perongeluk te lang doorgetrokken in 1e versnelling, koud:S

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum perongeluk te lang doorgetrokken in 1e versnelling, koud:S

14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
  • Auteur
    Berichten
  • #17978202

    ja idd. hopen dat je daar lang plezier van zult hebben strax van de nieuwe motor :thumbup

    Nee deze 1600 is denk op en afgeschreven zo..

    #17978203

    Ja het vreemde is, net als bij de A-GSi, het lijkt erop hoe gaarder ie is, hoe lekkerder ze gaat rijden…

    heb met de Vectra een Lek Benzine Filter Gloeiende Gloeiende..

    Carlo zei al er is een Serie welke gauw door oxideren, daar zal ik er wel weer een van hebben.

    Willem

    #17978204

    Ja, dat is idd wel bizzar ja ! Je pa zei dat ook al is paar jaar terug dat ‘ ie dat al is had meegemaakt bij wat Opels vroeger.

    Brute kar was dat trouwens man die Corsa A king:
    Die mechanisch techniek van toen was zoveel beter dan nu of zo’n C/X16XE(L) Maar ja, zijn natuurlijk 16 kleppers, veel meer componenten, sensoren en milieu-meuk.. :(

    Ik hoorde het ja van Carlo. Zei nog tegen ‘m dat er volgens mij nog 1 aan de Astra F brandstoftank van mij zit die op de entresol ligt. Die is niet heel oud namelijk.

    #17978205

    en zwakkere (lichtere??) onderblokken

    T apparaat ging af als een raket, Krijg gewoon weer een glimlach op mijn smoelwerk bij het zien van de foto’s ervan:

    Willem

    #17978206

    @wim-v6 wrote:

    en zwakkere (lichtere??) onderblokken

    T apparaat ging af als een raket, Krijg gewoon weer een glimlach op mijn smoelwerk bij het zien van de foto’s ervan:

    Willem

    Haha, ja mooi. Kan me nog een keer dat stukje A4 herinneren daar ging ‘ie over de 200 heen ! :afro
    Gaaf ook man, die metertjes, gewoon standaard. Daarna zag je dat bij de Calibra alleen of een Lotus Omega.
    (Dat in vergelijk bij een Astra H gingen ze zelfs de kvs temp. meter weglaten. Gewoon armoe eigenlijk in vergelijk met een Corsa A, wagen uit de jaren 80 ! )

    #17978207

    Oww geweldig!!, 2 van gehad, heerlijke wagentjes. Daar hebben ze het nu 10 jaar na dato bijna nog over, hoe akelig snel die corsaatjes waren die ik had. :D :D :D Ik mis ze echt, komt wel weer.

    #17978208

    Fantastiche wagen…

    Ik moet morgen mijn Vervanger voor mijn Huidige Truck ophalen..

    Die heeft ook geen (directe) koelvloeistof temperatuurmeter meer….

    en 1 luchtdruk meter voor 2 remkringen.

    De oude had gewoon voor alles zijn eigen metertje, en had ie dat niet zocht he het even op in de board Computer, van turbo druk tot oliedruk, van Olietemp tot Druk per Veerbalg..

    dat heeft die nieuwe ook allemaal wel, maar kan je tijdens rijden niet meer activeren (Veiligheid)

    kijk het verschil alleen al met de Corsa-B

    Corsa-A GSI:

    Corsa-B GSI:

    #17978209

    Mercedes Benz tijds revolutie:

    Powerliner 1820L 1995:

    Atego 1999:

    Atego 2009:

    Willem

    #17978210

    Less is more lijkt wel als het op metertjes aan komt. Vind die van atego 1999 het minst Mercedes eigenlijk.
    Die Powerliner is echt Mercedes-like.
    Wel mooi die van atego 2009, als je zou zeggen dat van een Mercedes personen wagen is zou ik ’t zo geloven. Erg strak.

    #17978211

    die laatste mag ik vanaf morgen tegenaan kijken, maar waarschijnlijk wel een 3000 toeren variant zonder Chrome ringen..

    zonder Geel vlak op de toerenteller (ivm automaatbak), en of het scherm blauwwit of geel licht geeft zie ik ook morgen pas..

    Wel de Blauwe tuning ledjes voor de Adbleu om de Diesel meter heen…

    Zal wel als ik mijn toestel niet vergeet, morgen foto’s maken..

    Willem

    #17978212

    Ok, leuk man. Een andere wagen in ontvangst nemen is altijd een leuk moment !
    Ja, schiet ff een plaatje ofzo als het zo uitkomt..

    #17978213

    Wil eigenlijk een Foto van oud en nieuw naast elkaar..

    Tis geen nieuwe, maar wel een Vrij recente (2009)

    MB Atego 1224L
    12Tonner (11990kg)
    XL Cabine (zit er altijd met zijn 2en in, maar wel lekker zo, als je die ruimte eenmaal gewend ben)
    240pk (had er 170)
    6 Cilinder 6,7liter 3kleppen per cilinder 1 onderliggende nokkens (had er 4 4.25liter 4kleppen per cilinder 2onderliggende nokkenassen (DOHV haha))
    Airco (oude had Arko)
    Cruise control (HEERLIJK en EINDELIJK)
    Automaat (had niet gehoeven van mijn part)
    Trekgewicht Middenas aanhanger 13000kg (was 9000kg)
    Trekgewicht Autonoom aanhanger (schamel) 16000kg (was 9100kg)

    Extra futures:

    – Airco
    – electrische spiegels links rechts en verwarmd
    – Electrisch kanteldak
    – electrische ramen
    – Stoelverwarming
    – Difflock (als het goed is)
    – Cruise Control
    – Centrale Vergrendeling (de axors wel in ieder geval)
    – 6 zitplaatsen incl Chauffeur
    – Neus spiegel

    #17978214

    geen zin om te rijden, en dat al met 2 weken rijbewijs?

    je mag van geluk spreken dat jij je een gts als eerste auto kon veroorloven :hmmz

    #17978215

    @LexSF wrote:

    geen zin om te rijden, en dat al met 2 weken rijbewijs?

    je mag van geluk spreken dat jij je een gts als eerste auto kon veroorloven :hmmz

    Is auto van vaders LexSF.

    Maar moet zeggen dat ik zelf nu na 6 jaar rijbewijs het nog niet eens waag om te trappen in de auto’s van me ouders…

    Maar zonde dat ie direct leert rijden in een aardig nieuwe bak..
    Kan je toch beter als je wellicht een keer een bak in de prak gaat rijden (en ook ik dacht altijd: ga goed op letten gebeurt me niet, maar ook na 3 en half na behalen rijbewijs was ik de l*l)
    is het zonde dat het geen oud barreltje is wat in de prak gaat..

    Kan je beter golfje kopen als eerste wagen.. Is niet zo erg om dan in de prak te zetten :jerry

14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.