heb zowel in de A als de B de Paarse Powerflex zitten, werkt prima alles is net iets steviger / stugger.

inderdaad het kraken is verschrikkelijk bij die dingen.

ook met invetten gingen ze bij mij na verloop van tijd weer kraken.

was met een a corsa.

bij de b corsa had ik ook andere rubbers erin, maar weet zo het merk niet meer, maar die kraakten in ieder geval niet.

Bij beide auto’s kraken ze niet de Paarse Powerflexbussen.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.