opel tigra Dakspoiler

Forumindex Forums Modellen Tigra opel tigra Dakspoiler

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

ik zit te denken om een dakspoiler te kopen, of is er iemand die weet waar ze te krijgen zijn op de sloop ?
    maar nu is mij vraag hoe moet je zo,n ding bevestigen ?

Gert

Monteren doe je normaliter met een klodder Sikaflex of andere PolyUrethaan lijm.
    Als je een randje metaal over hebt waar de spoiler overheen ligt, kan je daar in een gaatje boren en de spoiler daar nog eens extra mee vast zetten.

En sja, waar haal je die dingen… Op de sloop is een optie, maar daar zijn ze ook lang niet altijd te krijgen.
    Denk dat je het beste even wat tuning winkels af kan gaan. Denk dat Mattig wel van die spoilers maakt voor een Tigra.

Dominic heeft/had nog zo’n dakspoiler met remlicht liggen, was wel paars geloof ik moet je hem even een PM sturen ;)

@ McKaamos
    thnxxx bij ons in de buurt hebben we wel sloperijen, geen één heeft een tigra staan.
    als hij gekit is, ja dan word het denk ik moeilijk om de spoiler er af te halen.

@ DeMeistah
    shit jammer dat er een remlicht in zit, ik heb al een remlicht in de achterklep zitten.
    is die remlicht niet weg te halen en dan plamuren?

Gert

zou wel moeten kunnen, staat ergens nog een oud topic hier waar hij te koop stond. misschien dat je die even op kan zoeken.
    kan ook zijn dat hij allang weg is ;)

Och er af halen is niet zo’n grote kunst hoor. Verwarmen met een fohn of verfbrander (zo’n elektrische) en dan met een stukje visdraad er onderdoor snijden. Dan komtie wel los.
    Als je de handigheid er in hebt is dat een kwartiertje werk.
    Wel zorgen dat je visdraadje niet smelt door de hitte ;)
    Zo doe je het ook met gelijmde/gekitte emblemen enzo. Ff verwarmen, visdraadje er achterlangs, restjes weghalen en even poetsen om het mooi te maken.

@DeMeistah wrote:

Dominic heeft/had nog zo’n dakspoiler met remlicht liggen, was wel paars geloof ik moet je hem even een PM sturen ;)

Had inderdaad ;) helaas al een tijd geleden verkocht..

oh toch wel, dacht een tijdje geleden nog een topic te zien waarin je hem aanbood aan iemand die hem zocht, zal wel toen verkocht zijn dan ;)

anders even op marktplaats kijken. komen ze ook regelmatig voorbij ;)

bedankt ik hou het in de gaten, mocht er iemand eentje tegen komen op de sloop, dan hou ik mij aanbevolen.
    wel graag zonder remlicht

Gert

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.