Forumindex › Forums › Modellen › Astra › passen deze onder mijn astra g ??? ( apk afgekeurd )
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 1 maand geleden door .
-
AuteurBerichten
-
27 oktober 2012 om 10:55 #17246009
helaas heb ik een beetje miskoop gedaan heb een ap schroefset gekocht alleen kloppen de achterveren niet
eergisteren ben ik naar de garage gegaan voor een apk controlle
eerst kijken of hij er door komt ( hij komt er op dit moment niet doorheen )
mistlamp rechts voor zit klein gaatje in ( wist niet dat dit afkeur is )
dus even nieuwe besteld
nu deden ze hem omhoog en keken ze naar mijn veren hij wiebelde hem heen en weer en trok hem er zo onderuit ( achterveren )
:wtf dacht ik hij is door iemand anders eronder gezet dus heb het niet kunnen zien
maar blijk dat ze hem hebben afgezaagd ( afkeur )
achterband had net iets te weinig profiel
en remleidingen even opschuren en spuiten
dan komt hij er gewoon doorheen
nu is alleen mijn vraag passen deze veren hieronder ???? zie marktplaats link
omdat ik een ap setje heb wil ik ook het setje compleet houden ( losse veren kan ik niet bestellen )
dacht dat dit een mooit setje is voor weinig ( van het merk ap )
heb zelf een opel astra g 3deurs van 1998 2.0 16v
thanks alvast27 oktober 2012 om 11:44 #17986303Passen er gewoon onderder.
27 oktober 2012 om 11:49 #17986302Klopt heb je een pm gestuurd.
27 oktober 2012 om 11:50 #17986301voor moet je wel kortere schokdempers hebben
27 oktober 2012 om 12:42 #17986300Zou even contact opnemen met de verkoper.
Weet waar hij over praat.
Heeft meer als wat er op marktplaats staat ( weet dit uit eigen ervaring )Theun
27 oktober 2012 om 13:21 #17986299ik heb tijdje terug een setje gekocht van ap ( 2e hands )
prima setje !
helaas had de vorige eigenaar dit setje aangepast ( veer iets ingekort )
het gaat alleen om de achterveren ( voor veren en schrokbrekers zijn ok )
zoals jullie zien valt er bij een opel astra g de boven en beneden ringetjes in de rubbers
1 ring hebben ze weg geslepen dus die bleef niet op zijn plaat bij het omhoog doen van mijn auto
die kon je er zon onderuit pakken ( zal snel foto hier van maken )
ik wil namelijk toch weten of hij hierop kan afgekerud worden of niet27 oktober 2012 om 13:25 #17986298ja daar kan die op afgekeurt worden, aan een veer mag niet geslepen worden
27 oktober 2012 om 13:40 #17986297Schokdempers aan de voorzijde zij niet korter, maar hebben wel een andere code. Past gewoon hoor.
27 oktober 2012 om 22:16 #17986296En je kan niet terug naar het bedrijf waar ze de schroefset geplaatst hebben? Hun hebben namelijk geslepen dus waarom zou jij de gene zijn die voor de kosten zou moeten op draaien?
28 oktober 2012 om 06:56 #17986295@Nick-GSI wrote:
ja daar kan die op afgekeurt worden, aan een veer mag niet geslepen worden
dit klop niet. een veer kan wel afgeflexs worden als die recht afgeflexs word en spuit hem kan de keurmeester dat niet zien wand zo word het ook in de fabriek gedaan
een veer mag niet gebroken zijn of los ziten en gebroken is niet recht afgeflexs
28 oktober 2012 om 19:02 #17986305ik weet niet of er veel verschil zit met veren voor een 3/5deurs en cabrio/coupe
want deze veren zijn voor een coupe / cabrio29 oktober 2012 om 08:34 #17986306helaas heb ik dit setje niet nieuw ( anders had ik dit ook niet gedaan )
heb hem dus 2ehands van iemand hier
heb die gene wel een mail gestuurd maar nooit reactie terug gekregen
zoals je ziet zitten er bij de achterveren 2 kleine rondjes aan
1 rondje hebben ze weggeslepen…
dus blijft hij dus niet mooi op zijn plaats al;s ik me auto op de brug laten zetten ( kun je er zo onderuit pakken )
hij is wel mooi recht afgeslepen helaas zegt de keurmeester dat hij er niet zoonderuit mag gepakt worden
hij pakte de veer vast en trok hem er zo onderuit
ik heb deze veren van marktplaats besteld en hoop dat ze eronder passen ( heb namelijk alleen de achterveren nodig )29 oktober 2012 om 08:58 #17986307het wegslijpen van veren is levens gevaarlijk man, ook wel haags verlagen genoemt. en is gewoon een sneaky en goedkope manier om je wagen lager te krijgen.
bij een maat van me had de vorige eigenaar dat ook gedaan, teon ze wagen de brug op ging en op poten teerde zo ze achter veren eruit. het zou je maar gebeuren als je te hard over een drempel gaat, en je kont teerd zo op de grond.maar ik heb nog een setje veren liggen van Apex 40/40.. noem maar een bod en je mag ze zo hebben. en het hoeft geen 75 euro te zijn :P
29 oktober 2012 om 12:04 #17986304@blue-coupe wrote:
ik weet niet of er veel verschil zit met veren voor een 3/5deurs en cabrio/coupe
want deze veren zijn voor een coupe / cabrioNee past gewoon, mijn schroefset past onder elke astra g.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.