Opel Senator/Monza/Commodore/Rekord/KAD GESPOT

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Opel Senator/Monza/Commodore/Rekord/KAD GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 726 tot 750 (van in totaal 1,299)
  • Auteur

parkeer garage in nijmeegs ziekenhuis

bij de sleutel maker in nijmegen

en bij de patat zaak in groesbeek

hij ziet er nog netjes uit en super laag ligt ie,wie o wie iemand van hier op het forum??
    ik heb hem nu al 3 keer gezien in 1 week tijds. :D

Mooi mooi mooi

Leuke gespot-foto’s weer allemaal. :thumbup

Vanochtend (rond 9:00u) toen ik op de Zuid-Willemsvaart van Den Bosch richting Veghel reed zag ik eerst een VW T4 met daarachter een zilvere Senator A2 zonder kenteken op een auto-ambulance me tegemoed rijden. Nog geen twee minuten later kwam er me een erg nette zwarte origineel Nederlandse Rekord C tegemoed. Kenteken was iets van cijfer-cijfer-S..

vanmiddag om uur of 2 op de westerweg net voorbij de Waardse tempel, een gouden Senator A2 met nieuw kenteken.

wofheze

elst gelderland

the gallery in brummen

ikea utrecht

huissen gelderland

opel omega N325

opel omega esso overmaat arnhem

opel rekord huissen gelderland

opel rekord drielse dijk

Ben jij een professionele spotter commodore_GS_72. :thumb
    Jij spot ze door heel nederland.

Profesioneel weet ik niet
    Maar weet wel dat sls ie in almelo moet zijn eerst tig km andere kant op rijdt haha. Sorrie gs

Gespot op dichtbij.nl:

Hmm die heeft er al enige tijd gelegen. Waarschijnlijk in de lengterichting van de vaart. Het dak is waarschijnlijk door voorbijkomende boten weggeslagen/gerot

nou die heb behoorlijk wa geleden :shock: :shock:
    maar zo te zien wel nog wat bruikbare delen d’r aan…………

@astra GT wrote:

nou die heb behoorlijk wa geleden :shock: :shock:
    maar zo te zien wel nog wat bruikbare delen d’r aan…………

Denk het niet, alles is weggerot. Misschien is het “privacy-glass” nog te hergebruiken :jerry

Zojuist op de A2 in Den Bosch (ri. Utrecht) een vrij nette Rekord E1 4-deurs gespot. Kenteken HD-39-DP.
    Een bekende?

Vanavond om 18:15 Goudkleurige Rekord E2 gespot op provinciale weg ter hoogte van Uitgeest. De auto ging rechtdoor richting Castricum/limmen

Rekord uit 1970 gespot in de Haagse Beemden, Breda, vlakbij de Asterdplas. Stond vorig weekend naast een Rover 3500 S uit 1970, afgelopen weekend tussen wat jappenbakken. Heb er ook wel foto’s van.
    Eerst stond er in die straat vaak een Astra Coupé in het capri yellow.

die zwarte station heb ik wel is meer van gezien :wub

Zojuist in de straat achter de straat waar mijn zus woont (Lisbloemstraat, Rotterdam) gewoon 3 origineel Nederlandse Senators gespot! Ze stonden wel redelijk ver uit elkaar, maar aangezien ze alle 3 zo’m bewegend hondje op de hoedenplank hadden staan denk ik haast dat ze alle 3 van dezelfde eigenaar zijn. Hier de pics!

Volgens mij wel aan aantal bekende.. Zo eens kijken of ze al genoteerd staan..

Vanmiddag in mijn dorpje Melderslo reed een witte Monza met GSE spoiler met gele stickers aan de zijkant en de achterklep inclusief spoiler waren ook geel met het opschrift:der letzter seine stamme ik heb de auto ingehaalt en ben aan de kant gaan staan wilde graag een praatje maken maar de eigenaar reed door..

Dit was rond 14:15..

ik was ook doorgereden :jerry

vanmiddag rond 15.00 op de aalsterweg eindhoven een rekord c 2deurs sedan
    licht blauw met donker blauw dak.

groete

@astrawez wrote:

vet al die Senators, en dat allemaal in 1 straat! lekker :ass heeft die grijze A1

gespot op marktplaats http://link.marktplaats.nl/515867184″ onclick=”window.open(this.href);return false;
    toevallig iemand bekent met deze senator

Vanmiddag heb ik volgens mij deze Senator gespot in een dorpje blakbij Bergeijk (ik ben niet erg bekend in de omgeving):

Als het hem niet was leek hij er wel erg veel op met de kleurencombinatie van bumpers en carroserie. Ik weet dat het een originele Nederlander was, maar het precieze kenteken weet ik niet meer. Vandaar dat ik het niet 100% zeker weet..

hoe oud zou die foto tegenwoordig zijn? jaartje of 5-6 ? :jerry :thumb

25 berichten aan het bekijken - 726 tot 750 (van in totaal 1,299)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.