Opel Vectra/Signum GESPOT

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Opel Vectra/Signum GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 701 tot 725 (van in totaal 2,195)
  • Auteur

hahah korte broeke tijd ja! haha

Ik zag vandaag nog een bling-bling Vectra staan….

Net om 14.25 reed er een zilvergrijze Opel Vectra B station in Waddinxveen.
    Hij hoekte hem ff de bocht om, oprit van de snelweg A12 op richting Utrecht

Vectra had dikkere velgen dan normaal en was volgens mij iets verlaagt, zag er gewoon netjes uit

Hej Paashaas, zag ik jou gister rijden in Panningen? Bij voetbalveld de Del en de steenfabriek?

Dacht het wel iig :P

En vandaag (vrijdag 23 oktober) om 7:00u op de snelweg bij de high tech campus? Ik kwam je voorbij op de linker baan. Je Vec ziet er mooi uit ‘in het wild’.

Gister stond ik bij Walibi naast 2 Vectra B’s geparkeerd, waren standaard, maar de bestuurders keken wel naar m’n Omega, iemand van hier ??

origineel gepost door Fl0pke
    Hej Paashaas, zag ik jou gister rijden in Panningen? Bij voetbalveld de Del en de steenfabriek?

Dacht het wel iig :P

Helaas….Ik kom de laatste tijd zelden daar…

origineel gepost door Erwin
    En vandaag (vrijdag 23 oktober) om 7:00u op de snelweg bij de high tech campus? Ik kwam je voorbij op de linker baan. Je Vec ziet er mooi uit ‘in het wild’.

Dat kan ik niet geweest zijn, daar rij ik zelf meestal op de linkerbaan want die andere banen schieten nooit op….Ik vermoed dat er daar een bijna-dubbelganger rijd, is niet de eerste keer dat ik gespot word in Eindhoven….

origineel gepost door Erwin

is dit vrijdag 7.00u ’s avonds. Aangezien ik rond die tijd naar Centerparks Kempervennen onderweg was. ;)

origineel gepost door mbvectrav6
    Ik zag op Koninginnendag bij het Museumplein in Amsterdam deze Vectra B1 X1.6XEL van 1996 staan king: king:

wooow

deze heb ik in origineel. waar haal ik zulke bumpers vandaan??

Een groene vectra A, met op de zijkant VECTRA, voorbumper van een vec 2000, zwarte gril met zwarte angeleyes en een kleine spoiler… In kessel bij de Mac Donalds… Iemand van hier?

origineel gepost door prischilla

origineel gepost door mbvectrav6
    Ik zag op Koninginnendag bij het Museumplein in Amsterdam deze Vectra B1 X1.6XEL van 1996 staan king: king:

wooow

deze heb ik in origineel. waar haal ik zulke bumpers vandaan??

is een zender poly voor bumper ook te bestellen bij rieger

Stond vannochtend langs de weg hier in Aalsmeer, een matzwarte B1 station met zware cupvelgen, iemand van hier ??

Onwijs stoere Vectra!!

Omstreeks 13.30 een vectra B V6 SL-LB kleur champagne Fellenoord ri PSV stadion

Ahrend bij de praxis Tilburg( jij woont toch in Einhoven?) waar Stefan M werkt.

Jan

haha maar Stefan M. was niet aanwezig want die zit van zn vakantie te genieten :D wel stond ik bij de praxis lovense kanaaldijk even wat te buurten..

daar heb ik dan ook:

gespot :)

In de Autoweek van deze week een blauwe Vectra OPC station en grijze i500 station in vergelijk met de Insignia OPC, beide eigenaren toevallig van hier?

De nieuwe Vectra coupe…

origineel gepost door Edvries
    De nieuwe Vectra coupe…

[IMG]…

ik vind het echt helemaal niks . . . maar dat is mijn mening.
    maar hierbij krijg ik echt het deawoo nexia idee :o

origineel gepost door sw_reijnders

De nieuwe Vectra coupe…

[IMG]…

gelukkig is het sjoppie………..

plaatje ziet er idd iets te gelikt uit . . . maar ergens in de UK of DE loopt vast iemand met het idee rond en een schrobzaag :hmmz

Jep !
    is gewoon een sedan met een afgehakte kont ! Tankdop thv de achterbank, gen kofferbak ruimte meer over !! :agent

deze vond ik wel stoer

Jammer van de logo bovenop de foto hahaha…

Willem

origineel gepost door sw_reijnders

De nieuwe Vectra coupe…

[IMG]…

koop maar eens een deawoo nexia.. dan kom je daar wel op terug :P als je citroen al onbetrouwbaar noemt neem dan vooral geen deawoo :P

jah wees eerlijk . . . een Nexia is gewoon 3/4 Kadett hoor ;)

25 berichten aan het bekijken - 701 tot 725 (van in totaal 2,195)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.