Opel Test Dag

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Test Dag

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 23 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door .
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 35)
  • Auteur

Om hoe laat kan al heen voor de Opel Test Dag volgende week?

8 uur ’s morgens? Of staat er dan al een hele rij…..:sleeping

ligt er aan naar welke dealer je gaat volgens mij.
    ben wel eens in Hoorn geweest en als je dan om 10 uur aan kwam of zo kon je een uur wachten tot je aan de beurt was.
    heb ook wel verhalen gelezen dat bij andere het nooit druk is?

keuren is vanaf 9 uur tot 4 uur

laatste jaren is het steeds rustiger tijdens de testdag is mij opgevallen .

Ik heb meerdere keren met mijn auto in de showroom gestaan om mijn club te promoten en de auto aan het publiek te laten zien , maar viel mij op dat de interesse steeds minder werd en de wachttijden steeds korter voor de test :P

Ik ga er om een uur of 10 heen en dan laat ik 2 auto’s testen , de vectra GTS voor het certificaat en mijn TR voor de fun , want die komt toch niet door de test .

bij ons in de garage word het ingepland hebben een vrije brug rest staat vol gepland met vaste klanten .
    maar is wel stukje weg van jullie:D Doorn

bij de dealer hier zijn alle 6 monteurs aanwezig en alle 6 bruggen worden continu gebruikt .

ik ga misschien ook wel weer eens kijken… vorig jaar wilde ze de astra al niet eens op de rollerbank omdat ze hem te laag vonden :) kunnen ze lachen met de corsa… die komt niet een een normale brug op haha :hmmz misschien toch maar niet dan

Welke datum word dit gedaan ?

Ik moet eigenlijk ook weer ff heen :D

6 november

ik ga ook even kijken hier in heerlen met de c20xe corsa

wat is dit precies dan deze opel test dag???? :O

Voor de 17e keer organiseert Opel de Nationale Opel Testdag. U bent zaterdag 6 november van harte welkom bij uw officiële Opel dealer voor een GRATIS 18-punten test! Zo weet u meteen in welke staat uw Opel verkeert en kunt u veilig de winter door.

Wordt uw Opel tijdens de test in orde bevonden, dan kunt u het Winterplan aanschaffen. Tijdens de Nationale Opel Testdag kost deze garantie slechts €15 in plaats van €19,95!

Tijdens de Nationale Opel Testdag wordt uw auto gecontroleerd op de volgende 18- punten:

• Kachelradiateur
    • Radiateur
    • Radiateurdop
    • Thermostaat
    • Waterslangen
    • Slangklemmen
    • Waterpomp
    • Multiriem/V-snaar
    • Koelvloeistof en oliepeil
    • Accu
    • Expansievat
    • Uitlaat
    • Schokdempers vóór en achter
    • Conditie van je banden
    • Remmen vóór en achter
    • Koppeling
    • Ruitenwissers en niveau ruitensproeier
    • Verlichting

Wanneer u auto goed bevonden wordt op de bovenstaande punten kunt u het winterplan certificaat afsluiten .

Dit certificaat biedt u tot het volgende voorjaar – 1 april 2011 – dekking tegen eventuele gebreken aan de 11 meest wintergevoelige onderdelen :

• Accu
    • Waterpomp
    • Thermostaat
    • Kachelradiateur
    • Radiateur
    • Radiateurdop
    • Waterslangen
    • Waterklemmen
    • Ventilatorriem
    • Koelvloeistof
    • Expansievat

kortom je betaald 15 euro en wanneer 1 of meerdere van de 11 wintergevoelige delen stuk mocht gaan wordt dit gratis vervangen door de dealer ;)

het winterplancertificaat heeft mij de afgelopen 8 jaar al 3 accu’s , 2 waterpompen , 1 expansievat , 1 radiateur en een waterslang bespaard ( verdeeld over 5 auto’s hoor :P)

Hmm…
    moet ik dan denk ik maar doen!
    Sta wel al onder (zo goed als) volledige garantie.. maar dan moet ik 45e. eigen risico dokken :P
    kan ik beter nu 15e dokken :D

Alle opel dealers doen hier aan mee?

Ja alle doen mee :)

heb zo een nieuwe accu gekregen :D

dan gaan we maar eens naar heerlen/sittard dan kom ik er eindelijk achter of de waterpomp van de andere C kapot is Gratis en voor niets,
    :thumbup

k ga ze ook even pesten met de kadett V6 :P

jaja winterplan is binnen alles was goed in orde

Wij zijn vanochtend geweest, alles was natuurlijk in orde, en meteen winterplan aangeschaft.

Was zeer goed verzorgd, en nog lekker een bakkie gedaan met andere mensen!

ik wou ook heen, maar helaas die boegie kabels zijn te ver heen:P wilt niet meer starten:P

kom ook net terug van de dealer en glansrijk door de keuring gekomen :wors toch maar het winterplan aangeschaft kan nooit geen kwaad. wel leuk die aandacht voor je auto hahaha

Is het keuren maar tot 4 uur?

Moest werken :(

Wou met dit ding langs gaan daaro:

achterveer zat los, gerepareerd, remklauw! zat los, gerepareerd, en de radiateur heeft een klein lek. gelukkig wel een certificaat gekregen:)

alles was goed

kreeg alleen geen winterplan omdat de motor e.d er aan vast niet orgineel in de auto hoorde :fy1

verder waren de gezichten wel schitterend

en een keer voorop de remmenbank op en een keer achteruit er op

leuk he lage kadett :P:P

en weet nu ook een nieuwe olie lekkage op me olie koeler haha

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 35)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.