post hier de foto`s van de meeting in sevenum 2010!!!!!

Forumindex Forums Modellen Kadett post hier de foto`s van de meeting in sevenum 2010!!!!!

10 berichten aan het bekijken - 51 tot 60 (van in totaal 60)
  • Auteur

origineel gepost door gsipiloot
    nou hij wordt dus geen lid hij heeft me wel gevraagd wat onduidelijkheden uit de wereld te helpen:vertag

460pk gt30/71
    alu vliegwiel
    orginele achteras met aanpassingen

en 11,2 211km/h op de 400m

zouden deze foto`s niet groter kunnen??? miss even opnieuw uploaden zodat ze in originele formaat te zien zijn. ben namelijk wel erg benieuwd…

hey richard, hij mag ook wel mee koffie komen drinken hoor:angel:angel:angel
    nondeju wat een machien zeg.

groeten.

ik weet ook niet hoe ik die foto’s groter krijg ik ben nie zon computer wonder

ik kan wel eens vragen of hij me die foto’s niet kan mailen in orgineel fotmaat

@4×4
    das een apparaat he:wors
    maar hou de meetings in de gaten met sprints want daar is t ding voor gebouwd
    das daar zal ie wel vaker te vinden zijn.

bij de geinteresseerde, dit op youtube gevonden :D:D:D
    http://www.youtube.com/watch?v=hggS-aFCwSU

Mooie meeting geweest zeg. Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Sta ieder jaar weer versteld hoeveel mooie kadettjes er nog rond rijden.

Wordt er met de OPN meeting ook gesprint?????

origineel gepost door giuliettaevo
    Dan gebruikt hij zijn pk’s niet…:wtf

Vriend van mij had een C20LET in zijn Caravan en die heeft een stuk of 3 assen gesloopt. Staartstukken van alu breken, steekassen torderen en breken….

Laatst heeft een andere jongen nog het staartstuk gebroken terwijl ze dik over de 200 reden.:o Enge ervaring geweest schijnbaar.

Onder de Caravan komt in ieder geval een andere achteras straks, nog niet helemaal bekend wat voor een maar in ieder geval geen Opel as.

waarom zou hij zijn pk,s niet gebruiken omdat het heel blijft. heb hem zien rijden in butburg en gaat wel echt hard.

origineel gepost door giuliettaevo
    Dan gebruikt hij zijn pk’s niet…:wtf

Vriend van mij had een C20LET in zijn Caravan en die heeft een stuk of 3 assen gesloopt. Staartstukken van alu breken, steekassen torderen en breken….

Laatst heeft een andere jongen nog het staartstuk gebroken terwijl ze dik over de 200 reden.:o Enge ervaring geweest schijnbaar.

Onder de Caravan komt in ieder geval een andere achteras straks, nog niet helemaal bekend wat voor een maar in ieder geval geen Opel as.

Ik heb een tijdje staan praten met ‘m, en hij gebruikt ze wel…..En de assen kan je inwendig ook aardig wat sterker maken.

Daarom had ik het ook over een ORIGINELE as:sleeping… Als je in een kadett met een 1600/1900/2000 motor ineens een blok legt met 400 pk gaat de originele achteras kapot.

origineel alu staartstuk. Nog geen 300 pk.

ik had verwacht dat roel zelf wel zou reageren in dit topic

hij is weer in opbouw. As was inderdaad te zwak als je vol vermogen vraagt

10 berichten aan het bekijken - 51 tot 60 (van in totaal 60)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.