Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Opel Vectra GTS 3.2 V6
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 9 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
5 februari 2012 om 21:13 #17246169
Beste forummers,
Ik ben nieuw op dit forum omdat ik overweeg een Opel Vectra te kopen.
Momenteel rijd ik in een Volvo S60 2.4 en daar geniet ik nog steeds erg van, maar de benzineprijzen van vandaag de dag rijzen de pan uit.
Nu ben ik op marktplaats een Opel Vectra GTS 3.2 V6 tegengekomen die op gas rijdt.
Onderstaand de specificaties van de auto. Deze Opel staat te koop voor een schrale €5000.
Is dit een goede prijs?
Wat betreft het ‘motorprobleempje’, daarvoor ga ik een second opinion vragen bij een onafhankelijke autodealer.Het gaat dus om een:
Opel Vectra GTS 3.2 V6
Brandstof:LPG
Kilometerstand:139.178 km
Bouwjaar: 2004
Kilometerstand: 139178 km
Versnellingtype: Automaat
Aantal deuren: 5
Brandstof: LPG-G3
Gewicht: 1428 kg
Cylinderinhoud: 3175 cc
Vermogen: 155 kW / 211 pk
APK datum: 12-01-2012
BTW/Marge: Marge
Kleur: zwart metallicBijzonderheden
Mooie Opel Vectra op gas, meest complete uitvoering. Normale vraagprijs van de auto was 7.950,00
Bij rustig rijgedrag rijdt de auto probleemloos. Wanneer de motor meer dan 4000 tpm maakt, gaat soms het diagnoselampje knipperen, de auto blijft daarna meestal goed rijden. Hetzelfde gebeurt als de benzine- of de gastank minder dan 1/4 gevuld is.
Prijs=vast.Optielijst
alarm-systeem
automatische airco
lichtmetalen velgen 17″
kleurenscherm-nav.syst.
elektrische ramen achter
autotelefoonvoorbereiding
navigatie-syst.+cd-wissel
xenon kopl. +sproeiers
parkeersensor achter
metaal-/micakleur
trekhaak
warmtew.voorruit
reg.sens.+aut.dim.bin.sp.
elektrische ramen voor
getint glas
hoofdsteunen achter
boordcomputer
cruise control
sportstoelen voor
lederen stuurwiel
ABS
airco
mistlampen voor
snelheidsafh. stuurbekr.
elektr.remkrachtverdeling
stoel pass. hoogte verst.
dubbele airbag
startblokkering
TCS
c.deurv. met afst.bed.
stoel best. hoogte verst.
verstelbaar stuur
BAS
lichtmetalen velgen 16″
ESP
lederen versnellingspook
airbag(s) hoofd en side
hoofdsteunen actief
Lederen bekleding
Trekhaak5 februari 2012 om 21:29 #17988069Prijs is wel redelijk normaal, die v6en zijn ontzettend in waarde gedaald. Over het diagnose lampje, kan vanalles zijn he! Van vuil in de stekker tot in ingezakte klepzittingen. Kan een heel duur geintje zijn helaas..
5 februari 2012 om 21:34 #17988070Bedankt voor je reactie!
Ik ga morgen contact opnemen met de adverteerder voor een proefrit. Tijdens deze proefrit zal ik de auto na laten kijken door een automonteur.5 februari 2012 om 21:44 #17988071@Dr. knowing wrote:
Bedankt voor je reactie!
Ik ga morgen contact opnemen met de adverteerder voor een proefrit. Tijdens deze proefrit zal ik de auto na laten kijken door een automonteur.“een automonteur”
Kan je dan die Vectra niet gelijk even laten uitlezen bij een dealer tijdens die proefrit?
Jan
5 februari 2012 om 21:51 #17988072Dat is wat ik bedoelde Jan. Uiteindelijk is het toch de automonteur die de auto bekijkt;)
6 februari 2012 om 00:19 #17988073Controleer de bakolie en of deze ook is ververst in het verleden moet helder rode olie zijn,check ook op opgedroogde koelvloeistof resten langs de bakzijde.Als dit zo is dan slaat de vloeibare pakking door van de oliekoeler.Controle op radiateur,oude type slaat inwendig door en perst vervolgens koelwater in de automaatbak.Storing uitlezen! Verder een prima auto :thumb
Gr. Gts32v6
6 februari 2012 om 08:44 #17988074Bedankt voor je reactie! Ik zal bovenstaande aangeven bij de dealer.
6 februari 2012 om 14:39 #17988075de auto waar jij het over hebt komt al bij een garage bedrijf vandaan opel dealer kan het probleem niet vinden is mij mede gedeeld had ook al gebelt over de auto.
ik vermoed zelf dat het iets is met een brandstof relay of de brandstof pomp of zoiets der gelijks.
verder een zeer mooie auto zeker voor dat geld het is dat ik de tijd er niet voor heb anders stond hij al hier voor de deur.6 februari 2012 om 15:09 #17988076De auto is reeds verkocht. Ik blijf echter wel op zoek naar een dergelijk type auto.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.