Opel Senator/Monza/Commodore/Rekord/KAD GESPOT

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Opel Senator/Monza/Commodore/Rekord/KAD GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 1,299)
  • Auteur

origineel gepost door manta19sr
    staat altijdje te koop voor grof geld.reclame maken waarschijnlijk

Ja precies. Hij staat hier ook al op het forum bij de originele Monza’s A1! :jerry

Gr Wesley

Zojuist gespot bij Lathouwers in Den Bosch:

Hopelijk is hij niet ingeruild voor een nieuwe Opel (ivm slooppremie)!!!!

Gr Wesley

Vandaag in Wageningen, zo rond de middag;

Een groene Rekord D/Commodore B coupé, reed mij tegemoet.

heb deze gespot in scharsterbrug was toevallig bij me zuster en zag hem voor de deur staan.
    http://i65.photobucket.com/albums/h229/astrawes/OpelSenatorA11979voor2750-teRutten.jpg

origineel gepost door marcelboukes
    heb deze gespot in scharsterbrug was toevallig bij me zuster en zag hem voor de deur staan.
    http://i65.photobucket.com/albums/h229/astrawes/OpelSenatorA11979voor2750-teRutten.jpg

Weet jij toevallig het kenteken ervan (voor onze administratie :vertag )?? Of maak er eens een mooie foto van. :angel

Gr Wesley

volgens mij is de senator van mantadevil of eddepet007 geweest.
    zwerver hier volgens mij wel meer foto’s van de senator rond.
    gr marcel

Ik heb hem gevonden, alleen wederom zonder kenteken…

origineel gepost door eddepet007
    zaterdag ook een senator gehaald vandaag effe 17inch er onder gezet

vond 17 inch toch iets mooier staan
    de oude 15 inch zijn te koop

Gr Wesley

60 pn zx

Tnx Marcel!! :thumbup (zie Senator A topic)

Vandaag gespot om 10 over half 9, op de snelweg van maastricht naar Heerlen, een grijze senator
    Zag er zo heel netjes uit.

In Sint Geertruid staat een kompleet originele A Manta, de motor weet ik niet zeker.

zwart van kleur, weet iemand van wie die is?

Trouwens geen grote Opel, maar wel sjiek!

zaterdag gespot op weg van weert naar nederweert een zwarte c-rekord coupe (of mogelijkerwijs een commodore a).
    Zag er erg strak uit.
    Ik had zelf ook een rekord op de vrachtwagen staan.

in twijzelerheide staat altijd een b commodore in diverse kleuren wit:hmmz:thumbdown met een matzwarte motorkap

Een bordeaux rode Senator (laatste type), met een (orgineel ?) spoilerpakket erop, Hellevoetsluis.
    Zag er netjes uit ! :thumbup

Hij kwam me tegemoet gereden op een 80 km. weg, dus kenteken kon ik zo snel niet meer zien.

Wel een mooie wagen voorzover ik zag.

deze 2 dikke opels gespot !!

zoiets zie ik haast nooit 2 van zulke mooie opels voor de deur.
    even gestopt en foto van gemaakt.

vandaag gespot in driebergen om 14:15

Ik zie anders 3 mooie Opels !

Telt de Tigra TT niet mee dan ???

Gespot in Beuningen bij friettent Plaza De Heuve, o.a. zilvergrijze Astra G, Astra H , dikke Manta B (blauw kenteken beginnend met een T), bordeauxrode Rekord C (?) Coupe, …………………. Hadden te laat door dat er een aantal mooie Opels stonden, maar konden niet stoppen omdat we door moesten, kwamen met een Octavia langs.

gister in omgeving den ham. groene c commodore , (of was het nou een rekord e ??)

later in hardenberg een grijze commo.. c

afgelopen zaterdag een senator b op de n34 bij de hongerige wolf met een sleurhut erachter.

iemand van hier????

Afgelopen donderdagnacht een oranje/rood gekleurde Rekord gespot op ’t velperbroekcircuit voor ’t stoplicht, effe duimpje omhoog gedaan. Kreeg een reactie terug dus als ’t iemand van hier is, weet ie ’t wss wel :P

Ik reed in m’n Corsa-tje 1.0 de snelweg op righting Utrecht :)

dinsdag of woensdag zag ik een beige monza rijden bij de Katendrechtse lagedijk in Charlois Rotterdam. zie hem wel vaker staan. neem aan dat charlois187 is ?

Gisteren stonden deze twee Big-Opels bij mij voor de deur (zie je ook niet elke dag)..

Tot mijn verbazing staat de Rekord er nu nog (alleen een beetje te dicht tegen de mijne aan geparkeerd :( ).. :thumbup

Gr Wesley

origineel gepost door astrawez
    Tot mijn verbazing staat de Rekord er nu nog (alleen een beetje te dicht tegen de mijne aan geparkeerd :( ).. :thumbup
    Gr Wesley

Als je ook ziet hoe sommigen kunnen parkeren:thumbdown:hmmz:D

;)

net gespot rond 22.30-22.45 uur op de gelderseweg in zeewolde een gele commedore, sloeg af bij het tankstation. Toevallig iemand van hier?

origineel gepost door Black_Commo
    dinsdag of woensdag zag ik een beige monza rijden bij de Katendrechtse lagedijk in Charlois Rotterdam. zie hem wel vaker staan. neem aan dat charlois187 is ?

Ja dat ben ik inderdaad :D
    rij daar werkelijk dagelijks langs.
    Als het goed is zie je hem altijd staan op de Dorpsweg.

Groeten,

Mario

25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 1,299)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.