Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Opjagen als je coupe hebt?
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 55 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 10 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
15 januari 2012 om 11:45 #17972033
@Rovers wrote:
Hee lezerss,
Moet verhaal ff kwijt en vraag me af of jullie er ook last van hebben.
Ik heb meer dan een maand mijn nieuwe coupe, sinds ik erin rij word ik vaak opgejaagd door andere bestuurders? Ze gaan soms mij inhalen en voor mij afremmen tot ik bijna bovenop knal, of steken middelvinger op als ik voorbij rij (op snelweg) zonder te weten waarom? Ik had 2 redenen, het ligt aan de dobbelstenen die ik heb hangen in auto, heb ik ze op achterbank gelegd, of omdat bestuurder net voormij is gaan tussenvoegen terwijl eig niet kan. maar ik word dannog opgejaagd! Bumperkleven, toeteren, lampen knipperen, dat allemaal zonder te weten, mijn coupe is orgineel, geen knallend uitlaat eronder of bestickering of verlaagd, helemaal niks.. Weten jullie misschien waarom? Ik had dat anders nooit toen ik in Astra sport hatchback rood reed!!
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Wil geen ongelukken mee maken/hebben. Vind het zonde van mijn auto en van mijn leven als ernstig ongeval kan zijn.
Normaal gesproken trek ik me niks van andere bestuurders aan maar omdat het zovaak gebeurd vraag ikme af..
Haal die :swear lichtkrant dan ook van je hoedenplank !
15 januari 2012 om 11:49 #17972034@wim-v6 wrote:
Klopt, ik heb me op juw nivo aangepast, excuses daarvoor..
aan je schrijfkunsten is dat niet te zien :vertag
15 januari 2012 om 11:50 #17972035@waltwalt500 wrote:
@wim-v6 wrote:
Klopt, ik heb me op juw nivo aangepast, excuses daarvoor..
aan je schrijfkunsten is dat niet te zien
nivo=niveau
juw=jouw
op..moet AAN zijn15 januari 2012 om 11:50 #17972036waar heb je het over????
15 januari 2012 om 11:53 #17972037@wim-v6 wrote:
waar heb je het over????
Dat je schrijfkunsten niet je van het zijn..rustiger typen Willem,dan gaat het veel beter allemaal.
Ik begrijp dat het allemaal even te vlug voor je gegaan is..zal in het vervolg wat rustiger typen,en wat begrijpender.15 januari 2012 om 11:56 #17972038@waltwalt500 wrote:
@wim-v6 wrote:
Kan ook wel kloppen, maar dat je daarbij een anders moet afzeiken vind ik persoonlijk wat minder…
Willem
wilklem ..je zeikt zelf ook af hoor ;)
of heb je dat niet in de gaten?ik met me koektrommeltje bv..noem maar een voorbeeld :vertag
in feite ben je zelf geen haar beter
heb je jezelf al gelezen, je kan mijn naam niet eens schrijven
15 januari 2012 om 11:57 #17972039@Walt
Serieus wat probeer je nou te bereiken? De sfeer hier verzieken? Meer dan de helft van je reacties zijn opmerkingen op personen gericht, we zijn niet lid van het nationale afzeikforum…..15 januari 2012 om 12:06 #17972040Ik denk dat die zijn account beu is en graag geband wil worden…
Mischien stoppen met deze onzin trouwens, ik ben ook schuldig, maar ik zal stoppen met het onderspammen van dit topic.
15 januari 2012 om 12:15 #17972041@waltwalt
wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, en het ziet er wel aardig duidelijk uit dat jij hier niet over kunt :afro
15 januari 2012 om 12:19 #17972042@waltwalt500 wrote:
@wim-v6 wrote:
waar heb je het over????
Dat je schrijfkunsten niet je van het zijn..rustiger typen Willem,dan gaat het veel beter allemaal.
Ik begrijp dat het allemaal even te vlug voor je gegaan is..zal in het vervolg wat rustiger typen,en wat begrijpender.Elke persoon maak typ fouten ;)
15 januari 2012 om 12:23 #17972043@RISL wrote:
En na zo’n zelfde soort rit was de vader van een maat van me precies op tijd op om bij zijn vader te zijn toe die overleed. Hij vond het erg fijn dat hij er daarbij kon zijn, zodat ze met hele gezin daarbij waren. Ook hij heeft snelheden van ruim 200 op de teller gehad (rijdt een BMW 325i), waardoor hij net op tijd was.
Beetje onzin. Wat als je met die snelheden een kind schept, denk je er dan nog zo over?
15 januari 2012 om 12:26 #17972044:vertag Big brother is watching this topic :hmmz :argue
15 januari 2012 om 12:28 #17972045@astraTD wrote:
Elke persoon maak typ fouten ;)
Dat is te merken :jerry
Bn het met je eens fouten kunnen gebeuren ;)
15 januari 2012 om 12:31 #17972046is het niet type fouten?? :jerry
Maar Wim, ga d’r nou nie telkens op in man, hij weet nie beter volgens mij! Walt vind het volgens mij alleen maar leuk om juist die confrontatie aan te gaan.
15 januari 2012 om 12:39 #17972047En dit allemaal op hetzelfde moment dat een aantal forum leden met hun Manta’s een laatste wens aan het vervullen zijn voor een onbekend iemand.
