pc en minidisk ?

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia pc en minidisk ?

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur

weet iemand een makkelijke manier om mp3 muzien naar md te krijgen

bedoel niet rechtstreeks record dat k t hele nummer moet afspelen

Er zijn geloof ik interne drives geweest maar MD is volgens mij redelijk dood. Maar MD werkt toch niet met MP3 maar met Atrac of hoe dat ook heet?

k weet t helaas niet precies

maar als er branders zijn laten we zeggen zou t mooi zijn

k bedoel net als je een gewone audio cd brand

Gaat gewoon niet lukken!
    MD is dood… Ik had eens gelezen dat de schijfjes nu in psp’s zitten?! Omdat ze er nog zoveel hadden bij Sony….

origineel gepost door kaneelschep
    Gaat gewoon niet lukken!
    MD is dood… Ik had eens gelezen dat de schijfjes nu in psp’s zitten?! Omdat ze er nog zoveel hadden bij Sony….

Dat heb je dus mis !!

Ik heb hier een kastje liggen, die ik nauwlijks gebruik ;)

het heet de PCLK-MN10

hoe werkt dat dan precies?

origineel gepost door jblfreak
    hoe werkt dat dan precies?

Je sluit het via de Digital out aan op je stereo en de pc link die sluit je ook op je radio aan, vervolgens gaat er een USB kabel van het kastje naar je pc toe.
    Dan via de Software kan je Mp3tjes overzetten met een REC knop in het software zelf en dan gooit hij het allemaal op je lege MD.

zijn die aparaatjes nog ergens normaal te krijgen

moet je hier mee ook gewoon t nummer compleet afspelen of word t hezelfde gedaan als een cd brander idee?

zijn die aparaatjes nog ergens normaal te krijgen

moet je hier mee ook gewoon t nummer compleet afspelen of word t hezelfde gedaan als een cd brander idee?

Ik heb het gekregen bij mijn sony Hi-Fi dan praat ik over meer dan 8 jaar geleden :jerry

Het nadeel is, als je het over wil zetten naar je MD dan MOET je het hele MP3 bestandje volledig laten afspelen

dat is wel jammer maar dan stelt ie zelf t volume e.d bij

maar om nu mijn 12.000 mp3’s op md te zetten :o

dat is wel jammer maar dan stelt ie zelf t volume e.d bij

maar om nu mijn 12.000 mp3’s op md te zetten :o

Ja hij stelt wel eens de volume bij..

Zo nu je het zegt dat ding ligt ergens in men la haah heb hem tijd niet gebruikt :jerry

haha

als je er van af wilt :p

Koop een fatsoenlijke MP3 speler…..

origineel gepost door Roelof
    Koop een fatsoenlijke MP3 speler…..

daar heb k weinig aan haha

maar k kom r wel uit

Ik heb een HiMD speler, kan op een schijf ongeveer 250 mb aan muziek op een normale md, en 1 gb op een hiMD, alleen die laatste, systeem is op zich geweldig. Alleen je werkt ie met attrac, dus alles moet ie omzetten en dat duurt gruwelijk lang. Ben daar 2 weken mee bezig geweest om voor summer 2005 een weekend muziek mee te nemen. Werkte daarna wel geweldig, uren muziek, ding heeft het hele weekend aan een 1000w versterker gehangen en gespeeld op 1 aa batterij!

Maar dat is/was de makkelijkste manier, een net-md of een himd.

Het nadeel is, als je het over wil zetten naar je MD dan MOET je het hele MP3 bestandje volledig laten afspelen

Dat bedoelde ik ook… ;)

aiiiiiiiiiiiiiiii minidisc………

heb ook een hele poos geleden die spullen gehad…
    ik vind het jammer dat het zo kort heeft geleeft….

ik heb toen 3 sonys gekocht voor de familie…en nog geen 6mnd later kwam de mp3 op de proppen.

wat ik nog steeds een pre vond van de md dat je zelf de gevoeligheid kon instellen net als een cassette tape.

en de gekleurde covers.

destijds had ik een i-net md speler.daar zat het jukebox proggie bij…..

gewoon aansluiten op je spdif van de pc,dan naar de digi in van je net md of de adapter ertussen.en kon je iets langzamer dan mp3 downloaden zegmaar.

sony jukebox….zo heette dat proggie.

helaas heb ik de md spelers niet meer.
    ik heb ze toen verkocht aan audio diehards…..en zelf overgestapt op de mp3 systemen.

of een draagbare md speler met rec functie gebruiken de ze op laten nemen via de headset aansluiting op de pc
    zo doe ik het

origineel gepost door kaneelschep
    Gaat gewoon niet lukken!

Md’s worden door bijna iedere zichzelf respecterende artiest gebruikt. :vertag
    Maar de massa ziet er inderdaad geen brood in

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.