Opel Vectra/Signum GESPOT

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Opel Vectra/Signum GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 251 tot 275 (van in totaal 2,195)
  • Auteur

origineel gepost door kimmiej666

origineel gepost door nova….
    Vanmorgen op de boschdijk bij de zernikestraat een witte vectra a TR-HJ-** met 2000 bumpers voor en achter,5 spaaks velgen eronder en een hondavleugel op de achterklep:cry .. zonde! omstreeks 8.15 uur.

Snap niet dat er dan zoveel calibra’s graag met zo’n honda spoiler willen rond rijden:o:P:D

Ik ook niet maarja mijn smaak is het niet,als jij het mooi vind dan is het goed:):)

Dat issie

Hey Nova….

Kom jij ook uit Eindhoven?? Anders zal je me iedere dag daar op de Boschdijk zien crosse :D

Ja daar wonen we,
    Over de boschdijk kom ik elke dag wel een keer….is het niet met de astra G dan met de bus van het werk:thumbup

hehe dan spotten we elkaar misschien wel regelmatig.. moet er iedere dag overheen voor me werk :D Zal in ieder geval eens in de gaten houden :P

Gister gespot in het WEC in Purmerend. Kwam hem tegen vlak voor ik de parkeergarage uitreed, dus nog maar ff een rondje gereden om een fotootje te maken.

Strakke bak, alleen zonde van de missende booskijker (rechts)

Peter

Dat issie

Hey Nova….

Kom jij ook uit Eindhoven?? Anders zal je me iedere dag daar op de Boschdijk zien crosse :D

Ja daar wonen we,
    Over de boschdijk kom ik elke dag wel een keer….is het niet met de astra G dan met de bus van het werk:thumbup

hehe dan spotten we elkaar misschien wel regelmatig.. moet er iedere dag overheen voor me werk :D Zal in ieder geval eens in de gaten houden :P

vanmorgen de vectra weer gezien (vrouw achter het stuur)op de D cuyperslaan reed je me te gemoed… Ik reed met de bus vant werk:D

[/quote]

vanmorgen de vectra weer gezien (vrouw achter het stuur)op de D cuyperslaan reed je me te gemoed… Ik reed met de bus vant werk:D [/quote]

Hehe dat was ik dan zelf achter het stuur :D

Kan best zijn dat ik je busje heb gezien, maar kan het me even niet voor de geest halen:D

vanmorgen de vectra weer gezien (vrouw achter het stuur)op de D cuyperslaan reed je me te gemoed… Ik reed met de bus vant werk:D [/quote]

Hehe dat was ik dan zelf achter het stuur :D

Kan best zijn dat ik je busje heb gezien, maar kan het me even niet voor de geest halen:D [/quote]

klopt je zat ook achter het stuur:jerry das een hyundai ne witte:)

Gespot Speaker

Vanuit het raam aan de Baarnschedijk in Baarn.
    De glimmende witte bolide van Speaker.

Net gewassen zeker?

Groetjes,

Marco

Hahahaha Nee , niet eens net gewassen, sterker nog …. reed op de A27 achter een vrachtwagen die olie verloor dus zit ie onder de oliespetters!! misschien glom ie daardoor!! :P

Ik moest in Soest wezen maar was zo aan het ouwehoeren dat ik de afslag Soest vergat dus ff door Baarn gereden!!

JIJ HEBT ECHT WEINIG TE DOEN HE!! DAT JE ZO DE HELE DAG UIT HET RAAM KAN TUUREN!!!!! :jerry

Groetjes
    Peter

Eigenlijk de laatste 3 weken gespot in Almere op de Evenaar thv de nieuwe brug!

Vraag me af wat voor bumper dat is?

Peter

Een Duitser??:P:thumbup

origineel gepost door DaYaCol
    Een Duitser??:P:thumbup

Goedkope werkkrachten he!!

Vamiddag gespot in Putten… deze jongen had haast om thuis te komen… was rond 17.00, net na de flitspaal was die ook thuis:

origineel gepost door Ghanz

op de weg tussen zwolle en kampen…

iemand van hier….?

Deze heb ik ook gespot in de omgeving van Kampen… kon alleen geen foto maken.

origineel gepost door PAASHAAS
    En vandaag gespot in Born ( eindelijk hebben we er een foto van, die bekende OPC blauwe B hatchback :P) :

Ik kom hem wel eens in sittard tegen. Dan komen wij elkaar dus tegen en heeft hij mij ook gezien, denk ik.. niet dat iedereen dat belangrijk vind om elkaars vectra te zien..:hmmz:P

Een donkerblauwe i500 gespot in Ommen (leek me origineel, maar ik zie ze helaas bijna nooit :) ).
    Die heb ik er nog niet eerder gespot. Kent iemand deze wagen?

origineel gepost door JackM83
    Zwarte Vectra C GTS met mooie BBS velgen tot 2 keer toe gespot in de Jan Steenstraat in Meppel .

Nu met een foto van de Vectra.
    Iemand van hier toevallig ???

1.

origineel gepost door Peter uit Soest

Ik kom hem wel eens in sittard tegen. Dan komen wij elkaar dus tegen en heeft hij mij ook gezien, denk ik.. niet dat iedereen dat belangrijk vind om elkaars vectra te zien..:hmmz:P

Aangezien jouw vectra nagenoeg standaard is, zul je ook wel niet echt opvallen denk ik…dus dan is de kans dat je gespot word ook erg klein….Gelukkig vind niet iedereen het belangrijk genoeg om daar wakker van te liggen :vertag

gisteren op de aronskelk in venray een vectra a rood FZ-PL-** ? deze was uitgebouwd met voor een jmslip omstreeks 13.15

origineel gepost door speaker

Peter

Ik heb dezelfde bumper, ik heb een 5-2001 2.6 V6 Sport Edition 2 bumper is volgens mij ook geleverd op de 2.2 DTI Sport Edition 2

origineel gepost door SjaakV6

Peter

Ik heb dezelfde bumper, ik heb een 5-2001 2.6 V6 Sport Edition 2 bumper is volgens mij ook geleverd op de 2.2 DTI Sport Edition 2

Jup ik heb die fraaie lagere bumper ook :D

origineel gepost door Schuurmanneke

origineel gepost door SjaakV6

Peter

Jup ik heb die fraaie lagere bumper ook :D

Ik dacht dat dit de sport-edition bumper was!

Dat jij dit niet weet valt me zeer van je tegen.

de sport bumper die jij bedoelt Peter is enkel in dld geleverd op de Sport versies.

origineel gepost door mschobel
    Dat jij dit niet weet valt me zeer van je tegen.

de sport bumper die jij bedoelt Peter is enkel in dld geleverd op de Sport versies.

:angel

Ik zie dat je hem al voor me zwart hebt gespoten, vind ik heel aardig van je Peter. :)

EEEy dat ben ik haha ik woon aan die straat jah lache dat ik mezelf ff zie haha :P mooie foto

origineel gepost door Rob-Epe
    Vamiddag gespot in Putten… deze jongen had haast om thuis te komen… was rond 17.00, net na de flitspaal was die ook thuis:

origineel gepost door Ghanz

op de weg tussen zwolle en kampen…

iemand van hier….?

Deze heb ik ook gespot in de omgeving van Kampen… kon alleen geen foto maken.

25 berichten aan het bekijken - 251 tot 275 (van in totaal 2,195)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.