Opel Vectra/Signum GESPOT

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Opel Vectra/Signum GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 651 tot 675 (van in totaal 2,195)
  • Auteur

origineel gepost door sw_reijnders
    niet allemaal jan.

die chromen strip op de kofferbak is leuk :)

Hmmmzzzz:hmmz …………die heb jezelf zeker ook he bas….;)

(ik heb m ook)

uuh gehad eric :)

de dubbelzijdig tape begon los te laten :angel . . . de wat . . . ja ja de dubbelzijdig tape :jerry

Zie je wel Bas die gast uit Sittard heeft alles bij elkaar geraapt en op zijn vec gezet, dus ook jou strip ;):hmmz:jerry:jerry:jerry

Jan

Heb er van de week weer eentje zien staan, in Renkum deze keer :

Nou net op het fellenoord ri PSV stadion een vectra 2000 ZR-58 blauw? 4 jongens erin in de kopsteunen zat dvd schermen.
    22.00 uur

Weer een vectra 2000 nu op de Onze lieve vrouwestraat langs de TU verlaagd velgen en had er goed de vaart in ri Kennedylaan… 8.00 uur
    Oja kleur was zilver

hey nova rij jij soms de hele dag rond om vectra,s te spotten want jij ziet wel erg veel veccies rijden hihihihih.ghrtz calibra-91

origineel gepost door calibra-91
    hey nova rij jij soms de hele dag rond om vectra,s te spotten want jij ziet wel erg veel veccies rijden hihihihih.ghrtz calibra-91

nee hij wil der zelf graag 1tje ;) :jerry

Gisteren.

Manta B 82-YA beige jf kennedylaan ri son 11.35 uur

Manta A 73-YX blauw jf kennedylaan ri son verlaagd met 13 of 14 inch velgen 11.53 uur

:hmmz verkeerde forum denk ik Nova :jerry

Vanmiddag 17:15 op de a35 bij afslag wierden, ALI-GSI met de blauwe Vectra, dagrijverlichting etc.

Strakke bak hoor maar dat wist je al wel.

vandaag ( net ) rode vectra b sedan met 17” vijfspaaks en beetje verlaagd,
    op edisonstraat ( Eindhoven ).

vandaag een fanatieke vectra rijder gespot, vreemde kleur groen met gouden velgen.. gezien bij de jumbo in arnhem.. vond hem niet echt mooi..

origineel gepost door Silverspeed
    vandaag een fanatieke vectra rijder gespot, vreemde kleur groen met gouden velgen.. gezien bij de jumbo in arnhem.. vond hem niet echt mooi..

Ha, jij hebt Erwin zien rijden….Is het deze Vec ? :angel

Gisteren op industrieterrein De Schaapsloop Valkenswaard bij de Aviapomp een uitgebouwde vectra B voorbumper had van die kiemen aan de zijkant kleur zilver tijd 16.40

origineel gepost door PAASHAAS

Ha, jij hebt Erwin zien rijden….Is het deze Vec ? :angel

haha lijkt er inderdaad wel veel op maar die ik had gezien had een veel lichtere kleur groen.. tenminste.. nu begin ik te twijfelen :D

haha lijkt er inderdaad wel veel op maar die ik had gezien had een veel lichtere kleur groen.. tenminste.. nu begin ik te twijfelen :D

Ja goede kans, rijden er natuurlijk onwijs veel met deze kleur en deze kleur velgen…. :jerry:jerry

origineel gepost door Edvries

Ja goede kans, rijden er natuurlijk onwijs veel met deze kleur en deze kleur velgen…. :jerry:jerry

haha ja ok :P ik vind hem zo echt helemaal niet mooi meer.. is er iemand hier die hem wel mooi vind? :D

toen ik hem tegenkwam leek hij ook lichter
    Ik vind de groen/zwart/goud/chroom ook niet echt mijn ding..

Nou, ze mogen hem hier wel voor de deur zetten. :thumbup

Zondag in Breda een donkere Vectra C gezien met mistlampen aan, keek naar mij om (blauwe Astra F station)

origineel gepost door FreakControl

whaha wat moet je nou met zo’n lelijke kleur, en al helemaal in combinatie met die velgen :puke

origineel gepost door FreakControl

whaha wat moet je nou met zo’n lelijke kleur, en al helemaal in combinatie met die velgen :puke

Respect voor een ieder zijn Vec he! Zijn geheid ook mensen die jouwes spuuglelijk vinden :vertag..

Vanmorgen op de a 27 een hele mooie vec b, donkergroen met i500 voorbumper en cleane achterklep kenteken begon met x

Vanmiddag in breda een zwarte vec c gts irmscher uitgevoerd:wub

Nou heb hem dit jaar op sevenum gezien, en ik vind het wel een strakke vectra. Maar ja smaken verschillen.

25 berichten aan het bekijken - 651 tot 675 (van in totaal 2,195)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.