Opel Senator/Monza/Commodore/Rekord/KAD GESPOT

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Opel Senator/Monza/Commodore/Rekord/KAD GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 651 tot 675 (van in totaal 1,299)
  • Auteur

Dat is zonde, was de lak zo slecht ??

Gr Colin

Deze erg mooie Rekord spotte ik in een Oostenrijks dorpje in de richting van Liechenstein. Hij staat te koop bij een pompstation.

dat is geen mooie rekord,maar een zeer mooie commodore :wink:

vandaag gespot een redelijk mooie opel a manta binnendoorweg richting schaik

en een zeer mooie commodore c blauw van kleur helaas was ik niet snel genoeg voor een :kewlpics
    bij het golfslagbad van oss

@variant wrote:

vanmiddag rond 4 uur een monza gespot op de a 28 ter hoogte van de afslag haren .
    Kleur grijs of zoiets ..
    Ik reed aan de andere kant … :D

dat was ik :D

@arnp wrote:

vanmiddag bij een garage in hoogeveen geweest om onderdelen te halen voor mijn omega 3.0 staan daar 2 senators irmscher met een 4 liter V6 origineel met alle opties. daar zijn er maar 800 van gemaakt. :wors :wors

een grijze en een rode zekers :D

Zag net nabij Alkmaar een blauwe Vauxhall Royale, met ’te koop’ A4tje achter het raam. Ging helaas te snel om een foto te kunnen maken.

Opel Rekord:

15 min geleden mac veldhoven bij verkeerslicht rekord 1900 blauw

Zag vanmorgen op de A7 een Senator met autoambulance en daar weer een senator op.

In Groningen bij Stadskanaal in de buurt,

Deze Monza stond een paar huizen verderop,

Gisteren reed ik in Twijzelerheide, daar stond een witte Commodore met zwarte motorkap en kwam een groene rijdende tegen.

Gr Colin

Gisteravond in de Zuidhoek (rotterdam-charlois) een donkerbruine Senator A2 die achter de Roteb reedt.
    Kon het kenteken vanuit mijn raam niet zien helaas, er was een wolkbreuk waardoor het zicht erg slecht was.

vanmorgen een rode b senator, reed achter mij door voorthuizen heen. iemand van hier mischien?
    heb deze wagen al vaker tussen voorthuizen en putten zien rijden.

Vandaag een witte Senator op de A28 dacht ik, we reden een tijdje met elkaar mee. :thumbup

Knappe Senator A1 op de A15 bij Avezaat/Tiel,

Gr Colin

vanmiddag rond kwart over 5 een oranje/bruine commo C tussen Obdam en HHwaard

vanmiddag @nieuwleusen.. dikke senator a1, nee geen zwarte :D maar een rode :D

net iets verder als bos bos bedden. op de balk aan.

groenmet. KAD? tussen Boxtel en Oiterwijk+/- 15.05 zag er netjes uit.

Vanmiddag op de A6, in de buurt van benzinepomp “de abt” ofzo.. was rond kwart voor 5,
    een donkerblauwe Rekord P2?, op een aanhanger, voortgetrokken door een grijze …euh.. jeep geval..

en ook al is het even geleden,
    vorige week zondagavond (28-08) een groene admiral of diplomat met een aanhanger erachter, op de a37.

gistermiddag in dwingeloooo

bij de opel garage/texaco pomp binnen een mooie zilver C rekord/commo A

en even verderop richting kanaal een goudkleurige rekord E2

in de straat van mn nieuwe huis hier in zeewolde begin van de avond een witte commodore C geparkeerd

@wingersv wrote:

vanmorgen een rode b senator, reed achter mij door voorthuizen heen. iemand van hier mischien?

Dat is Frederick i200. Zit hier ook op het forum en woont in Putten. :thumb

Gister rond ongeveer 18.45 een iets licht blauwe opel monza gesport in Rotterdam ter hoogte van de Nettomarkt,
    Iemand van het forum wellicht?

@manta_dennis wrote:

@wingersv wrote:

Dat is Frederick i200. Zit hier ook op het forum en woont in Putten. :thumb

haha vandaar dat hij lekker met me mee reed :)
    heb hem ook vaak zien rijden met de manta, dus weet dat hij van doorrijden houd :P

25 berichten aan het bekijken - 651 tot 675 (van in totaal 1,299)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.