opn presents sevenum 2010 20-21-22 augustus!!!!!!!!!!!!!

Forumindex Forums Overige Meetings opn presents sevenum 2010 20-21-22 augustus!!!!!!!!!!!!!

25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 323)
  • Auteur

origineel gepost door johani500driver
    Ik ben er ook weer bij, voor de 9de x dit jaar.
    i500 staat nu bij de spuiter, voorbumper en zijdeur van een nieuw laagje voorzien, aangezien deze gekrast waren, donderdagavond weer opbouwen, en vrijdagavond poetsen:) zodat we zaterdag morgen die kant op komen, met een mooie groep:angel

Ps: Het is vaak dat het gras vrij lang is, kunnen jullie misschien bij de eigenaar van het terrein aangeven dat het gemaaid wordt?

als ze dan het gras maaien moeten ze het ook wel opruimen, anders zit de hele auto onder het losse gras…. ;)

de weersvoorspellingen zijn goed
    http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=weersvoorspelling&aq=0&aqi=g10&aql=&oq=weersvoo&gs_rfai=&fp=fd746037ea41492f
    :jerry

vandaag gaan er al paar vrijwilligers heen dus zal wel goed komen met da maaien
    en normaal rijden ze er achter aan met zo’n opruimding..

het weer gaat helemaal goed komen dit weekend…

origineel gepost door johani500driver
    Ik ben er ook weer bij, voor de 9de x dit jaar.
    i500 staat nu bij de spuiter, voorbumper en zijdeur van een nieuw laagje voorzien, aangezien deze gekrast waren, donderdagavond weer opbouwen, en vrijdagavond poetsen:) zodat we zaterdag morgen die kant op komen, met een mooie groep:angel

Ps: Het is vaak dat het gras vrij lang is, kunnen jullie misschien bij de eigenaar van het terrein aangeven dat het gemaaid wordt?

langgras is nooit erg…. dat zie je de stoeprand schade van mijn velgen niet … hihihi:jerry

Misschien een domme vraag maar is er op zondag ook wat te kijken? Zaterdag kan ik niet.

200 meter sprint, show en shine, heel veel opels… :agent

jaa tuulijk is er op zondag nog veel te bekijken de mensen die hun spullen inpakken om naaar huis te gaan hahahaha nee geintje.. het duurt tot zondag na de prijsuitreiking dus zullen nog genoeg opels stands sprints enzo te zien zijn

origineel gepost door Stender
    Misschien een domme vraag maar is er op zondag ook wat te kijken? Zaterdag kan ik niet.

Ja, word lekker warm dan kun je je auto laten wassen door Bianca in bikini. :o:D

ow! dat is super zeg. Jij hebt echt hart voor de club Bianca! :wors

ja ja jullie denken ook er is geen carwash dus laten we bianca maar opdraven…

:hmmz:hmmz:hmmz

nou heb er even over nagedacht gaat m niet worden iemand moet die kinderen in de kinderhoek toch bezig houden dus heb helaas geen tijd:P

origineel gepost door pastry
    ow! dat is super zeg. Jij hebt echt hart voor de club Bianca! :wors

Blijkbaar toch niet. :cry

jawel ik zorg voor de volgende generatie van opel power nederland door hele weeken overdag op de kinderen te letten en ’s avonds de mannen dronken te voeren hahahahaha

ik heb net nog met iemand gesproken van de krant en die gaat een mooi stukje zetten over sevenum treffen!!!!!

iedereen die in gemeente horst aan de maas wont en de hallo krijgt… kunnen jullie m meenemen voor ons haha

zijn ook weer van de partij.super treffen :thumbup
    (en maar een kwartiertje rijden :P )

origineel gepost door Stender

Ik kom waarschijnlijk ook alleen zondag, ken de rest van het weekend ook niet

nog 1 daggie werken:wors

denk dat het weer ons meezit:angel

tuurlijk zit t weer goed mee wij blijven optimistisch ;)

het weer lijkt idd goed en wij zijn er ook weer klaar voor :angel

vandaag nog even werken
    en dan kan het weekend beginnen
    gaan morgen die kant op om een handje te helpen
    het is wel prettig dat het weer lijkt mee te werken

ja ja ik ga straks nog ff laatste spullen pakken en dan vanmiddag ergens op weg naar sevenum en we hebben er weer zinin :thumbup

Wij komen op zaterdag en zondag
    Moeten beide vrijdag nog werken :cry

Nog een paar dagen en dan is het zover :D

origineel gepost door js 400
    leuk man dat je er ook weer bij bent:thumbup:thumbup:thumbup
    wij gaan morgen naar sevenum toe om de boel op te bouwen,en zitten nu nog uit te rusten na de meeting vanborculu,die ook super geslaagd was:thumbup:thumbup
    dus kom alle gezellig langs op sevenum zou,en fest mee natuurlijk.
    en de sprint is weer terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eindelijk 200m in verschillende klassen zodat ioedereen kans maakt!!!!!!!!!!!!!

Natuurlijk! Ik ben er toch ieder jaar!! OPN Sevenum is eigenlijk het enigste evenement die ik zeker niet wil missen.

Ben wel benieuwd naar het sprinten….hmmm…net als ik de Manta niet meeneem…

nog 2 nachtjes slapen:D

ik ben der ook te vinden. alleen zondag.

Ik kom ook langs , zaterdag middag en avond.

stand Astratuningclub.

nog een nachje… morgen lekker vrij:wors

25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 323)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.