Opjagen als je coupe hebt?

Forumindex Forums Modellen Astra Opjagen als je coupe hebt?

25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 266)
  • Auteur

Neuh… die loopt rustig door tot 250km/h :)

@waltwalt500 wrote:

@Baas J. wrote:

Precies wat botsie zegt… Ik rij liever gemiddeld 180 of 190. En als je zin hebt geef je nog iets meer gas :D

en dan zegt je motortje plofff..en dan staan we met zijn alle in de file door jou :jerry

Dat motortje van die koektrommel van je misschien..

Er zijn ook mensen op het forum die een GOEDE motor in hun auto hebben liggen.

De mijne kan er in iedergeval tegen om rustig een Kilometer of 300 achter elkaar Zo veel mogenlijk voluit te rijden (245 / 250km/u)

Rijdt maar eens van Botrrop naar bunde en Terug over de Autobahn 31 in Duitsland, kijken of jouw auto nog loopt als je dat gevloerd.

Willem

Heb vandaag een rit gehad naar de franse grens met de TDS van me een kleine 500km totaal.
    Heb er ongeveer 3,5u overgedaan meeste stukken 160 165 aan gehouden, gaf geen krampje en dat voor dieseltje met nu 464.890km op de klok.
    Heeft me wel een volle tank gekost merjeh hij is nu niet meer lui :thumbup

Heb ff dit topic gelezen, maar er zitten wat lui tussen die ik toch niet wil tegenkomen op de weg.

Kleven terwijl je niet naar rechts kan is irritant, maar niet naar rechts gaan is net zo irritant.

Het is vrij simpel, oprotten naar rechts als ik eraan kom :p

@wim-v6 wrote:

@waltwalt500 wrote:

@Baas J. wrote:

Precies wat botsie zegt… Ik rij liever gemiddeld 180 of 190. En als je zin hebt geef je nog iets meer gas :D

en dan zegt je motortje plofff..en dan staan we met zijn alle in de file door jou :jerry

De mijne kan er in iedergeval tegen om rustig een Kilometer of 300 achter elkaar Zo veel mogenlijk voluit te rijden (245 / 250km/u)

Rijdt maar eens van Botrrop naar bunde en Terug over de Autobahn 31 in Duitsland, kijken of jouw auto nog loopt als je dat gevloerd.

Willem

Mijne houd ook een uur lang 230km/u gevloerd aan, no problemos alleen ik kan zelf nooit zo lang gevloerd rijden

Ging over de Reactie Van Walt……Die maakte echt weer zo’n Nutteloze opmerking, beetje het idee van Jaloerzie, Onze Auto’s (bijvoorbeeld de jouwe, die van Baas-j, en die van Mij, Kunnen Erg hard, en kunnen dat lang volhouden, het lijkt wel of Walt daar een beetje moeite mee heeft…

>> Lang HARD rijden:

Als je het wel geprobeert hebt, kan je het wel…

Als je het niet kan redden (persoonlijk), weet je niet of ie het Volhoud…

Ik kan wel lang mijn Cnoncentratie Houden, zeker met Lekker doorrijden, dat houd me vaak wakken op langere ritten.

Meestal als ik van DLD, NL inrijdt, heb ik kort erna moeite om geconcentreerd te blijven… ivm vermoeidheid..

Willem

Ooh haha nou heb zijn reacties niet gezien, ik ga altijd automatisch naar laatste reactie excuses allen. Hard rijden is altijd leuk houd mij ook wakker maar ja ik krijg na een paar uur rijden last van mijn rug persoonlijke redenen. Moet afentoe rekken en strekken :sleeping

Jah, hard rijden is leuk, maar de situatie moet het wel toelaten. Om elke keer door te stampen naar de 160 om 500m verderop weer in de ankers te moeten schiet niet op en je wint er niks mee maar met een lege weg waar je een lang eind 180 190 kan rijden win je echt veel. In Duitsland leg je zo bijv. s’nachts gigantische afstanden af in relatief korte tijd. Grens met Polen is als het meezit minder dan 6 uur en centrum Berlijn minder dan 5 puur omdat je je tempo erop kan houden.

Jupzz jem oet het ook niet doen als het druk, is, maar S’nachts kan je hele grote stappen zetten, als je het maar veilig (relatief natuurlijk, 250km/u is eenmaal een flinke snelheid) houd.

