Permanente 12v

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Permanente 12v

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Hallo,
    Volgende week op vakantie met de vec :angel en dus moeten de dvdschermpjes er weer in om de jongste passagiers bezig te houden. Nu heb ik een dvd set van philips, maar deze heeft geen geheugenfunctie m.a.w. telkens wanneer je de motor stillegt valt alles uit en kan je opnieuw beginnen met alles in te stellen ( kinderen zijn nog te klein om dit zelf te doen).
    Dus mijn vraag, hoe kan ik de 12v aansluiting aan de achterbank (middenconsole) permanent 12V geven?
    vec C1

bij je radio ligt er een
    vandaar uit kun je best een meter bij leggen naar je middenconsole

alleen weet ik niet of die voldoende is voor je radio en je dvd speler.

Is wel meer werk. Zelf een draad trekken vanaf de accu.
    En bij de accu een zekering plaatsen!

had ik ook al aangedacht, maar hier ga ik niet de nodige tijd voor hebben om alles open te gooien.
    Eigenlijk had ik gehoopt om ergens een zekering te hersteken of een contactor te bruggen o.i.d. ev. zelfs via tech2.

tja constante plus zul je toch ergens vandaan moeten trekken
    misschien van de zekeringenkast uit de achterbak (zit er volgens mij een :hmmz)

In de linkerkant van je zekeringkast in de achterbak zit een constante 12v aansluiting. Deze is bedoeld voor de aanhanger/caravan maar kun je ook prima gebruiken voor de DVD schermpjes. Ik ken het probleem, heb het zelf ook, gelukkig zijn mijn meiden weer iets ouder en kunnen ze prima zelf de DVD weer goed zetten.

Ik ben even gaan informeren bij de vod, en via tech2 kan het niet uitgeschakeld worden.
    Is er mss. een mogelijkheid om ergens via de zekeringskast een permanente 12v mee te geven. Het lijkt me toch gek om bijkomende bekabeling te plaatsten, waar deze al aanwezig is.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.