oude versnellingspook monteren corsa b

Forumindex Forums Modellen Corsa oude versnellingspook monteren corsa b

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

hallo,

ik zou graag de oude pook willen in mijn corsa.

kan ik deze plaatsen? heb de orginele pook er al af getrokken, alleen dat gat is veel kleiner, dus past de oude type pook er dus niet op.

wil de pook graag monteren vanwege het oude GSI gevoel:D op mijn f paste hij ook al niet namelijk.

tevens zien jullie dat er een oude middentunnel heeft plaats gemaakt voor het nieuwere type, hierdoor heb ik meer berg ruimte gekregen. alleen zat de airbag module hier nog onder.
    iemand een handige tip om die airbag module weg te werken?
    want dat bakje is verrekte handig.

robert

Je had voor het gemak even de hele pook mee moeten nemen, is onder de hoes 1 clipje losmaken en dan schuif je die er zo uit. De nieuwe pook is overigens ook in gsi’s geleverd.

dan heb je waarschijnlijk het nylon binnenwerk eruit getrokken,want die poken hebben normaal hetzelfde gat.
    Toch even naar de sloop een andere halen,neem dan ook meteen de buitenbus mee(het gedeelte wat je omhoog trekt als je in zn achteruit gaat,want die is ook anders.

Je kan ook de ronde knop los trekken hoor…
    Toen ik mijn eigen astra kreeg had die ook een oude knop wat je nu los heb liggen.. gelijk vervangen voor een ronde knop, paste meteen.

@asconahobbyist wrote:

d,want die poken hebben normaal hetzelfde gat.

dat zeg ik! :mrgreen:

@robert_corsa wrote:

tevens zien jullie dat er een oude middentunnel heeft plaats gemaakt voor het nieuwere type, hierdoor heb ik meer berg ruimte gekregen. alleen zat de airbag module hier nog onder.
    iemand een handige tip om die airbag module weg te werken?
    want dat bakje is verrekte handig.

robert

Nieuwere type vervangen voor oudere type bedoel je neem ik aan? ;) Zou dit graag zelf ook wel in mijn corsa willen hebben. Als ik het goed gezien heb zit die middentunnel alleen met een schroef/bout vast onder asbak?(waar zo’n afwerkkapje overheen zit). Dus het pasyt niet plug & play als ik het goed begrijp i.v.m. airbagmodule?

Klopt, die zit onder dat ondiepe bakje. Als je die ergens anders plaatst gaat het wel. Vond het altijd handig in mn oude 93-er corsa dat bakje. Wat er nu zit heb je niks aan.

klopt, bakje is heel handig, de module zit inmiddels boven de radio. dus uit het zicht.

zaterdag eens de pook proberen.

dank jullie wel mannen :wors

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.