Opjagen als je coupe hebt?

Forumindex Forums Modellen Astra Opjagen als je coupe hebt?

16 berichten aan het bekijken - 251 tot 266 (van in totaal 266)
  • Auteur

Rovers, maak je niet zo druk. Vroeger maakte ik me ook druk om bumperklevers en gebruikte m’n remmen. Maar nu doe ik d’r geen moeite meer voor. Ze snappen je toch niet. Als ik zin heb doe ik het spelletje mee en blijf ik aan z’n voorbumper hangen door 110 links naast vrachtwagens te rijden en vol gas op de rechterbaan. Ze komen d’r nooit langs. Na een paar keer geven ze altijd op en houden wel afstand, maar volgens mij alleen omdat ze erkennen dat hun auto niet snel genoeg is.

Wat een discussie over het ritsen. Ik kan het niet laten om jullie op de gulden middenweg te wijzen.

Ja, het is verstandig om de linkerbaan tot het einde te gebruiken zodat er meer auto’s op dezelfde weg passen en het risten vloeiend gebeurd. Dan hoeft elke auto ook maar voor één auto ruimte te maken.
    Nee, dit hoef je niet met een hoge snelheid te doen.

Als je met een klein snelheidsverschil inhaalt gaan de mensen op de rechterbaan zich niet zo ergeren en kun je toch lekker doorrijden en een paar auto’s extra inhalen. Daarnaast kun je ook lachen om de opgefokte bestuurder achter je die graag 100 wil blijven rijden.

Rovers, je kijkt teveel tv met je bullbar op de achterkant ;)

@ Rovers: ik maak wel eens een how to van mijn installatie.
    Ik heb een knopje gekoppeld aan mijn olie reservoir.

Als er een bumperklever achter mij hangt druk ik op het knopje waarna er olie uit mijn uitlaatpijp spuit en de bumperklever
    begint te slippen. Moet je eens zien op de autostrade! geweldig!

Ook jij kijkt teveel tv, kwuyts :P

Dan heb je mijn spijker installatie nog niet gezien die trouwens automatisch geactiveerd wordt zodra ik mijn NOS knop indruk.
    Kwestie van de eerste te zijn.

Dan moet je het Louwman museum eens bezoeken in Nederland. Ben er regelmatig geweest toen ze nog in Raamsdonksveer zaten (zijn nu verhuist naar Den Haag). Daar hebben ze namelijk één van de Aston Martin DB5’s die werden gebruikt voor de eerste twee James Bondfilms, inclusief alle ‘gadgets’.

Jordi, is het geen goed idee om een Opel Forum meeting te houden bij het Louwman Museum? :P

Nou! in ieder geval in 3 paginas geleerd hoe belangrijk ritsen is! :P :jerry
    Dat coupe verhaal is afgelopen ondertussen?? :)
    Ik los het altijd even op met de kickdown… :D Want een jonge kale gozer als ik in een 500SEC wordt standaard opgejaagd door elke huisvader in weer zo’n 3 liter diesel station.
    Lekker even genieten van de brullende v8 tot ze weg zijn en dan weer gewoon naar rechts. Komen ze later opeens weer voorbij en zie je nog net hoe ie een preek krijgt van mams naast hem. terwijl ze naar mij wijst hoe goed rechts ik rij…. :p
    Aks je zo vaak op de weg zit moet je zorgen dat anderen de stress ervan hebben ;) king:

@Rick, lijkt me een super idee! Of bij The Gallery ofzo, ook erg leuk. Of in het voormalige Hessingpand….(kan nog wel even doorgaan met leuke locaties) :D

RISL hahaha fantasieen moet je toch hebben? Als je dat niet hebt kan je je auto ook niet opleuken?:P hahaha zoiets maak ik heus niet maar wat
    kwuyts zegt klinkt ook lang niet slecht XD haha,
    Ik denk dat ik dan preken van pa krijg: waarom koop je zoveel spijkers wat is dat voor onzin blabla….

Hans, je pa heeft overal wel commentaar op :jerry

Als het omgeving rdaal is kom ik wel ff kijken als mn auto terug is :D

RickR91 altijd!!!! Hahaha ik laat ut maar overheen komen en ik doe wa ik wil.

Enne dat museum een goed optie om met alle opels heen te gaan en op parkeerterrein museum van te maken?:P een dag openlucht musea

@Rovers wrote:

RISL hahaha fantasieen moet je toch hebben? Als je dat niet hebt kan je je auto ook niet opleuken?:P hahaha zoiets maak ik heus niet maar wat
    kwuyts zegt klinkt ook lang niet slecht XD haha,
    Ik denk dat ik dan preken van pa krijg: waarom koop je zoveel spijkers wat is dat voor onzin blabla….

Je moet ze aan een lange ketting hangen.
    Brengt extra schade toe aan de bumperklever, en is voordeliger want je kan de spijkers hergebruiken.

Althans zo doe ik het .

Hmm heb net nog een coupe opgejaagd…. die van een klasgenoot van me. Geen partij aan de 2.2 van hem :angel

Over die wegversmallingen, ze moeten daar een echte flessenhals van maken, niet eenbaan die bij de andere in moet voegen, je haalt de onderbroken strepen weg 100m voor het eind en zoek het maar uit. Dan maakt het niet meer uit of je toevallig links of rechts zit, je word gdwongen zelf op te letten ipv dat kinderachtige gedoe.

16 berichten aan het bekijken - 251 tot 266 (van in totaal 266)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.