Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Piepende banden in de bocht
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 4 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
9 juli 2010 om 07:08 #17687341
Als je een plek hebt met een 63A krachtstroom groep kan ik misschien wel een keer helpen. Dan neem ik mijn MIG lasapparaat mee en dan kan ik het laswerk voor je doen.:cool:
Probleem is namelijk dat ik normaal gesproken an mijn auto werk op mijn werk, maar ik mag daar natuurlijk niet voor jan en alleman auto reparaties gaan doen…:vertag
Moet je alleen nog zelf verder de boel afwerken qua anti-roestbehandelen, lakken, tectyleren etc…:sleeping
12 juli 2010 om 07:56 #17687342Krachtstroom is een beetje lastig op het moment.
Bij mn ouders thuis hadden we altijd een aansluiting achter het fornuis voor het electrisch koken en als je die aan de kant gooide als ma er niet was dan kon ik altijd mooi op straat lassen en met de compressor aan de gang.
Nu hebben ze een nieuwe keuken en die hele aansluiting is verdwenen.
Ik wil het in de toekomst wel thuis weer.
Zonde vd compressor en het gereedschap ervoor anders..
Ik ben nog niet verder gekomen overigens.. pfff.. met al het gevoetbal enzo schoot het niet echt op.
volgend weekend weer eens loeren. :DHeel erg bedankt voor het aanbod Vincent! Ik zal aan je denken als ik zover ben.
hoe rijdt de c20xe nu trouwens??? Remt ook weer goed las ik ;)12 juli 2010 om 08:47 #17687343Tja, zo’n mooie 5 deurs moeten we aan de gang houden natuurlijk!
16 juli 2010 om 23:14 #17687344origineel gepost door Dkadett84
@ NL-TuningJa, ik vermoed dat jy bordeaux beauty bedoeld, daar heeft de auto een poosje gestaan ;)
maar die heeft helaas momenteel geen tijd voor zo’n ingrijpende operatie omdat mijn kadett wel erg ver heen is op een cruciaal punt :(
grt
Nee ik heb het over een man die dat altijd als beroep heeft gedaan:thumbup:thumbup
Das niet bordeaux bouty:P
17 juli 2010 om 05:01 #17687345In hoeverre is het een probleem om daar te lassen e.d. ivm de apk? Je leest nog wel een hier en daar, dat je niet mag lassen aan de ophanging en/of draagarm……
17 juli 2010 om 09:03 #17687346origineel gepost door Caravan-E
In hoeverre is het een probleem om daar te lassen e.d. ivm de apk? Je leest nog wel een hier en daar, dat je niet mag lassen aan de ophanging en/of draagarm……Netjes lassen, goed plat slijpen… Zinkspray erop, en tectyl erop… Geen hond die ’t verschil ziet hoor…
Gewoon zorgen dat bij een steekproef niks te zien is… Ze krabben echt niet alle tectyl eraf om te kijken of hij gelast is…
Ze kloppen overal effe op de auto kijken of er geen plamuur rommel op dragende delen zit, als je zorgt dat ’t klinkt als metaal bij ’t kloppen… Komt ie gewoon vaak de APK door…
En tja voor je eigen veiligheid wil je zoiets gewoon goed lassen he…
17 juli 2010 om 12:47 #17687347Uiteraard wil ik het goed lassen. Ik moet er zelf in rijden en hij moet nog jaren mee.
Maar ik vroeg me dus af hoe netjes ik het moet wegwerken.
18 juli 2010 om 08:26 #17687348Ik heb al twee Kadett E moeten afbreken die aan de vloerplaten doorgeroest waren. Hoe kan je dit herstellen ??
Foto komt van ander Topic over Kadett E 15TD
20 juli 2010 om 17:08 #17687349welk topic? Dat is precies wat ik bedoel.
26 juli 2010 om 11:48 #17687350Topic weet ik niet meer, maar zijn gebruikersnaam is :
– Kadett 1.5TD 4Deurs –
Je zal het zo wel vinden in -ZOEK-
Grtz, John
27 juli 2010 om 09:14 #17687351Bodemplaten kan je gewoon bestellen bij de plaatwerk/boeren… Je bodem eruit slijpen, netjes de nieuwe erin lassen. En goed de bodem in zinkspray+tectyl zetten. En de binnenkant in een ijzermenie zetten zodat hij goed beschermt is tegen toekomstig vocht.
Kost je werk, maar dan fix je ’t wel goed. En anders las je gewoon een plaat erin, je ziet ’t er toch niet van hoor….
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.