Willem

Veiligheid gaat altijd voor, snelheden boven de 200 altijd met goeie banden. Ik heb meegemaakt dat een familie lid met 220 crashte in de vangrail door een lekke voorband. Situatie was dramatisch, maar wel goed afgelopen gelukkig. Klapband omdat het goedkope a merk banden waren :sleeping

Lekker hoor, effe voor Weinig iets van Rotalla bandjes eronder ofzo, en dan lekker proberen mee te rijden in DLD

Willem

Idd drm ben ik tegen goedkope banden, heb nu twee Dunlop SP Sport Fast response 91W tot 270km/u aan de voorkant, moet ze alleen nog bij de oosterburen testen, doe ik toch altijd alleen, met mensen naast me kom ik nooit over de 150 ~ 160 (Veiligheid waarborgen). Vooral als mijn vriendin naast me zit die is nogal bang als ik 180 ~ 200 rijd :thumbdown

@Baas J. wrote:

Helemaal mee eens!

Ze moeten in nederland gewoon wat wegen vrijgeven waar je lekker kan knallen s’nachts

@wim-v6 wrote:

@waltwalt500 wrote:

@Baas J. wrote:

Willem

Haha, zelfs ik haal met mijn z16xe (beetje gekieteld) en f18wr+ bak van een diesel. 250 zonder enige pijn aan het motortje.

Mijne red dat wel ja… Dat heeft ze al vaak zat bewezen…

@ Haasje17, Dan moet jij een Oliekoeler geplaatst hebben, deze motoren hebben een te kort aan Oliekoeling omdat er GEEN oliekoeling opzit, en lopen bij Lang voluit kapot, ik weet er meerdere waarbij dat gebeurt is, Merk en type olie is een weinig van invloed hierop..

Willem

Mm toch niet echt, heb wel een olietempmeter en nog niet boven de 100 graden gehad. Oja ik rijd met castrol 10w60. Heb aan een oliekoeler zitten denken, maar zolang dez eniet boven de 100 graden uitkomt is dat niet echt nodig.

@Haasje17 wrote:

@wim-v6 wrote:

@waltwalt500 wrote:

@Baas J. wrote:

Willem

Haha, zelfs ik haal met mijn z16xe (beetje gekieteld) en f18wr+ bak van een diesel. 250 zonder enige pijn aan het motortje.

Wat interesseerd mij het allemaal dat harde rijden..die tijd heb ik al lang achter me gelaten hahaha
    Al rijd me auto 100 en niet harder..dan nog blijf ik lachen :jerry
    Weet je wat het mooie is van deze topic..de ene roept(zwetst) nog harder dan de ander hoe hard zijn auto kan rijden…wauwwww haha

Doe maar normaal,doe je gek genoeg ;)

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

En wij alleen doen dan weer hetzelfde..

:thumb

@waltwalt500 wrote:

:thumb

Gelukkig zijn Al jouw antwoorden 100% van waarde uiteraard..

Ik moet de eerste NIET ik zeik een ander af antwoord nog vinden van je, Je vind jezelf blijkbaar HEEL WAT!!! je geeft ons een beetje het gevoel dat we allemaal klootzakken zijn behalve jijzelf..

Willem

Misschien is het niet helemaal zo slecht allemaal.

Het is juist een aanwinst dat iemand eens anders denkt en niet allemaal met onze neuzen dezelfde richting in kijken.

Kan ook wel kloppen, maar dat je daarbij een anders moet afzeiken vind ik persoonlijk wat minder…

Willem

@wim-v6 wrote:

Kan ook wel kloppen, maar dat je daarbij een anders moet afzeiken vind ik persoonlijk wat minder…

Willem

wilklem ..je zeikt zelf ook af hoor ;)
    of heb je dat niet in de gaten?

ik met me koektrommeltje bv..noem maar een voorbeeld :vertag

in feite ben je zelf geen haar beter

Het aantal mongolen op de weg neemt schrikbarend toe.
    Als mensen elkaar wat meer ruimte zouden geven dan waren de files binnen 14 dagen opgelost.
    Ik probeer mij als een heer in het verkeer te gedragen , maar als iemand meent dat hij een hufter mag zijn dan pas ik mijn gedrag ook ff aan.
    Veel mensen ondergaan een persoonsverandering zodra ze achter het stuur stappen.
    Het ” ik uber alles syndroom “.
    Lachen is wel dat als ze eenmaal naast me rijden en ze zien me , dat het dan vaak snel afgelopen is met het syndroom.
    Zie mij maar als een Sons of Anarchy type van 120 kilo.
    Vooroordelen hebben ook hun voordelen…..

:jerry

Klopt, ik heb me op jou niveau aangepast, excuses daarvoor..

25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 266)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.