opel_astr@'s german style kadett project

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling opel_astr@'s german style kadett project

25 berichten aan het bekijken - 376 tot 400 (van in totaal 631)
  • Auteur

die fotoshop is k*t maar die velgen zijn echt het einde :wors:wors:wors

Die photoshops zijn ook een snelle impressie hoe hij er uit zal zien:vertag

hele dikke velgen, zal zekers netjes staan.:thumbup
    vind de kleuren combi niet zo, maar hou ook ook meer van 1 strakke kleur.

origineel gepost door Opel_Astr@
    nou hij is gister APK goedgekeurd dus daar ben ik wel weer blij mee:vertag
    Maar nu de schade afhandeling nog.

Gister gesproken met de garage over de schade en ze wilden het het liefste via de verzekering laten lopen:vertag

Vandaag centraalbeheer gebeld over de schade.
    Aangezien de schade nooit op de bestuurder maar op diegene wordt verhaald die de auto in verzekering heeft en ze met mijn auto tegen een andere auto zijn gereden, zien ze mij als schuldige van de schade wanneer er geclaimed wordt :x :-x
    Dan ben ik dus mn schade vrije jaren kwijt plus no claim plus in de eerste 3 jaar betaal ik dan ong 1000Euro meer aan premie.

Ze gaven mij dan ook als advies de schade niet via de verzekering maar onderling te regellen dat de garage daarvoor betaald.

Maarjah ik heb de garage daar weer over gebeld en daar waren hun natuurlijk ook niet blij mee maarjah hun rijden schade dus moeten ze er ook voor dokken.

Waarschijnlijk wordt hij begin januari gefixed bij een schadeherstel bedrijf in apeldoorn waar de garage normaal hun schade auto’s uitbesteden. (nog even bespreken wat er dan allemaal wordt gedaan omdat ik het wel goed gerepareerd wil hebben, en of dat ik toch liever heb dat hij bij het schade herstel bedrijf waar mn neefje werkt gefixed wordt)

een kennis van mij heeft zelf een garage bedrijf, en het is niet eens zeker dat een garage altijd aansprakelijk daarvoor is. Maar zijn daar meestal wel voor verzekerd! Het kans zelfs voorkomen dat ik een garage zegt… Toedoeloee pech gehad!!(natuurlijk niet slim maar toch).
    Stiekem best moeilijk verhaal:S Maargoed, hoop dat je het netjes opgelost krijgt en dat je er niks meer mee leidt!

Ik vind het idee van die photo shop wel zeker iets hebben, ik heb ze zo nog nooit gezien:D Je zit wel mooi op de lijnen zo! :D

Succes kerel:kewlpics

Edit: Dak spoiler is dat niks?

kleuren combi vind k top alleen dakspoilertje denk k wel

velgen zijn uber man 15 of 16 inch ??

Thnx

@jblfreak
    de velgen zijn 16″

word zeker heel mooi samen:) maar word het zwarte mat of glans? velgen staan ook super, succes verder he;)

Ik denk dat het mat (of carbon sticker) wordt dan heb je een compremie tussen old skool rat en modern look:wub

oeh carbon..:hmmz

ben benieuwd…

16 inch is tha bom

zeker met die velgen :wub:wub:wub

mooie velgen :wub

Ben door het koude weer niet verder gegaan maar heb vandaag op de sloop wel iets moois gevonden waar ik (en bijna iedereen :P) al heel lang naar op zoek was :vertag:o:wub

spaghetti di opel 4-1 in erg goede staat:o (is volgens mij gr A)

En dat voor maar 50Euro:jerry:o:o:o:wubking:

moet alleen wel even een gat boren achter de collector voor de lambda sonde anders komt het niet goed denk ik als ik die loskoppel en/of niet aansluit:vertag
    Misschien tips van anderen met een spaghetti (evt met foto waar de lambda sonde bij jullie zit en/of waar deze het beste kan zitten)

nondeju!!! dat is niet verkeerd vriend!!!! issie ook zo hard als dat hij er uit ziet?

ik bedoel spaghettie roest zowieso niet zomaar weg maar dit ziet er wel erg goed uit!!

Verchromen :wub

Ziet er erg mooi uit die velgen.
    Welke banden ga je op velgen leggen en wat is de J-waarde en de ET van de velg?

@peerke1987 het spruitstuk is idd in een beste top staat:wub
    Maar verchromen:hmmz zou kunnen maar is wel een beetje duur lijkt me maar is wel :wub:wub:wub

ze zijn 16″ ET38 7,5J :vertag

Voor komen er dan 195/45/16 banden op en als dat past:hmmz komen er evt 205/45/16 banden achter op.
    waarschijnlijk worden dit dan net zoals op mn ATS’jes TOYO Proxes T1-R of FALKEN FK-452

Evt monteer ik achter nog spoorverbreders

niet veel geld voor zo’n spruitstuk,:D dij de brezan kub je een soort moer krijgen waar de draad inzit van je lamdasonde, deze kun je errop lassen, is als reperatiedeel bedoelt maar lijkt me hier ook prima voor:) succes he

ik denk dat de prijs wel mee valt voor het verchromen vriend!

Mja goed hoeveel heb je er voor over? ik schat rond de 250 euro…

mooi koopje ie spagetti:wors

zou er trouwes 40 hoog bandjes op gooien, hoe platter hoe beter:P:angel

195/40/16 is mooie maat vind ik dan

staat ook mooi strak k heb ze er aan de voor zijden op echt mooi

195/40/16 die maat kan ik niet vinden, welk merk van band is dat dan?

Op w*w.autobandenmarkt.nl kan je ze vinden.

bijv Toyo Proxes T1R kan je in die maat krijgen (vind dit echt uber banden), helaas geen Falken FK-452 want die zijn nog wat beter.

nette uitlaat als ik het zo zie.:thumbup

origineel gepost door peerke1987
    ik denk dat de prijs wel mee valt voor het verchromen vriend!

Mja goed hoeveel heb je er voor over? ik schat rond de 250 euro…

heb het, hier in enschede, eens gevraagd een tijd terug…en daar kostte een spruitstuk verchromen 75 euro.

btw. als je wilt verchromen, zorg dan eerst dat je spruitstuk gestraald word. Het liefst glasstralen, dan blijft/pakt het chroom beter (zitten)

Grt. René

word echt mooi :thumbup
    kun je niet beter de bovenkant ook hoogglans zwart spuiten is wel appart

25 berichten aan het bekijken - 376 tot 400 (van in totaal 631)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.