Past duplex uitlaat Y30DT onder sedan Z18XE?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Past duplex uitlaat Y30DT onder sedan Z18XE?

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur

Ik heb een uitlaatsysteem gevonden dat afkomstig is van een Y30DT. Nu vraag ik mij af of deze onder mijn sedan pas met een Z18XE motor. De verkoper zegt dat deze alleen voor een Y30DT is, maar ik kan me dat eerlijk gezegd niet goed voorstellen.

De diameter van de 3.0DT is groter dan die van de 1.8. Maar als je dat oplost , dan moet ie verder passen. ( tenzij hij van een station komt, dan past ie niet )

Hmm de verkoper geeft aan dat deze motor alleen in een Vectra SW en Signum zit. Dus dan zal hij daar wel onder vandaan komen. Dat gaat dus niet passen… :(

Waarom trouwens niet?

@CAlberts wrote:

Hmm de verkoper geeft aan dat deze motor alleen in een Vectra SW en Signum zit. Dus dan zal hij daar wel onder vandaan komen. Dat gaat dus niet passen… :(

Waarom trouwens niet?

Omdat Peter het zegt…duuhhh ;)

Omdat een station langer is dan een sedan

yep, bijna 3 cm.

Ok, ik moet mn auto dus inkorten… king:

Ik zou hem maar verlengen….station is zoals eerder beschreven langer.

:thumb Hahah lekker bezig Chiel!

@CAlberts wrote:

:thumb Hahah lekker bezig Chiel!

Ag een woensdag middag dip :jerry

De station en signum zijn idd langer , maar dat is niet het enige probleem
    Bij de station zijn het een grote en een kleine demper die aan elkaar gebakken zitten.

Bij de GTS en de sedan zijn het 2 losse dempers die met een Y-stuk gekoppeld zijn

De 3.0CDTi V6 is trouwens ook in de GTS geleverd hoor ! Dus niet alleen in de stations !!! ( maar meer en deel is wel station , die er eentje heeft ! )

Heeft een Y30DT een demper???

bij de Y30DT’s bij ons op de zaak kwam aan bijde zijde de rook erondervandaan..

Wilem

@wim-v6 wrote:

Heeft een Y30DT een demper???

bij de Y30DT’s bij ons op de zaak kwam aan bijde zijde de rook erondervandaan..

Wilem

Na dat jij er in gereden had zeker Wim ??? :hmmz

Die dingen roken altijd…

Ik weet niet, ik heb het niet verzonnen… Was eenmaal zo..

ik heb ze ook wel tegen gekomen met enkel links een dikke walm erachter hangend..

Willem

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.