opknappen manta B1 1977, VERKOCHT

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling opknappen manta B1 1977, VERKOCHT

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 320)
  • Auteur

vertel ook eens waar chris :D

bij mien vaste spuiter:angel

haha dus toch wel weer ja :D

mooi dat G nog ff tijd heeft om een echte auto te spuiten :D

hij was nu met een mercedes bezig maar de manta kon wel even tussendoor.

waarschijnlijk wordt ie volgende week vrijdag avond gespoten. haal ik em zaterdag morgen weer op en laat ik em eerst even een weekje uitharden. ondertussen staat er nog zat ander werk:D en dan in de vakantie een paar dagen afbouwen en apk deropking:

welke kleur wordt hij dan ?

Ben ook zzeerr benieuwd naar de kleur, ik hoop stiekem op de originele kleur

nee niet de originele kleur, dat heb ik uit de kop gezet toen ik em zelf wou spuiten, lastig kleurtje namelijk.
    wat het wel wordt is een verrassing. :D zal denk ik niet iedereen zn smaak zijn, maar de mijne wel.:wub heb het nog niet eerder gezien op een manta trouwens.

haha mooi appart kleurtje dus.

moet je dadelijk opletten.. regent het foto`s met manta`s in dezelfde kleur :P

moet je dadelijk opletten.. regent het foto`s met manta`s in dezelfde kleur

denk ik niet, want zoveel roze mantas zijn der niet :jerry
    ken der 1 die had devil geloof ik :jerry

origineel gepost door Christian-tsx
    nee niet de originele kleur, dat heb ik uit de kop gezet toen ik em zelf wou spuiten, lastig kleurtje namelijk.
    wat het wel wordt is een verrassing. :D zal denk ik niet iedereen zn smaak zijn, maar de mijne wel.:wub heb het nog niet eerder gezien op een manta trouwens.

haha lkkr mysterieus doen?:D Kzal ook maar niks zeggen dan:P

Mooi om te zien dat mijn dempertjes onder je manta terecht gekomen zijn! Ben benieuwd naar het geluidje icm de webers :wub

origineel gepost door Ghanz

moet je dadelijk opletten.. regent het foto`s met manta`s in dezelfde kleur :P

nee hoor geen apart kleurtje, maar het totaalplaatje hoe die word heb ik nog niet eerder gezien.
    zal dit weekend even foto’s maken van de schuurwerkzaamheden:P denk nie dat het zo heel boeiend is:hmmz

origineel gepost door Christian-tsx
    zal dit weekend even foto’s maken van de schuurwerkzaamheden:P denk nie dat het zo heel boeiend is:hmmz

denk ut wel, alle werkzaamheden zijn boeiend :thumbup ;)

ok dan komen ze wel 1 dezer dagen. manta is bijna strak, alleen was het linker achterscherm erg vervormd, de nieuwe wielrand paste daarom ook niet echt mooi.
    gister de hele avond eraan gewerkt, en het einde is eindelijk in zicht.:sleeping

hierbij een paar foto’s van het strak maken.
    de manta hebben we gister in de grondlak gespoten. 1 deur is de grondlak wat gaan reageren met de oude lak, dit was namelijk flexa lak.

er zit hier en daar nog wel wat werk aan, maar dat gaan we deze week doen.
    vrijdagavond wordt ie gespoten.

nog effe pics van hoe die der bij staat we zijn benieuwd

die komen zaterdag als ie in de verf staat. ben nu de grondlak aant naschuren.
    en ik heb een leuk setje velgen gekocht. en die staan machtig mooi onder de manta, :wub
    heb namelijk al zon setje hier liggen, alleen een andere steek.

nou al foto s ??

inderdaad staat de bolide al eens in de verf?:wub

tis alweer bijna volgende zaterdag dus waar zijn de foto’s van de manta in zijn nieuwe jasje:hmmz

denk dat ie de link van forum niet heb gehad hem kennende staat ie wel in de verf

zal die binnen kort wel foto’s plaatsen wand forum doet het weer op de normale manier

of kon je op een andere manier wel op het forum?:hmmz heb er dagen niet op gekunt.
    zal vandaag even foto’s plaatsen:D

sommigen hadden een maitlje gehad met een alternatief webadres van t forum, dus vandaar.

idd maar kom nu maar op met de pics ??:kewlpics:kewlpics:kewlpics

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 320)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.