Portier vectra C station hetzelfde als van een Signum?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Portier vectra C station hetzelfde als van een Signum?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

Misschien is deze vraag al eens een keer voorbij gekomen, maar ik kon niets vinden op het forum.
    Maar is de achterportier van een signum gelijk aan die van een vectra C Station? Ik dacht het wel
    maar ben niet zeker van mijn zaak.

Vr gr Eddyvec C

Volgens mij wel. Station en signum zijn gelijk vanaf voor t/m de achterdeuren.

Volgens mij niet. Ik heb voorheen een Signum gehad en rijd nu een Vectra C station. Staat mij bij dat achterportieren van de Signum groter waren. Instap achterin was bij de Signum in ieder geval duidelijk ruimer.
    Als ik me niet vergis is het kleine ruitje in het achterportier van de Signum groter dan die van de Vec.

GrtN!
    STiGGEL

@Eddyvec C wrote:

Misschien is deze vraag al eens een keer voorbij gekomen, maar ik kon niets vinden op het forum.
    Maar is de achterportier van een signum gelijk aan die van een vectra C Station? Ik dacht het wel
    maar ben niet zeker van mijn zaak.

Vr gr Eddyvec C

anders dus

ok dan ga ik ingewikkeld doen. Het gaat me om de zwarte strip tussen de beide ramen.

Ik denk dat die wel gelijk is enigste wat anders zit is het klein stukje het kleine raampje bij de signum loopt deze mooi rond bij de vectra is het super strak recht kort verder ziet alles er het zelfde uit

Denk dat die anders is, signum deur lijkt schuiner te lopen.

station en signum hebben andre achterdeuren

Het zwarte vertikale raamstijltje in het achterportier is verschillend.
    Nieuw te krijgen bij de vod voor rond de 45 euro.

Groet jraaf

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.