Pagina terug klikken

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Pagina terug klikken

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur

Ben er nu een beetje klaar mee, wat is er aan de hand…

Als ik hier op het forum ben ( elders op forums geen last ) en ik wil een pagina terug klikken dan moet ik meestal twee of drie keer op de terug knop klikken. Hebben meer leden hier last van? Vreemde is dat ik dit alleen op het Opel forum heb, ik gebruik IE8 btw.

Grüsse.

Nee, heb ik geen last van…

geen last van… google chrome

geen last van. gebruik firefox.

Ook geen last van met IE8.

Ook geen last..

Hier ook geen last van. Misschien moet je harder klikken (Muis traag van begrip)

Heb ik ook

http//googleads.g.doubleklicks

krijg je dan,is alleen af en toe storend, krijg het ook af en toe ;)

Mijn Apple OSX ook niet

Grrrmmmblll, word er nu een beetje onpasselijk van. Als je even niet zit op te letten denk je dat het zwikkie vast loopt of dat hij blijft hangen…Gekke is dat het niet bij alle paginas hier op het forum aan de hand is.

Formubeheer, is hier niets aan te doen?

Wat voor pc heb je? Indien je een te trage pc hebt, dan worden pagina’s niet juist weergegeven, en kan het zelfs vastlopen.

Probeer eens te updaten naar IE9 of gebruik even google chrome.

Heb tot voor een aantal weken nooit geen last gehad. Ik heb een Dual Core dus te traag zal hij zijn. Gekke is dat ik dit alleen maar heb op het Opel forum. Op het mountainbike forum en andere fora totaal geen last. Ligt dus echt aan het forum alhier..

IE9 gaat niet werken op een machine die draait op XP Pro he… En Google Chrome wil ik niet want dat bevalt me voor geen ene meter.

Eindelijk een oplossing gevonden, het probleem is de Google Ads die op de site te vinden zijn. Simpleadblocker geinstaleerd en al mijn problemen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.

Heel leuk die google ads maar er op klikken doe ik toch niet, nu worden ze automatisch geblokt op elke sit waar ik kom.

http://simple-adblock.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;

Werkt perfect.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.