Opel Senator/Monza/Commodore/Rekord/KAD GESPOT

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Opel Senator/Monza/Commodore/Rekord/KAD GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 301 tot 325 (van in totaal 1,299)
  • Auteur

haha, ja. we vorgen aan 2 mensen waar h. voest woonde, iedereen wist het te vertelle en ze zeide beide dat de garage deur open staat.:P

Zaterdagavond, een rode Commodore B op de A28 tussen Harderwijk en Amersfoort :thumbup

mat zwarte rekord in het centrum oosterwolde (frl)

vanmiddag bij de grote M in Hardenberg;

groene senator a1 automaat met orginele velgen, en een slechte accu :P

vanmiddag even naar vieren een witte Monza GSE:thumbup in Wijthmen

ik was zelf met een matzwarte Cannondale:D

Vanmiddag een fraaie Monza die net de A15 opreed voor de benzine pomp & Noord tunnel, richting Rotterdam. :thumbup
    Kenteken; NF-08-TS

origineel gepost door Jerremy
    Vanmiddag een fraaie Monza die net de A15 opreed voor de benzine pomp & Noord tunnel, richting Rotterdam. :thumbup
    Kenteken; NF-08-TS

Das die van user rinus de boer, hier van het forum :thumbup

Ah, kijk aan een bekende !
    Leuk hoor. Iig echt een liefhebber. De wagen zag er echt mooi uit ! :thumbup :wors

Thanks Ron.

vanavond in zwolle… bruinachtige senator a
    kort bij de mediamarkt:D

Rond 11;30uur op de A28 bij Staphorst een Goudkleurige Senator A2.

Woensdagavond vanuit de trein van Utrecht naar Den Bosch (zit anders NOOIT in de trein) een mooie Commodore C zonder kenteken op een kamp gespot. Iemand die hem kent?

Net bij de Stadspoort / Cinemec in Ede een grijze Monza gespot. Zag er erg netjes uit.:thumbup

heb nog wat gevonden voor de liefhebber.

weet niet of ik et hier bij mag zetten maar zou niet weten waar anders.

de auto is in ieder geval NIET van mij. maar kwam em tegen op zeelandnet (soort MP maar dan voor in zeeland :P )

dacht laat het even weten ;)

http://www.zeelandnet.nl/prikbord/advertentie-3216304-te_koop_opel_rekord.html

misschien dat ik er iemand mee kan helpen die nog op zoek is naar zoiets voor weinig. (zelf geen geld ervoor :P )

vanmiddag sennie B te dedemsvaart. donkerblauw van kleur.

ging de plantjes buiten zetten, of gewoon plantjes halen.. stond bij tuinmeuk centrumpie

Vanochtend om 9.15 ongeveer gespot, een oranje/zwarte Commodore B coupe, in Ermelo. Stond bij een info bord. Heb de beste jongen even de weg gewezen, maar dat ging niet helemaal goed geloof ik, bij de eerste waar ik zei dat ie rechts moest gaan, ging ie meteen al links :P

in Dronten voor de Profile tyrecenter een Senator a1 gespot

ik was met een rode Hyundai Scoupe:P

in barneveld op het industriegebied een witte monza met rode strepen over de motorkap en het dak geloof ik

aan het eind van de middag een rode a senator op de a15 in de buurt van tiel.
    reed zelf in een bordeaux rode vivaro met aanhanger

Vrijdag gespot

GZ-66 Senator bruin 18 septemberplein 15.45 5 spaaks orginele velgen

Voor 2 weken terug op Zondag deze schitterende Opel Monza in een groene kleur (opal grün metallic ?) gespot bij Kesteren nam hij de afslag !

Foto’s vollop Sjors !! :thumbup
    Van uit de MV6 zo te zien.. :angel

origineel gepost door Sjors-V6
    Voor 2 weken terug op Zondag deze schitterende Opel Monza in een groene kleur (opal grün metallic ?) gespot bij Kesteren nam hij de afslag !

Denk dat ik dat benking:

gister in Putten een rode Senator a2 rond 16:30 Tollenstraat

origineel gepost door Jerremy
    Foto’s vollop Sjors !! :thumbup
    Van uit de MV6 zo te zien.. :angel

ja klopt ! ik ga wel door hoor Jeroen :kewlpics

origineel gepost door champo

origineel gepost door Sjors-V6

Denk dat ik dat benking:

Lachen ! :D

Ik heb het een beetje laat op het forum gepost.. maar kan jij je nog herinneren dat ik op de rotonde bij Veenendaal geloof ik voor je schoot met mijn lak zwarte glimmende Opel Omega MV6 :jerry

Groetss,
    Sjors

Paarse admiral DR-78 Lucas gasselstraat tijd 13.41

25 berichten aan het bekijken - 301 tot 325 (van in totaal 1,299)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.