Orignineel stuurwielbediening inbouwen corsa c

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Orignineel stuurwielbediening inbouwen corsa c

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

Ik heb de sleepring overgezet (6 draden op de conector, de oude had er maar 4 en de stekker van de auto 6) maar nu werkt het niet, claxon en airbag wel. Moet ik dit ergens aanmelden?

Niemand dit ooit gedaan?

Wat voor auto ?

corsa c bj 2005 met een dubbel din radio

Ik heb de radio eruit gehaald en nu zie ik dat er zo’n dik aansluitblok achterop zit met daaronder de plek voor 2 kleine aansluitblokjes. Alleen de rechtse van die 2 kleine aansluitblokjes is aangesloten en heeft 5 draden, maar de radio heeft maar twee aansluit pinnetjes en dat zijn de 2 uiterts rechtse (een boven en een onder). Nu hou ik dus 3 draden over; groen-bruin, blauw-rood en bruin. Nu zie ik dat de radio op het linkse aansluitblokje 5 pinnetjes heeft, zouden deze voor de stuurwiel bediening kunnen zijn???

niemand??

Stuurwiel bediening heeft een aparte 3de stekker op je radio als je die origineel wil hebben.. Dus aan de 2 stekkers die je nu hebt hoef je niks te doen…

Tenzij je een adapter gebruikt om je stuurwielbediening aan je radio te koppelen.. Maar als je die hebt zal er ook een beschrijving bij zitten lijkt mij

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.