Kunnen we niet kappen met die bullshit ?
Respecteer elkaar elkaars mening gewoon.15 januari 2012 om 13:41 #17972048@wim-v6 wrote:
Kan ook wel kloppen, maar dat je daarbij een anders moet afzeiken vind ik persoonlijk wat minder…
Willem
Klopt ook, maar dan vind ik eerlijk gezegd dat jouw laatste reacties in dit topic ook wel aan de “afzeik-voorwaarden” voldoen.
Wat wel te begrijpen is, ik kan het soms ook niet laten om terug te reageren.Ditzelfde geldt ook voor WaltWalt.
We rijden allemaal met de wagen, waardoor ik verondersteld dat we ook wel volwassen genoeg kunnen zijn om om
een deftige manier discussies te voeren!Laten we nu terug on-topic praten! :thumb
15 januari 2012 om 14:29 #17972049Even ontopic, ik ben wel eens benieuwd naar fotos van je coupe. Vooral de achterkant. Ik vraag me af waarom jij je opgejaagd voelt. Is het niet gewoon dat dat dussen je oren zit? Dat je als snel opgefokt bent in de auto? Of wat voor type bestuurders jagen je dan zoal op?
15 januari 2012 om 14:31 #17972050Als ik een klever achter me heb zonder reden dan ga ik gewoon heel langzaam (zodat het lijkt dat ik het niet met opzet doe) naar links de streep over. Daar liggen steentjes en vuil en dat spat dan tegen je klever aan. Moet je zien hoe snel ze afstand nemen.
Wat me wel opvalt is dat het volgende enorm vaak kleeft:
– audi rijders
– bmw rijders
– vw golf rijders
– vrouwen15 januari 2012 om 14:42 #17972051@Astra16VClub wrote:
Als ik een klever achter me heb zonder reden dan ga ik gewoon heel langzaam (zodat het lijkt dat ik het niet met opzet doe) naar links de streep over. Daar liggen steentjes en vuil en dat spat dan tegen je klever aan. Moet je zien hoe snel ze afstand nemen.
Wat me wel opvalt is dat het volgende enorm vaak kleeft:
– audi rijders
– bmw rijders
– vw golf rijders
– vrouwenen de zakamannen met stropdas..
15 januari 2012 om 16:10 #17972052Door de hoge kont lijken auto’s ook dichterbij he…
Willem
15 januari 2012 om 16:27 #17972053Ook leuk altijd trouwens: als je op de linkerbaan rijdt met bijvoorbeeld 120 km/h, en er van de rechterbaan ineens een auto naar de linkerbaan schiet met 100 km/h omdat hij/zij anders moet wachten op zijn voorganger. Heel irritant en levensgevaarlijk omdat ik dan flink in de ankers moet. En vaak het ergste nog is dat er helemaal niemand achter mij reed.
Ook altijd leuk om te zien hoe mensen lopen te kleven terwijl je duidelijk kan zien dat iedereen aan het remmen is en er verderop een file staat. Ik ga naar rechts, zij geven flink gas, waarna ze erachter komen dat er ineens een file staat en hard moeten remmen. Filtert wel meteen de sukkels eruit die niet vooruit kunnen kijken :jerry
Nee, ik erger mij niet zo heel snel aan overig verkeer, maar wel aan mensen die METEEN invoegen terwijl ze nog maar 80 km/h rijden en ik een stuk harder. Of als ik alvast netjes rechts aan het rijden ben omdat je verderop moet ritsen (2 baans naar 1), maar er toch weer mensen zijn die PER SE eerst moeten en links gaan rijden, hem er nog even tussen willen proppen waardoor iedereen die erachter rijdt moet gaan remmen en dan vaak weer voor het rode stoplicht staan.
Voor de rest kan het me niet zoveel schelen. Ze bumperkleven maar, ik ga er zeker niet harder door rijden. Eerder snelheid laten afzakken met 15 en over de streep voor opspattende steentjes.
15 januari 2012 om 16:34 #17972054@waltwalt500 ik zie vaak genoeg mensen typefouten maken, maar zolang ik maar kan begrijpen wat ze bedoelen is het niet zo erg.
Een tip voor je is om jezelf serieuzer te gedragen hier op het forum. De meeste van je posts lijken wel persoonlijk bedoeld?15 januari 2012 om 16:40 #17972055Mja maar zo zat er vandeweek bij mij een te kleven terwijl ik achter een fucking tractor reed en nog niet de gelegenheid had om in te halen, die dacht zeker dat ik voor me lol 50 reed daar….
15 januari 2012 om 17:06 #17972056@Astra16VClub wrote:
Of als ik alvast netjes rechts aan het rijden ben omdat je verderop moet ritsen (2 baans naar 1), maar er toch weer mensen zijn die PER SE eerst moeten en links gaan rijden, hem er nog even tussen willen proppen waardoor iedereen die erachter rijdt moet gaan remmen en dan vaak weer voor het rode stoplicht staan.
.En waarom erger jij jezelf eraan? Dit is juist de bedoeling van zo’n rits-strook.
Als jij hem er niet tussen laat ben jij degene die in fout is.15 januari 2012 om 17:11 #17972057Jah dat vind ik nou ook, je mag tot het eind toe doorrijden en dan gewoon om te beurt ertussen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.