Opel Wintercheck 1 November 2008

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Opel Wintercheck 1 November 2008

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 22 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren geleden door .
14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
  • Auteur

ik ga dit jaar wel kijken in delfgauw :thumbup

cheersking:

Gaan dit jaar naar winschoten.
    Hoop dat de straat dan weer klaar is, want dan kan ik met de kadett heen.

Ik sta ook alles te checken, s’avonds wel lekker uit eten met de opel!

ach wordt je in iedergeval beloond ja:wors:D

ga dit jaar weer naar oss met de kadett en de vectra.
    verwacht geen problemen.

groeten.

ik ben vandaag even geweest met me astra’tje was na gsifreak en orang-pinda, maar ik had geen adviespunten of minpuntjes :wors opel for life! haha :jerry

wij hadden een paar mensen van de astra tuning club op bezoek, verder nog een manta B CC van me collega en nog een manta coupe gsi, en uiteraard mijn astra GSI

Zo,

reageer nu pas haha..

me calibra is er goed door heen gekomen, die man hem inspecteerde, had zelf ook een V6 en die vondt het wel mooi, om mijn calibra te bekijken op de punten.

maar wel goed gegaan..

en me broer zijn A corsa C20xe is er ook goed door heen gekomen:wors

Kadett laten testen en alleen expansievatdop was kapot. Dus geen winterplan-certificaat. :mad:
    Adviespunt was om de remmen na te kijken, want volgens hem remde hij niet meer zo goed.
    Mooi klusje voor de winter.

de mijne is er ook goed doorheen gekomen :thumbup
    begon al lekker met de remmen test :D die monteur wil hem naar binnen rijden komt er een andere aanlopen…doe maar niet want daar is hij te laag voor hahaha…leuk hoor maar erg onpraktisch af en toe

puntjes waren
    derde remlicht (heb ik niet aangesloten)
    wisserbladen zijn aan vervanging toe

cheersking:

Ook ik maar even langsgeweest met mijn asta en wat denk je: geen certificaat omdat stadslichtlampje defect is :swear

Maar gelukkig was dat niet het enige en is mijn radiator lek vanwege steenslag (als ik ze mag geloven ofcorse). Dus nu ik dat weet zal ik eens bij een demontagebedrijf langs want een nieuwe is voor mijn oude trouwe astra iets te mooi. Gelukkig was de rest in orde

Mijn Astra G Heeft ook het Winter Certificaat behaald.

Hebben mijn Astra zeker dik 1 uur nagekeken. Mijn complimenten voor het kritisch nakijken.

Ook hier geen klachten, alleen stonden ze wel te kijken bij me koni’s en me uitlaat. Volgens mij vonden ze dat wel mooi om te zien.

zeiden ze tegen me broer ook

haha he collega kijk

Rode veren met Gele schrokbrekers.

ja dat zijn echte koni’s:afro

14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.