opknappen kadett c2 kleine update 24-11-2011

Forumindex Forums Modellen Kadett opknappen kadett c2 kleine update 24-11-2011

21 berichten aan het bekijken - 51 tot 71 (van in totaal 71)
  • Auteur

helemaal oranje met een zwarte motorkap :wub

pfff, kost je toch een bult aan spuitbussen dan als je er nu al 21 hebt gebruikt?
    Kon je hem beter gewoon met echte lak spuiten…

maargoed, zal ook wel zijn tijd meegaan. Goed bezig verder ;)

@Koendettc wrote:

pfff, kost je toch een bult aan spuitbussen dan als je er nu al 21 hebt gebruikt?
    Kon je hem beter gewoon met echte lak spuiten…

maargoed, zal ook wel zijn tijd meegaan. Goed bezig verder ;)

tja een spuitbus kost 1,99 per bus en soms moet je roeien met de riemen die je hebt :thumb

dat valt toch wel mee voor een spuitbus, ik heb altijd meer betaald was dan wel van motip.
    maar het word wel mooi ! :thumb

Kan je hem niet beter rollen? Dat wordt dan ook strakker dan met spuitbus. Goed rollertje doet echt wonderen! Nu zie je het misschien niet zo, maar als ie een paar maanden oud is, wintertje door, dan zie je precies hoe je gespoten hebt.

Groeten, MArk

nog een paar dingetjes en dan is ie klaar !!!! hier nog een paar foto’s die ik net heb gemaakt .

ik wil nu alleen nog de voorkant 4 cm laten zakken en ik moet nog 1 deur spuiten maar aan gezien de daily is overleden rij ik nu dagelijks met de kadett ! dus die deur moet weer wachten op betere temperaturen . nu nog even de antenne erop en de stereo erin .

wow, een update vanuit de toekomst :shock: :D

ziet er iig weer stuk beter uit

:thumb goed bezig dennis

thanks heren !!!!!!!!

leuk bakkie, lijkt best wel wat op de mijne toen ik hem net af had( spiegels, sedan,roostertjes zwart , alleen dan ander kleur en de motorkap ben jij sneller mee haha :thumb

@petrolhead wrote:

leuk bakkie, lijkt best wel wat op de mijne toen ik hem net af had( spiegels, sedan,roostertjes zwart , alleen dan ander kleur en de motorkap ben jij sneller mee haha :thumb

denk je wel kerel en nu je het zegt ahahahaha is eigenlijk alleen de kleur en motorkap anders ! en die moterkap was in 20 min klaar dus is niet veel werk hahahahaha

Leuk geworden zo, mooi geheel zo :thumb
    misschien moet ik zelf ook maar een sedan kopen ( ipv de coupe ) ;)

@REDP. wrote:

Leuk geworden zo, mooi geheel zo :thumb
    misschien moet ik zelf ook maar een sedan kopen ( ipv de coupe ) ;)

dank je kerel ! vind zelf een coupe mooier als een sedan dus mooi houden die coupe :thumb

Nou, dat ziet er goed uit zo ;) Ben alleen niet z’n fan van die oranje kleur, denk dat matzwart ‘m niet verkeerd zal staan.
    Die 4 cm verlaging zou ik zeker voor gaan, waar haal jij je setje vandaan?

ik weet nog niet waar ik het weg ga halen , ik heb alleen de veren nog nodig want ik heb er al stugge koni’s onder . en tja mat zwart is zo gewoontjes hahahahahaha

nee geen zwart op een kadett, is niet mooi. haha verlaging zou ik ook doen, heb toen bij hottuning zo’n complete set gekocht voor 200 euri’s, maar alleen veren zou ik gewoon eens marktplaats in de gaten houden.

ja idd gewoon ff marktplaats in de gaten houden !!! ik heb vandaag de voorbumper er weer op gezet incl 2 ronde verstralers . dat staat hem ook goed .

En hoe gaat het met dit leuke kadettje ??

@REDP. wrote:

En hoe gaat het met dit leuke kadettje ??

met het kadettje gaat het goed ! mijn zwager rijdt er nu mee ! die had een auto nodig hij heeft hem van mij overgenomen dit ivm de vele kilometers die ik draai !

OOO jammer dat je hem nu niet meer hebt, na al dat werk ;)

21 berichten aan het bekijken - 51 tot 71 (van in totaal 71)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.