paarse xenon :(

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum paarse xenon :(

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

vanavond reed ik naar huis vanuit mijn werk en ik vond nogal een rode gloed voor de auto hangen , dus ben even gestopt en zag tot mijn verbazing dat de lamp aan bestuurderskant helemaal paars was ipv K8000 blauw .

lampen even uit gedaan en paar minuten gewacht en daarna weer aan gezet en scheen eerst weer mooi blauw / wit om vervolgens rustig te veranderen naar de paarse gloed .

iemand enig idee wat de oorzaak is van mijn verlichting ??

Ik hoop niet dat er nieuwe pitten in moeten , want dan wordt het inmiddels een dure auto :hmmz ( 9 auto’s gekocht met garantie en nooit nodig gehad en nu koop je eens 1 zonder garantie om eindelijk maar eens 750 euro te besparen en dan koop je een probleem auto :cry )

toch een lampje wat aan zijn eind is, een lampje hoeft niet meer dan 25 euro te kosten.

naar mijn idee is het ontstaan na dat ik door een kuil ben gestuiterd , dus zou een losse stekker zoiets ook kunnen veroorzaken ??

25 euro voor een xenon pit ?? ben prijzen tegen gekomen van 150 euro voor een pit voor mijn auto met xenon af fabriek :o

Verkleuring komt alleen als het lampje versleten is..

Bijde lampen tegelijk vervangen voor een gelijke kleur…

Bij slechte stekker valt ie gewoon uit.

Willem

lekker dan , zondag gaan we op vakantie met de auto :(

pff ik wou wel dat ik deze auto nooit gezien had , nog even en ik raak failliet door dat kreng :mad:

ow is t echt zo erg??

8000k is nooit af-fabriek xenon dus ik ga er vanuit dat het aftermarket lampjes zijn.

De naamloze kosten rond de 25 euro per stuk. Philips of osram lampen 60 euro per stuk (enkel 4300k en 5000k).

De philips of osram lampen worden er in de fabriek in gezet.

http://www.well-done-xenon.nl/Webwinkel-Category-161496/Originele-Xenonlampen.html

je kan ook de lampen nemen die ik verkoop… Niet altijd de goedkoopste, maar wel heel goed, en te krijgen in elke kleurwaarde die je wil.

check ff http://lowcustoms.nl/shop/index.php?page=details&prod=307&cat=53&group=5

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.