opel vectra c cd70

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum opel vectra c cd70

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur

beste mensen
    ik heb jullie raad nodig over een cd70
    ik hoor en lees verschillende dingen
    ik kan een cd70 kopen op marktplaats
    nou is mijn vraag ik wil hem er bij mij inbouwen zonder tech2 te moeten werken
    en ik lees dat je de ( cd70 cid en een hu ) weet niet wat een hu is
    nodig hebt en dan hoef je niet met tech2 de code er uit te halen
    maar wie weet nou wat ik echt 100% nodig heb om het te laten werken in mijn vec
    pleassssss help me
    mvg rick

Als je een CD70 wil kopen moet je er zeker van zijn dat deze is afgemeld met de tech2 uit de auto waar deze uit afkomstig is.
    Is dat het geval kan je hem in bouwen in je eigen auto met een CID(color info display) of met een GID(graphic info display) en je moet er ook voor zorgen dat je CID,GID is afgemeld uit de desbetreffende auto anders werkt deze niet zodra je deze hebt ingebouwd in je auto moet je deze beide laten activeren met de tech2.

Een hu ken ik ook niet wel een EHU(entertainment head unit) en als je een CID wil inbouwen zal je ook een RGB kabel moeten hebben om dat het in kleuren scherm is.

Luuk

de cd70 is gewoon compleet dus die RGB kabel zit er dan toch origineel al op
    maar is het ook mogelijk dat als de radio niet meer in de auto zit
    om hem code vrij te krijgen bij de dealer
    gr rick

Nee moet afgemeld worden in de auto waar hij uit afkomstig is en die RGB kabel hoeft er niet bij te zitten want bij een GID scherm heb je geen RGB kabel nodig en bij een CID wel

Dus laat je goed informeren want als ie niet is afgemeld dan is het een hele dure grap

De CD70 en CID moeten bijden idd afgemeld zijn waar het vandaan komt anders word het een dure grap als je later wilt afmelden. De dealer moet dan de code hebben van de auto waar het vandaan komt en die code kan je alleen krijgen door de kenteken te hebben van die ene auto. Zolang je die niet weet heb je er helemaal niks aan. Dan word het een researchwerk en dat is klote. Sommigen weten het niet dat ze zulke dingen af moeten melden dus vraag er naar voordat je het koopt. Laat je niet afleiden in ieder geval.

hij heeft de hem niet afgemeld want de auto heeft hij al in onderdelen liggen maar ik heb wel het kenteken van de auto dus dan is het geen probleem om hem via de dealer er in te laten zetten
    hij is van 2006
    maakt dat iets uit de mijne is van 2003
    gr rick

Ja dat maakt heel veel uit want de CD70 is pas vanaf 2006 geleverd in de vectra C2 de cd70 is volledig canbus en de vectra’s van voor 2006 de C1 dus zijn half canbus dus een hele andere aansluiting veel werk om om te bouwen.

Wat voor radio heb je er nu in origineel? en heb je de 3 knoppen links en rechts van je stuur?

2003 is NCDC systeem na 2004 komt pas de CD70 en de DVD90 maar wanneer deze in de vec zijn geleverd weet ik niet, die van de astra is zoiezo vanaf 2004 die weet ik wel

hoi
    ik heb nu een cdr2005 in de auto
    en ik heb stuur bediening 3 knopen links en 3 rechts
    en als ik jullie zo hoor kan ik er dus beter nog even goed over na denken als ik er een koop dus
    gr rick

Opeltje17 wrote:
    Ja dat maakt heel veel uit want de CD70 is pas vanaf 2006 geleverd in de vectra C2 de cd70 is volledig canbus en de vectra’s van voor 2006 de C1 dus zijn half canbus dus een hele andere aansluiting veel werk om om te bouwen.

cd 70 past vanaf 2004 en k heb selfd in mijn gts uit 2002(maar dan heb je meer werk voor cd 70 inzeten)

Als je ’t echt wil moet je mijn topic maar eens doorlezen.
    Ik heb een DVD90 set met alles werkend in een half canbus uit 2004.

Alleen aan onderdelen heb je dan al nodig;

Stuur met wieltjes
    CIM
    Airbag
    Navi head unit
    CID
    RGB kabel
    Airco control unit
    GPS
    Aangepaste kabelboom

En die onderdelen dienen allemaal met de tech2 geprogrammeerd te worden.

Zie mijn topic; viewtopic.php?f=6&t=139395&start=25
    De overgang tussen half en full can is eind 2004 begin 2005.
    Er zijn 2005 modellen ( C1 )met 4 spaak stuur met wieltjes bediening. Scheelt je een airbag :afro

Groet jraaf

@taner32 wrote:

@Opeltje17 wrote:

cd 70 past vanaf 2004 en k heb selfd in mijn gts uit 2002(maar dan heb je meer werk voor cd 70 inzeten)

De CD70 past in alle vectra C dat zeg je zelf want die van jou is uit 2002 alleen het aansluiten is veel werk en duur omdat je alles nodig hebt wat jraaf zegt
    De CD70 is pas origineel n de vectra geleverd toen het facelift model uitkwam de C2 en die kwam rond 2006 eind 2005.

Als de CD70 en de CID als set uit 1 auto komen , dan kan je hem gewoon overzetten en hoeft deze niet afgemeld te worden als je ze ook weer als 1 set in een andere auto zet.

HU = Head Unit !

De CD70/DVD90 is ook geleverd in de C1 vanaf 2005 ( dat is nl. het jaar dat ze van half canbus naar full canbus overgingen )

En lees idd Raafie z’n topic ff door. Dan hoef je het wiel niet opnieuw uit te vinden !

:thumbup

@speaker wrote:

Als de CD70 en de CID als set uit 1 auto komen , dan kan je hem gewoon overzetten en hoeft deze niet afgemeld te worden als je ze ook weer als 1 set in een andere auto zet.

HU = Head Unit !

De CD70/DVD90 is ook geleverd in de C1 vanaf 2005 ( dat is nl. het jaar dat ze van half canbus naar full canbus overgingen )

En lees idd Raafie z’n topic ff door. Dan hoef je het wiel niet opnieuw uit te vinden !

:thumbup

Weer wat geleerd :thumb

dus met andere woorden als ik zijn cid kler scherm
    en zijn cd70 bij mij in de auto zet dan hoef ik niks
    met tech2 te doen

Ja wel , want als je het topic van Jraaf doorleest, moet je je stuur CIM en andere dingen omwisselen. en volgens mij moet je voor je CIM wel een tech2 gebruiken.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.