Opel vectra 2005 facelift nieuw kleine problemen cd trekhaak

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Opel vectra 2005 facelift nieuw kleine problemen cd trekhaak

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Hallo iedereen,
    Net nieuw hier, ben sinds kort eigenaar van opel vectra bj 2005 facelift, en heb hierover een aantal vraagjes, heb een inklapbare trekhaak, alleen hij klapt niet in, heb hier al veel gevonden over trekhaken maar dan over trekhaken die niet uitklappen, de hendel trek ik tot beneden en hoor een piepsingaal maar zie geen beweging , moet ik misschien nog een veiligheid of klep loszetten?? Nu ik heb boven mijn spiegel 2 kleine microtjes gericht naar mij en de medebestuurder, ik veronderstel om te bellen maar hoe krijg ik mijn gsm gesynchgroniseerd me de radio? En wat de radio betreft er zitten 2 cd’s in geplaatst die dus blokkeren en er niet uitkomen, hoe krijg ik deze eruit? Of moet ik heel mijn radio demonteren dan?
    Alvast bedankt iedereen.

Mvg kenzo

Trekhaak zit waarschijnlijk vast geroest dus een kwestie van een beetje helpen en vet of kruip olie in het draaiende deel spuiten.
    Wat voor radio heb je cd70 of dvd90

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wat betreft dat bij je spiegel, das je alarm sensoren.

Idd. Bij je spiegel zijn alarm sensoren. Of je een telefoonvoorbereiding hebt kan je zien in je tabbladen. Of je hebt:
    Muziek-navi-boordcomputer
    Muziek-navi-boordcomputer-telefoon.

Zie je dus aan je tabbladen.
    Als de cd er niet uit wil kan het zijn dat
    A: je drukt de verkeerde knop in
    B: loopwerkje binnenin is stuk. Maar voor beide zijden is dat wel toevallig.
    Maar goed in dat geval radio demonteren en nieuw loopwerkje plaatsen

Zijn inderdaad sensoren, heb muziek – navi – boordcomputer.
    Heb een dvd 90, maar er zitten 2 cds boveneen in geblokeerd drukknop werkt en uitloopwieltje ook, alleen blokkeerd de een da andere.
    Wat de trekhaak betreft, deze zit
    Nu ineklapt :D .
    Alvast bedankt

Er is online een gids te vinden over hoe je een cd70 uit elkaar haalt ( ik heb dat gedaan voor een led conversie ). Ik ga er eigenlijk van uit dat de dvd90 er erg veel op lijkt. Ik denk dat je dan wat makkelijker bij die op elkaar geplakte cd’s komt.
    Wel een beetje knullig om 2 cd’s in dezelfde slede te drukken trouwens, wie het ook gedaan heeft. :hmmz ;)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.