plaatwerk c kadett sedan 4-deurs

Forumindex Forums Modellen Kadett plaatwerk c kadett sedan 4-deurs

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur

hallo,

Ik heb sinds een week of 3 een opel kadett c sedan 4 deurs automaat uit 1979 met een 1.9e.
    Deze heeft een aantal slechte puntjes maar het valt over het algemeen nog wel mee.

nu ben ik aan het zoeken voor: wielranden achter, dorpel links, inzetstuk voor de deur links voor en een bodemplaat voor links voor.

ik heb al eens rondgezocht op internet maar kan eigenlijk aleen maar plaatwerk vinden voor een sedan 2 deurs.
    ben vandaag dus even geweest vragen bij een automateriale zaak in weert en deze vertelde mij dat de wielranden achter van een 2 deurs en een 4 deurs het zelfde zijn (ik heb hier zo mijn twijfels over:hmmz).
    een dorpel en een inzet stuk voor de deur kunnen ze niet leveren maar zijn deze het zelfde als van een 2 deurs of anders??

gr Joey:agent

bel eens naar automaterialen de turck in eindhoven,die heeft veel reparatieplaatwerk voor alle auto’s

Dorpels 4 drs zijn er niet meer, maar je kan wel een stuk van een 2 drs gebruiken. Dat geldt ook voor de spatbordanden, hoewel er dan maar een heel klein bruikbaar randje overblijft….. Bodemplaat is leverbaar (zelfde als een 2 drs) en ook deurplaten van een 2 drs zijn er nog.

versterkingsplaat Deur 28euro ?
    die kun je toch net zo goed zelf maken dan of nie :hmmz

Greetz,
    Bear

Wat is een versterkingsplaat deur?

zal nog eens even verder zoeken voor plaatwerk als ik het niet kan vinden zal ik het tog met 2 deurs plaatwerk moeten redden. deurplaat van een 2 deurs past inderdaat ook en voor 28 euro kun je zelf geen lichte ronding in een plaat rollen.

als er toevalig nog iemand weet waar de dorpel en spatbord rand te krijgen zijn hoor ik het graag.

4 deurs 1900e:hmmz

toevallig een rode met zwarte onderkant

dorpels gewoon 2 deurs nemen en iets onder de rand van de deur doorzagen over de lengte.

ik heb hier 2 dorpels liggen van een 4 deurs maar volgensmij is daar de pasvorm niet zo moi van als van een 2 deurs dorpel:P

het is inderdaad een rode met zwarte onderkant, ik dacht dat het een e was maar volgens mij is het een gewoone 1900

voor de dorpels zal ik wel eens even kijken heb eigenlijk ook aleen maar het laatste stukje nodig.

zie foto’s http://www.mijnalbum.nl/Album=DX437HAE

precies wat ik zoch :thumbupnu de wielranden nog:D

origineel gepost door Joebaloe
    het is inderdaad een rode met zwarte onderkant, ik dacht dat het een e was maar volgens mij is het een gewoone 1900

voor de dorpels zal ik wel eens even kijken heb eigenlijk ook aleen maar het laatste stukje nodig.

:hmmz kom jij uit deurne en werk jij bij verhagen???
    die blauwe golf komt me ook al bekent voor:D
    collega van marco maas???
    maar die kadett ken ik is van een vriend van me geweest was een 1,2 automaat en de motor en bak was gehemeld en toen hebben we er een 1900 automaat in gegooit.maar de assen zijn van een 1,2
    trekt hard maar loopt niet hard.hebben hem ooit bij een garage van de sloop gered toen alleen wat laswerk aan de neus gehad en meteen het front naar 1600 omgelast.:angel

precies wat ik zoch :thumbupnu de wielranden nog:D

tja even juiste product kiezen :vertag en je kunt het vinden

http://www.mmdronten.nl/webshop/index.php?merk=Opel&koppel=Kadett+C+74-79&groep=8&artid=10269

succes met je dett

chips is voor een 2 deurs maar toch ook wel te gebruiken :jerry

origineel gepost door pipo

:hmmz kom jij uit deurne en werk jij bij verhagen???
    die blauwe golf komt me ook al bekent voor:D
    collega van marco maas???
    maar die kadett ken ik is van een vriend van me geweest was een 1,2 automaat en de motor en bak was gehemeld en toen hebben we er een 1900 automaat in gegooit.maar de assen zijn van een 1,2
    trekt hard maar loopt niet hard.hebben hem ooit bij een garage van de sloop gered toen alleen wat laswerk aan de neus gehad en meteen het front naar 1600 omgelast.:angel

dat ben ik inderdaad.
    heb nog niet echt in de kadett gereden dus heb geen flauw idee hoe die loopt, hij staat nu momenteel nog geschorst want ben nog even bezig met de golf van mijn vader.
    hoop deze over een paar weken klaar te hebben en dan is de kadett aan de beurt.

had ik het dus donderdag of vrijdag goed gezien kwam met de auto langs verhagen en zag de golf staan.
    ik werk zelf ook in deurne.
    vooraan bij de stoplichten bij auto rent van de putten.
    staat wel eens een
    rode coupe gele station zwarte aero of blauwe city.

Dat weet ik wel waar dat is heb daar inderdaad al vaker verschillende c kadettjes zien staan:thumbup.

je collega marco die nu bmw rijd:o die kwam we een hier als hij wat moest weten of hebben van een c kadett

hij rijd nu inderdaad een bmw. de kadett heeft hij wel nog en wil hij helemaal op gaan knappen.
    andere motor, plaatwerk enz en dan weer opnieuw laten spuiten in de zelfde kleur.

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.