OpelPowerDag Kerkrade 2012

Forumindex Forums Overige Meetings OpelPowerDag Kerkrade 2012

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 187)
  • Auteur

:( dat is jammer.
    Dat is voor mij alleen al daar naartoe rond de 220km dus ik sla even over!

najaaa ze komen zelfs uit friesland enzo voor deze meeting joh hahahahahaha

dat geloof ik zeker :D denk alleen niet dat hun komen om even snel een kijkje te nemen.
    Nou kan ik dat natuurlijk wel verkeerd hebben.

die zijn dr natuurlijk van begin tot eind bij maja t is dan ook de gezelligste meet van Zuid Limburg ;) (en een van de weinige auto meets die door vrouw georganiseerd word) hahaha

natuurlijk weer aanwezig (A) dit kunnen we ni missen zo om de hoek

kom natuurlijk met de astra gsi

zellieee

Kom ook wel effe als het goed is ben ik dan bij mijn ouders in schinveld :-) grt

ik ben er dit jaar gelukkig ook weer bij. :thumb

ik heb vernomen dat ook ik er bij ben dit jaar samen met sjaak en de rest van opn :jerry :jerry

Hey ik was nog eens even aan het neuzen hier… Ik heb dat weekend nachtdienst maar ik wil eigenlijk ook wel eens komen.. vooral omdat ik nieuw ben en ook eens wil zien met wie ik hier te maken heb :D

Maargoed… de datum weet ik dan nu (nadat je hem er nog vlug bij hebt gezet.. haha), maar vroeg me ook af van hoelaat tot hoelaat deze meeting is.. dan kan ik namelijk overleggen of ik eerst ga slapen en dan kom of eerst kom en dan ga slapen haha :D

Ik kom ook voor het eerst op een meeting. En ik zet er gelijk een vraag bij. Hoeveel auto komen er gemiddeld op deze meeting

@k3vin86 wrote:

Hey ik was nog eens even aan het neuzen hier… Ik heb dat weekend nachtdienst maar ik wil eigenlijk ook wel eens komen.. vooral omdat ik nieuw ben en ook eens wil zien met wie ik hier te maken heb :D

Maargoed… de datum weet ik dan nu (nadat je hem er nog vlug bij hebt gezet.. haha), maar vroeg me ook af van hoelaat tot hoelaat deze meeting is.. dan kan ik namelijk overleggen of ik eerst ga slapen en dan kom of eerst kom en dan ga slapen haha :D

@k3vin86 de meet is van 10 tot 17 uur ………. dus ja hoop dat je komt

en kwa autos @helmer euh wisselt tussen de 100 en de 170 mijn topjaar was 170 en vorig jaar helaas door ineens locatie wissel (vanwege roda jc zit op hun terrein;) ) “maar” 120 opels (is only opel he ;) )

Dat is best veel. Ik dat meer aan enkele 10 tallen heb ik het mooi mis :jerry
    Dat word dus ook weer een goede dag voor de Burgerking :thumb

@biancaatje.. ik zal zeker komen denk dan wel iets later.. moet ik nog maar eens overleggen wat ik doe ;) Wil zeker eens die pyama zien :angel

Wij zullen hopenlijk ook weer met een leuk aantal auto’s komen met OSC.

@helmer ja zeker burger king is altijd erg blij met ons ;) ga bijv eens uit van een ong gemiddeld 2 personen in een auto…….. dus die hebben 300 man extra inkomsten die dag…

@k3vin hahahaha pyama is mischien beetje koud dan nog hahaha

@dolby
    super!!!

oei oei

20mei

dat is op de verjaardag van men zoontje
    vrees dat ik voort eerst dus moet gaan passen om te komen naar jullie meeting
    jammer jammer

Ik ben bang dat ik deze datum zojuist in me agenda heb gezet :P

Lijkt me leuk om ook eens een keer naar zo een meeting te gaan, is de eerste keer voor mij maar heb de datum in mijn agenda gezet !
    ik neem aan dat alle opels welkom zijn ?

Alles wat opel is is welkom. Ik kom hier ook voor het eerst. Gaat zeker een mooie dag worden
    @Wesley12111991 wrote:

Lijkt me leuk om ook eens een keer naar zo een meeting te gaan, is de eerste keer voor mij maar heb de datum in mijn agenda gezet !
    ik neem aan dat alle opels welkom zijn ?

idd als het maar opel is .. maakt niet uit jong oud nieuw getuned origineel .. zolang het maar opel is ;)

Ik zal kijken of ik wat mensen kan mee krijgen naar Kerkrade.
    Het is een stuk rijden voor ons, ik ben er dan ook nog nooit geweest.
    Maar mijn broertje heeft een nieuwe opel, en die staat te springen om naar een treffen te gaan.

Gr Jurgen,

Ik denk dat ik ook wel kom kijken! :thumb

super!!!

Oke dan, nog even en het parkeerterein is te klein :jerry :lol:

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 187)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.