Opel Vectra/Signum GESPOT

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Opel Vectra/Signum GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 1,151 tot 1,175 (van in totaal 2,195)
  • Auteur

Heee,
    Deze vectra c is van mij!!!

Groetjes

@Koentjuh88 wrote:

Laatst gespot in Assen op automeeting van Grunnmeet.

Opel Vectra C, type???

En opel Vectra B, V6 2.6 ltr.

Jammer dat er nooit zoveel Opel (Vectra) op zo’n algemene meeting komen.
    Misschien een keer een idee om met een groep Vectra’s heen te gaan naar soort gelijke meeting:hmmz?? Dit was een echt grote, dus zeker wel de moeite waard.

Groeten Koen

Over een meting gesproken! Kan altijd en leuk en gezellig!!

Net in Den Bosch een ouder broertje van mijn Vec gespot en even samen op de foto gezet. Leuk voor het familie-album. :lol: Het is een 2.5 V6.

Vanavond een zwarte vectra c gespot in brasschaat rond een uur of 6/7. 2 uitlaten eronder en volgens mij irmscher sportstars eronder?
    Kenteken 17-l*-*p. Ik reed in de zwarte astra h station (ook een nederlander). Mooie vec!

gistere met wegmisbruikers een vectra 2000 gespot…toevallig iemand van het forum

gr.paul

ja dat was mijn 2000:P:P
    maar toen was hij nog niet van mij
    dat was die teringleijer die hem verneukt heeft….

@opelpower89 wrote:

ja dat was mijn 2000:P:P
    maar toen was hij nog niet van mij
    dat was die teringleijer die hem verneukt heeft….

Ik zei al tegen mijn vrouw gistere…..dat is een 2000 van het opel forum :D maar waren idd oudere opnamens.

ik had het zelf niet gezien
    maar een vriend van me wel
    die had me de link doorgestuurd:P:P

is mijn mooie meisje toch beroemd ,,,hehe

Zonet een i500 gespot op de Europaweg in Doetinchem. Was rond 19.00 uur. De eigenaar is hier ook actief op het forum al weet ik zijn naam zo niet. Hij moet mij ook wel gezien hebben. Ik reed in de GTC die je tijdens de pasen nog bij Westerveld hebt zien staan ;)

Vandaag rond 20.00 speaker kleur C1 SW Z1.9DTH Leusden. Liet ‘m voor gaan maardaarna mocht ik er weer langs was op weg met een bed en een lamp voor m’n zus. Kwam goed mee in m’n spiegel toen we er optrokken bij het stoplicht. Viel mij wel op da’k aardig wat zwarte rook cadeau gaf. :thumbup gegeven toen ik moest afslaan. iemand van ’t Forum?

Safe driving Jurgen

@Klanderman wrote:

Zonet een i500 gespot op de Europaweg in Doetinchem. Was rond 19.00 uur. De eigenaar is hier ook actief op het forum al weet ik zijn naam zo niet. Hij moet mij ook wel gezien hebben. Ik reed in de GTC die je tijdens de pasen nog bij Westerveld hebt zien staan ;)

jep das was ik
    ik dagt al dat ik je in een flits zag ;)

@jraaf wrote:

Vandaag rond 20.00 speaker kleur C1 SW Z1.9DTH Leusden. Liet ‘m voor gaan maardaarna mocht ik er weer langs was op weg met een bed en een lamp voor m’n zus. Kwam goed mee in m’n spiegel toen we er optrokken bij het stoplicht. Viel mij wel op da’k aardig wat zwarte rook cadeau gaf. :thumbup gegeven toen ik moest afslaan. iemand van ’t Forum?

Safe driving Jurgen

Ik was het niet !! Al komt er bij mij ook een flinke roetwalm van de vorige eigenaar uit. ( wordt wel minder !! )

@vectraW wrote:

@Klanderman wrote:

jep das was ik

Ik zag je al kijken inderdaad ;) Hij zag er netjes glimmend uit, echt een dikke auto :thumbup

@Klanderman wrote:

@vectraW wrote:

@Klanderman wrote:

jep das was ik

Ik zag je al kijken inderdaad ;) Hij zag er netjes glimmend uit, echt een dikke auto :thumbup

dank u en hij was nog niet eens gepoetst :p
    die van jou mag er ook wel wezen hoor ziet er goed uit :thumb

@speaker wrote:

@jraaf wrote:

Safe driving Jurgen

Ik was het niet !! Al komt er bij mij ook een flinke roetwalm van de vorige eigenaar uit. ( wordt wel minder !! )

al die gechipte diesels gaan toch roken bij vol gas?

@vectraW wrote:

@Klanderman wrote:

@vectraW wrote:

@Klanderman wrote:

jep das was ik

dank u en hij was nog niet eens gepoetst :p
    die van jou mag er ook wel wezen hoor ziet er goed uit :thumb

Al die Opel’s glimmen :thumb Die van mij is op dit moment ook niet de schoonste namelijk ;)

Vanmiddag in Rhoon (R’dam)

donker Blauwe vectra-B2 met zeer nette velgen, en een Irmscher einddemper.

Hing alleen achter een sleepwagen, met een sticker BESLAG op de ruit.

Willem

Misschien dan in beslag genomen bij zo’n wietplantage actie, maken ze meestal zeer duidelijk bekend wat er in beslag genomen wordt

@drempelvrees wrote:

Misschien dan in beslag genomen bij zo’n wietplantage actie, maken ze meestal zeer duidelijk bekend wat er in beslag genomen wordt

of ze hebben een tijdje geen verzekering betaald of wegenbelasting of boetes open staan.
    Gesignaleerd gestaan en gaan rijden…BINGO!!

Maandag vanuit Assen spotte ik deze mooie Vectra A 2000 ergens in de buurt van Apeldoorn.

Er werd ook nog omgekeken naar m’n Kadett. Misschien dat jullie door hadden dat ik een foto maakte?? :sleeping

mooie 2000 :wub

spot nooit iemand een mooie blauwe 2000 in zuidlimburg :P:p????hehe

@rooiepeet wrote:

@speaker wrote:

@jraaf wrote:

Safe driving Jurgen

al die gechipte diesels gaan toch roken bij vol gas?

Nee hoor, maar de irmscher dempers die ik er nu onder heb , zaten voorheen onder een 2.2 DTi die aardig roette.
    Daarom roet de mijne nu ook. Maar das niet van lange duur !! :sleeping

onze oude Chipped bedrijf’s CDTi Roette wel hoor, zo ook de originele CDTi (bijde zonder roetfilter 110kw)

de 3.0 was helemaal niet normaal hahaa… rookgordijnen gewoon.

Willem

zaterdag 18-6-2011 +- 14.45 blauwe vectra opc stration gespot op de a15 richting gorinchem
    kwam erop bij rhoon en ging best hard

Spotte vanavond omstreeks 19uur een bruin/paarse vectra A vanuit Maashees richting Venray.

Had kentekenplaathouder & stickers van Vectrateam.nl
    dubbele eindpijpjes (remus?)
    erg nette auto, erg netjes in de lak en goed bijgehouden!

Draaide af bij de Mc Donalds, ik reed achter ‘m met een golf V.

25 berichten aan het bekijken - 1,151 tot 1,175 (van in totaal 2,195)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.