ik ben vandaag even geweest met me astra’tje was na gsifreak en orang-pinda, maar ik had geen adviespunten of minpuntjes :wors opel for life! haha :jerry
wij hadden een paar mensen van de astra tuning club op bezoek, verder nog een manta B CC van me collega en nog een manta coupe gsi, en uiteraard mijn astra GSI
me calibra is er goed door heen gekomen, die man hem inspecteerde, had zelf ook een V6 en die vondt het wel mooi, om mijn calibra te bekijken op de punten.
maar wel goed gegaan..
en me broer zijn A corsa C20xe is er ook goed door heen gekomen:wors
Kadett laten testen en alleen expansievatdop was kapot. Dus geen winterplan-certificaat. :mad:
Adviespunt was om de remmen na te kijken, want volgens hem remde hij niet meer zo goed.
Mooi klusje voor de winter.
de mijne is er ook goed doorheen gekomen :thumbup
begon al lekker met de remmen test :D die monteur wil hem naar binnen rijden komt er een andere aanlopen…doe maar niet want daar is hij te laag voor hahaha…leuk hoor maar erg onpraktisch af en toe
puntjes waren
derde remlicht (heb ik niet aangesloten)
wisserbladen zijn aan vervanging toe
Ook ik maar even langsgeweest met mijn asta en wat denk je: geen certificaat omdat stadslichtlampje defect is :swear
Maar gelukkig was dat niet het enige en is mijn radiator lek vanwege steenslag (als ik ze mag geloven ofcorse). Dus nu ik dat weet zal ik eens bij een demontagebedrijf langs want een nieuwe is voor mijn oude trouwe astra iets te mooi. Gelukkig was de rest in orde